@media screen and (min-width: 320px){.media-image-8822574f-229b-4f37-bb67-698c43d9261a{background-image:url('/media/2014/delta-glasvezel_headerimage-doorklik-1440x390pix.jpg?crop=0,0.098461538461538461,0,0.23487179487179488&cropmode=percentage&width=480&upscale=false&rnd=132296038250000000') !important; }}@media screen and (min-width: 480px){.media-image-8822574f-229b-4f37-bb67-698c43d9261a{background-image:url('/media/2014/delta-glasvezel_headerimage-doorklik-1440x390pix.jpg?crop=0,0.098461538461538461,0,0.23487179487179488&cropmode=percentage&width=768&upscale=false&rnd=132296038250000000') !important; }}@media screen and (min-width: 768px){.media-image-8822574f-229b-4f37-bb67-698c43d9261a{background-image:url('/media/2014/delta-glasvezel_headerimage-doorklik-1440x390pix.jpg?crop=0,0.098461538461538461,0,0.23487179487179488&cropmode=percentage&width=960&upscale=false&rnd=132296038250000000') !important; }}@media screen and (min-width: 960px){.media-image-8822574f-229b-4f37-bb67-698c43d9261a{background-image:url('/media/2014/delta-glasvezel_headerimage-doorklik-1440x390pix.jpg?crop=0,0.098461538461538461,0,0.23487179487179488&cropmode=percentage&width=1280&upscale=false&rnd=132296038250000000') !important; }}@media screen and (min-width: 1280px){.media-image-8822574f-229b-4f37-bb67-698c43d9261a{background-image:url('/media/2014/delta-glasvezel_headerimage-doorklik-1440x390pix.jpg?crop=0,0.098461538461538461,0,0.23487179487179488&cropmode=percentage&width=1366&upscale=false&rnd=132296038250000000') !important; }}@media screen and (min-width: 1366px){.media-image-8822574f-229b-4f37-bb67-698c43d9261a{background-image:url('/media/2014/delta-glasvezel_headerimage-doorklik-1440x390pix.jpg?crop=0,0.098461538461538461,0,0.23487179487179488&cropmode=percentage&width=1600&upscale=false&rnd=132296038250000000') !important; }}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image-8822574f-229b-4f37-bb67-698c43d9261a{background-image:url('/media/2014/delta-glasvezel_headerimage-doorklik-1440x390pix.jpg?crop=0,0.098461538461538461,0,0.23487179487179488&cropmode=percentage&width=1920&upscale=false&rnd=132296038250000000') !important; }}

Informatie over glasvezel in Kapelle

Glasvezelaanleg in Kapelle

De aanleg van glasvezel in Kapelle start begin februari. In heel Kapelle gaan we aan de slag. De aannemer start met de aanleg van het netwerk in de straat. Je ontvangt persoonlijk bericht als we in jou straat aan de slag gaan.

Op deze pagina vind je meer informatie over de aanleg, de planning en de mogelijkheden. Het is altijd mogelijk om advies te vragen. Vul hiervoor het formulier in, dan nemen we contact met je op.

Planning

Hieronder vind je de verwachte planning per wijk.
De planning wordt zo veel mogelijk actueel gehouden, maar kan door omstandigheden wijzigen.

Plaats Wijk Graafwerkzaamheden Huisaansluiting Internetabonnement te activeren
Kapelle   Vanaf week 5 2021 Vanaf week 18 2021 Planning volgt

Kaarten

Aannemer VolkerWessels Telecom

De aannemer VolkerWessels Telecom is verantwoordelijk voor de aanleg van het glasvezelnetwerk in Kapelle. Zij maken ook de glasvezelaansluiting bij jou thuis.

Voor vragen over bijvoorbeeld de planning of de woningaansluiting neem je contact op met VolkerWessels Telecom.

Telefoon: 088 1860 004 | ma. t/m do. 08.00-18.00 uur en vr. 08.00-17.00 uur
E-mail: zeeland@vwtelecom.com

Zet glasvezel

Met het Flexpakket bepaal je zelf welke snelheid je kiest voor glasvezelinternet, hoeveel zenders voor televisie en of je wel of geen vaste telefonie of mobiel wil. Je zet eenvoudig aan waar je behoefte aan hebt, maar zet het ook net zo makkelijk weer uit.

Je Flexpakket begint goed met:

    • 150 Mbps down en uploadsnelheid
    • Gratis wifi-modem
    • Gratis installatie
    • Gratis internet Safety Pack

Stel je Flexpakket samen

Glasvezelabonnement

In de planning zie je hoe de aanleg verloopt en wanneer de huisaansluitingen worden gemaakt. Daarna volgt nog de activatie en de volledige test van het netwerk. Nadat deze test gereed is kan het in gebruik genomen worden. De internetabonnementen kunnen dan worden geïnstalleerd. Je aangevraagde abonnement wordt dan verwerkt en je krijgt een installatiepakket toegestuurd en ontvangt een e-mail om een monteursafspraak te plannen.

Al een DELTA abonnement via de kabel?
Overstappen kan door je aan te melden voor een Flexpakket via glasvezel. Als bestaande klant kunnen we je abonnement nog niet direct overzetten met behoud van al je persoonlijke instellingen zoals e-mailadressen, mailboxen, telefoonnummer en factuurgeschiedenis. Als je je nu aanmeldt voor een glasvezelabonnement, wordt je woning alvast aangesloten. Je abonnement wordt overgezet zodra de aanpassingen in onze klantsystemen gereed zijn. Daarna krijg je meer informatie over het overstapmoment.

Heb je een contract afgesloten met een actieaanbod, dan gaat deze gelden vanaf het moment dat je nieuwe glasvezelabonnement wordt geactiveerd. Tot je bent overgezet kun je uiteraard gebruik blijven maken van ons superieure kabelnetwerk.

Vraag advies aan of neem zelf contact op

Wil je graag advies ontvangen?

Laat je gegevens achter in het formulier en we nemen zo snel mogelijk daarna contact met je op.

Naar het formulier

Zelf contact opnemen?

Voor meer informatie over de mogelijkheden van glasvezel kan je ons bellen op 0118 - 22 55 66 of de DELTA-winkels bezoeken in Middelburg, Goes, Terneuzen of de Media Markt.

Veelgestelde vragen

Nee, hier zijn geen kosten aan verbonden. Als je over wil stappen naar glasvezel dan kan dit door hier een glasvezel Flexpakket te bestellen. 

De aannemer komt dan langs om de huisaansluiting te bespreken en vervolgens aan te sluiten. Zodra deze aansluiting en het netwerk gereed zijn kan je abonnement omgezet worden van kabel naar glasvezel.

Als bestaande klant kunnen we je abonnement nog niet direct overzetten met behoud van al je persoonlijke instellingen zoals e-mailadressen, mailboxen, telefoonnummer en factuurgeschiedenis. Als je je nu aanmeldt voor een glasvezelabonnement, wordt je woning alvast aangesloten. Je abonnement wordt overgezet zodra de aanpassingen in onze klantsystemen gereed zijn. Daarna krijg je meer informatie over het overstapmoment.

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.