Uw webbrowser is verouderd. Om alles op deze website goed te kunnen zien, raden wij u aan een recente browserversie te downloaden op deze pagina.

Sluit

DELTA the multi-utility company

Mijn DELTA
Over Mijn DELTA
Laat de tekst voorlezen met ReadSpeakerLees voor

Mijn DELTA

Voor onze grootzakelijke klanten hebben wij een persoonlijke Mijn DELTA omgeving. Mijn DELTA is onze online omgeving waar u veel zaken eenvoudig zelf regelt op het moment dat het u uitkomt!

Voor consumenten is er dit moment geen Mijn DELTA beschikbaar. Wilt u wijzigingen doorgeven? Ga dan naar Consument.

Heeft u nog geen account? Ga naar 'Aanvragen'.

Aanvragen

Heeft u een pincode ontvangen? Ga naar 'Account aanmaken'.

Account aanmaken

Heeft u een account? Ga naar 'Direct inloggen'.

Direct inloggen

Snel naar:


Mogelijkheden Mijn DELTA Zakelijk


Hieronder treft u een overzicht:

1. Klantgegevens
Bekijk of wijzig eenvoudig uw bedrijfs- en contactgegevens.

2. Contracten
Onder 'contracten' vindt u een opsomming van al uw verlopen,actuele  en nog te starten contracten bij DELTA. 

3. Verbruiken
Via Mijn DELTA bekijkt u uw energieverbruik over de afgelopen periode. Indien gewenst kunt u deze ook downloaden.

4. Financieel
Hier raadpleegt u eenvoudig facturen.

5. Prijzen
Via deze optie volgt u de prijzen op de verschillende energiemarkten. Ontdek de trends en ontwikkelingen en bepaal zelf het ideale inkoopmoment voor uw organisatie.

6. Contactregistraties
Heeft u een vraag of klacht? Laat het ons weten via Mijn DELTA. U ontvangt binnen 1 werkdag een reactie.

7. Aanvragen offerte
Via Mijn DELTA vraagt u eenvoudig een vrijblijvende offerte op maat aan voor elektriciteit of gas.

8. Berichten
Via Mijn DELTA houden wij u graag op de hoogte via uw persoonlijke berichtenbox. Op deze manier zorgen wij ervoor dat u geïnformeerd blijft over zaken die voor u van belang zijn.

naar boven


Veelgestelde vragen 
 

1. Wat is Mijn DELTA?
Mijn DELTA is onze online omgeving waar u veel zaken eenvoudig zelf regelt op het moment dat het u uitkomt!

Via Mijn DELTA:

  • heeft u inzicht in uw energieverbruik en uw facturen;
  • wijzigt u eenvoudig uw klantgegevens;
  • vraagt u snel een offerte aan;
  • en kunt u al uw contracten eenvoudig raadplegen.

2. Ik wil toegang tot Mijn DELTA. Hoe regel ik dit?
Vraag eenvoudig hier uw pincode aan waarmee u zich aan kunt melden voor Mijn DELTA.

3. Ik kan niet inloggen op Mijn DELTA. Hoe komt dit?
Wanneer u een account heeft en al eerder heeft ingelogd, neem dan contact op met DELTA Zakelijk. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur via telefoonnummer 0118 - 88 38 83.  Heeft u nog geen account? Vul dan hier het aanvraagformulier in.

4. Ik krijg een foutmelding wanneer ik een pagina van Mijn DELTA probeer te openen. Hoe los ik dit op?

Controleer of uw internetverbinding goed werkt. Neem indien nodig contact met uw internetprovider.

Heeft u wel toegang tot een andere pagina van Mijn DELTA of een andere website? Neem dan contact op met DELTA Zakelijk via telefoonnummer 0118 - 88 38 83. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 17.00 uur.

5. Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord?
Via Mijn DELTA vraagt u hier eenvoudig uw wachtwoord op. U ontvangt direct uw wachtwoord op het bij ons bekende e-mailadres.

naar boven

 
 
 
Website van het jaar

Volgt u ons al?