Uw webbrowser is verouderd. Om alles op deze website goed te kunnen zien, raden wij u aan een recente browserversie te downloaden op deze pagina.

Sluit

DELTA the multi-utility company

Mijn DELTA
Over Mijn DELTA
Laat de tekst voorlezen met ReadSpeakerLees voor

Mijn DELTA

Voor consumenten en kleinzakelijke klanten heeft DELTA momenteel geen persoonlijke Mijn DELTA omgeving. Een eerdere versie van de Mijn DELTA omgeving bleek niet veilig genoeg naar de hoge maatstaven die DELTA daaraan stelt en is dan ook op dit moment niet beschikbaar.

Wij benadrukken hier graag dat via het zelfserviceportaal voor (groot)zakelijke klanten deze problemen niet zijn geconstateerd en dat er in deze omgeving geen problemen zijn waargenomen. (Groot)zakelijke klanten kunnen wel inloggen op hun eigen DELTA omgeving.

De komende periode worden ingrijpende aanpassingen gedaan aan Mijn DELTA voor consument en kleinzakelijke klanten. Zodra deze weer beschikbaar komt, zullen we onze klanten daarover informeren. Onze excuses voor het ongemak. 

Onderstaand vindt u verwijzingen naar een alternatieve pagina op onze website waar u de wijzigingen, die u normaal gesproken via Mijn DELTA doorgaf, aan ons kunt doorgeven.

U bent zakelijk klant bij DELTA en u wilt gebruik maken van Mijn DELTA?  Vul dan het antwoordformulier in en meld u aan.

Direct inloggen

Aanmelden (Grootzakelijk)  (naar inschrijfformulier)

Snel naar:


Uitleg Mijn DELTA Zakelijk

Hieronder treft u een overzicht aan van de mogeljikheden van Mijn DELTA voor zakelijk gebruik

Klantgegevens
Hier kunt u eenvoudig uw bedrijfs- en contactgegevens bekijken of wijzigen. Controleer of de gegevens correct zijn en wijzig indien nodig uw gegevens.

Contracten
Onder 'contracten' vindt u een opsomming van uw actuele contracten bij DELTA. Ook vindt u hier contracten uit het verleden en eventueel reeds bekende toekomstige contracten.

Verbruiken
Via Mijn DELTA kunt u uw energieverbruik over de afgelopen periode bekijken. Kies de presentatievorm die u het prettigst vindt: in tabelvorm of als grafiek. U kunt zelf selecties maken en de resultaten hiervan opslaan.

Doorgeven meterstanden
In het geval van een jaarbemeten aansluiting kunt u de meterstanden op de startdatum van de levering via Mijn DELTA direct aan ons doorgeven.

Financieel
Hier raadpleegt u eenvoudig facturen: de meest recente en facturen uit het verleden. Zo bent u direct op de hoogte van uw actuele energiekosten.

Prijzen
Altijd op de hoogte van de laatste prijzen! Via deze optie volgt u de prijzen op de verschillende energiemarkten. Ontdek de trends en ontwikkelingen en bepaal zelf het ideale inkoopmoment voor uw organisatie.

Contactregistraties
Heeft u een vraag of klacht? Laat het ons weten via Mijn DELTA. U ontvangt binnen 24 uur een reactie.

Aanvragen offerte
Via Mijn DELTA vraagt u eenvoudig een vrijblijvende offerte op maat aan voor elektriciteit of gas. Vul het formulier in en we doen u een passend voorstel.

Berichten
Via Mijn DELTA houden wij u graag op de hoogte via uw persoonlijke berichtenbox. Op deze manier zorgen wij ervoor dat u geïnformeerd blijft over zaken die voor u van belang zijn.klantgegevens Hier kunt u eenvoudig uw bedrijfs- en contactgegevens bekijken of wijzigen. Controleer of de gegevens correct zijn en wijzig indien nodig uw gegevens.

naar boven


Veelgestelde vragen

Wat is mijn DELTA
Via Mijn DELTA kunt u online diverse gegevens inzien en wijzigingen doorvoeren, zoals:

  • Bedrijfs- en contactgegevens inzien en wijzigen
  • Contracten inzien
  • Verbruiken inzien en downloaden
  • Meterstanden doorgeven
  • Facturen inzien en downloaden
  • Prijsontwikkelingen in de gaten houden
  • Offerte aanvragen
  • Berichten ontvangen of sturen

Ik wil toegang tot Mijn DELTA. Hoe regel ik dit?
Wanneer u klant bent bij DELTA heeft u de mogelijkheid toegang te krijgen tot uw eigen Mijn DELTA omgeving. U ontvangt van ons een brief met klantnummer en pincode waarmee u zich eenvoudig kunt aanmelden. Wilt u toegang krijgen tot Mijn DELTA? Neem dan contact op met DELTA Zakelijk via telefoonnummer 0118 - 88 38 83.

Ik kan niet inloggen op Mijn DELTA. Hoe komt dit?
Wanneer u niet kunt inloggen, verzoeken wij u contact op te nemen met DELTA Zakelijk. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur via telefoonnummer 0118 - 88 38 83.

Ik krijg een foutmelding wanneer ik een pagina van Mijn DELTA probeer te openen. Hoe los ik dit op?
Heeft u wel toegang tot een andere pagina van Mijn DELTA of een andere website? Neem dan contact op met DELTA Zakelijk via telefoonnummer 0118 - 88 38 83. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 17.00 uur.

Krijgt u ook een foutmelding als u andere websites opent?
Controleer of uw internetverbinding goed werkt. Neem indien nodig contact op met uw internetprovider.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe komt ik aan een nieuw wachtwoord?
U kunt deze via Mijn DELTA opvragen. U ontvangt direct uw wachtwoord op het bij ons bekende e-mailadres.

naar boven

 
 
 

Volgt u ons al?