Kies je webmail

@media screen and (min-width: 320px){.media-image-4a70721e-b417-4dd5-8abc-ed48a6b7883c{background-image:url('/media/2012/coronavirus-veelgestelde-vragen-delta-1.jpg?crop=0,0.128,0,0.29422222222222222&cropmode=percentage&width=480&upscale=false&rnd=132485323773800000') !important; }}@media screen and (min-width: 480px){.media-image-4a70721e-b417-4dd5-8abc-ed48a6b7883c{background-image:url('/media/2012/coronavirus-veelgestelde-vragen-delta-1.jpg?crop=0,0.128,0,0.29422222222222222&cropmode=percentage&width=768&upscale=false&rnd=132485323773800000') !important; }}@media screen and (min-width: 768px){.media-image-4a70721e-b417-4dd5-8abc-ed48a6b7883c{background-image:url('/media/2012/coronavirus-veelgestelde-vragen-delta-1.jpg?crop=0,0.128,0,0.29422222222222222&cropmode=percentage&width=960&upscale=false&rnd=132485323773800000') !important; }}@media screen and (min-width: 960px){.media-image-4a70721e-b417-4dd5-8abc-ed48a6b7883c{background-image:url('/media/2012/coronavirus-veelgestelde-vragen-delta-1.jpg?crop=0,0.128,0,0.29422222222222222&cropmode=percentage&width=1280&upscale=false&rnd=132485323773800000') !important; }}@media screen and (min-width: 1280px){.media-image-4a70721e-b417-4dd5-8abc-ed48a6b7883c{background-image:url('/media/2012/coronavirus-veelgestelde-vragen-delta-1.jpg?crop=0,0.128,0,0.29422222222222222&cropmode=percentage&width=1366&upscale=false&rnd=132485323773800000') !important; }}@media screen and (min-width: 1366px){.media-image-4a70721e-b417-4dd5-8abc-ed48a6b7883c{background-image:url('/media/2012/coronavirus-veelgestelde-vragen-delta-1.jpg?crop=0,0.128,0,0.29422222222222222&cropmode=percentage&width=1600&upscale=false&rnd=132485323773800000') !important; }}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image-4a70721e-b417-4dd5-8abc-ed48a6b7883c{background-image:url('/media/2012/coronavirus-veelgestelde-vragen-delta-1.jpg?crop=0,0.128,0,0.29422222222222222&cropmode=percentage&width=1920&upscale=false&rnd=132485323773800000') !important; }}

Veelgestelde vragen vanwege het coronavirus

Bestellen en levering installatiepakket

Als nieuwe klant kan je bij ons gewoon een bestelling plaatsen van het Flexpakket en een mobiel abonnement.

Er worden gewoon installatiepakketten verstuurd door PostNL. De bezorgers houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact.

Het is erg druk in de sorteercentra van PostNL. Het is mogelijk dat de levering vertraging heeft opgelopen en je jouw bestelling later ontvangt dan we hebben beloofd. Houd je mail en de Track & Trace-code goed in de gaten.

Pakketten worden contactloos bezorgd. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot je deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra je opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.

De bezorger tekent na toestemming van jou voor ontvangst van het pakket door de laatste 3 tekens van je legitimatie te noteren.

Volgens het RIVM is het risico van besmetting via post en pakketten heel klein, maar niet helemaal uitgesloten. Er is geen bewijs dat mensen door post en pakketten besmet zijn geraakt.

Op de website van PostNL vind je de laatste informatie over het ontvangen van pakketten. Wijzigingen van je status van het pakket kun je zien in de track & trace overzicht.

Installatiemonteur (installeren van installatiepakket)

Ja, alle geplande afspraken voor het installeren van het pakket gaan vooralsnog gewoon door. Wil je liever niet dat de monteur langskomt, dan kun je jouw afspraak verzetten of annuleren. Neem hiervoor contact op met Guidion via 088-2000104.

De installatiemonteur belt jou op de dag van de afspraak. De monteur vraagt of er iemand in huis ziek is en overlegt met jou of de installatie telefonisch begeleid kan worden of dat de monteur langs moet komen.

Let op: er worden twee belpogingen gedaan. Bij geen gehoor wordt de installatieafspraak automatisch geannuleerd. Houd daarom op de dag van de afspraak je telefoon goed in de gaten. Het kan zijn dat de monteur anoniem belt.

Uit voorzorg blijven de monteurs met (lichte) griepklachten thuis. Een monteur die bij jou op bezoek komt, schudt geen handen. Zij beperken zich tot een mondelinge groet. Daarnaast houdt de monteur 1,5 meter afstand. Ook van klanten wordt dit verwacht. Als je je daar niet aan houdt, dan zal de monteur de installatie niet afmaken en je woning verlaten.

Ja dat kan. Neem hiervoor contact op met Guidion via het telefoonnummer 088-2000104.

Heb jij of iemand anders in huis griep verschijnselen, dan verzoeken we je om de afspraak met de monteur te verplaatsen. Neem dan contact op met Guidion via het telefoonnummer 088-2000104.

Signaalmonteur (monteur bij storingen)

Ja, alle geplande afspraken met de signaalmonteur gaan vooralsnog gewoon door. Wil je liever niet dat de signaalmonteur langskomt, dan kun je jouw afspraak verzetten. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via 0118 22 55 25.

Uit voorzorg blijven de monteurs met (lichte) griepklachten thuis. Een monteur die bij jou op bezoek komt, schudt geen handen. Daarnaast houdt de monteur 1,5 meter afstand. Ook van klanten wordt dit verwacht. Als je je daar niet aan houdt, dan zal de signaalmonteur zijn werkzaamheden niet afmaken en je woning verlaten.

Heb jij of iemand anders in huis griep verschijnselen, dan verzoeken we je om de afspraak met de signaalmonteur te verplaatsen. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice via 0118 22 55 25.

Storingen

Ervaar je een storing dan kun je met ons contact opnemen. Wij zullen je zo goed mogelijk op afstand helpen en indien nodig sturen wij een monteur.

Installatie

In het installatiepakket zit een handleiding. Volg de stappen hierin voor een succesvolle installatie.

Lukt de installatie niet en heb je hulp nodig, dan kan je contact opnemen met een van onze medewerkers van de helpdesk 0118 22 55 25. Zij zullen je zo goed als mogelijk op afstand helpen. Komen jullie er samen niet uit, dan wordt er een afspraak met de monteur gemaakt.

Klantenservice

We proberen onze klanten zo mogelijk te woord te staan. Ook wij nemen uit voorzorg maatregelen. Medewerkers die verkouden zijn blijven thuis. Hierdoor zijn de wachttijden langer dan normaal. Wij hopen iedereen zo goed mogelijk te kunnen helpen.

Heb je een vraag, dan willen je vragen om eerst naar de veelgestelde vragen te kijken.  
Staat je vraag er niet bij? Kijk dan op de klantenservice pagina. Hier vind je oplossingen voor de meeste problemen. Kom je er online er niet uit, dan kan je uiteraard contact met ons opnemen. Dit kan telefonisch als online.

Bestellen en levering installatiepakket

Als nieuwe klant kan je bij ons gewoon een bestelling plaatsen van het Flexpakket en een mobiel abonnement.

Er worden gewoon installatiepakketten verstuurd door DPD. De bezorgers houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact.

Pakketten worden niet meer overhandigd. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot je deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra je opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.

De bezorger tekent na toestemming van jou voor ontvangst van het pakket door laatste 3 tekens van je legitimatie te noteren.

Volgens het RIVM is het risico van besmetting via post en pakketten heel klein, maar niet helemaal uitgesloten. Er is geen bewijs dat mensen door post en pakketten besmet zijn geraakt.

Op de website van DPD vind je de laatste informatie over het ontvangen van pakketten. Wijzigingen van je status van het pakket kan je zien in de track & trace overzicht.

Installatiemonteur (installeren van installatiepakket)

Ja, alle geplande afspraken voor het installeren van diensten gaan gewoon door. Wil je liever niet dat de monteur langs komt, dan kan je jouw afspraak verplaatsen.

Uit voorzorg blijven de monteurs met (lichte) griepklachten thuis. Een monteur die bij jou op bezoek komt, schudt geen handen. Daarnaast houdt de monteur 1,5 meter afstand. Ook van klanten wordt dit verwacht. Als je je daar niet aan houdt, dan zal de installatiemonteur zijn werkzaamheden niet afmaken en je woning verlaten.

Ja dat kan. Je kunt dit tot 1 werkdag voor de afspraak doen via delta.nl/monteur. Gebruik de inlogcode die je ontvangen hebt voor het plannen van de afspraak.

Wil je de afspraak binnen 1 werkdag afzeggen? Neem dan contact op met onze planning op 0118 88 35 50.

Heb jij of iemand anders in huis een van deze symptomen, dan verzoeken we je om de afspraak met de monteur te verplaatsen. Je kunt dit tot 1 werkdag voor de afspraak doen via delta.nl/monteur. Gebruik de inlogcode die je ontvangen hebt voor het plannen van de afspraak.

Wil je de afspraak binnen 1 werkdag verzetten? Neem dan contact op met onze planning op 0118 88 35 50.

Signaalmonteur (monteur bij storingen)

Ja, alle geplande afspraken met de signaalmonteur gaan vooralsnog gewoon door. Wil je liever niet dat de signaalmonteur langskomt, dan kun je jouw afspraak annuleren of verzetten. Gebruik de inlogcode die je ontvangen hebt voor het plannen van de afspraak.

Wil je de afspraak binnen 1 werkdag verzetten? Neem dan contact op met onze planning op 0118 88 35 50.

Uit voorzorg blijven de monteurs met (lichte) griepklachten thuis. Een monteur die bij jou op bezoek komt, schudt geen handen. Daarnaast houdt de monteur 1,5 meter afstand. Ook van klanten wordt dit verwacht. Als je je daar niet aan houdt, dan zal de signaalmonteur zijn werkzaamheden niet afmaken en je woning verlaten.

Heb jij of iemand anders in huis griep verschijnselen, dan verzoeken we je om de afspraak met de signaalmonteur te verplaatsen. Gebruik de inlogcode die je ontvangen hebt voor het plannen van de afspraak.

Wil je de afspraak binnen 1 werkdag verzetten? Neem dan contact op met onze planning op 0118 88 35 50.

Storingen

Ervaar je een storing dan kun je met ons contact opnemen. Wij zullen je zo goed mogelijk op afstand helpen en indien nodig sturen wij een monteur.

Klantenservice en winkels

We proberen onze klanten zo snel mogelijk te woord te staan. Ook wij nemen uit voorzorg maatregelen. Medewerkers die verkouden zijn blijven thuis. Hierdoor zijn de wachttijden langer dan normaal. Wij hopen iedereen zo goed mogelijk te kunnen helpen.

Heb je een vraag, dan willen je vragen om eerst naar de veelgestelde vragen te kijken.
Staat je vraag er niet bij? Kijk dan op de klantenservice pagina. Hier vind je de oplossingen voor de meeste problemen. Kom je er online er niet uit, dan kan je uiteraard contact met ons opnemen via de chat of telefonisch.

Bekijk deze pagina voor actuele informatie over onze winkels.

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.