MijnDELTA
Online TV
Webmail
Welkom bij Spaaractie van DELTA!
Ga samen met jouw buren voor supersnel glasvezelinternet van DELTA. Dat levert 50,- op voor het spaardoel van jouw pand en 25,- voor de bewoner!
Hoe werkt het?
*Een controle van deelname zal plaatsvinden binnen 14 dagen na afloop van de hoogbouwcampagne en/of na afloop van de actieperiode. Is de deelname goedgekeurd? Dan zal uiterlijk 30 dagen na afloop van de campagne het geld worden overgemaakt. Bekijk hier de voorwaarden.
In de FAQ vind je de meest gestelde vragen en antwoorden. Zit je vraag er niet tussen? Op deze pagina vind je nog meer vragen en antwoorden. Zijn je vragen nog niet beantwoord of heb je hulp nodig? Neem contact op met DELTA’s partner Aklamio door een mail te sturen naar [email protected].
De spaaractie is een ludieke manier om samen met de leden van de VvE of bewonersvereniging (bewoners van jouw pand) een spaardoel vast te stellen en hier samen via deze actie voor te sparen! De VvE of bewonersvereniging meldt zich aan en start de spaaractie. Na aanmelding ontvangt de VvE of bewonersvereniging een unieke spaaractie-link. Laat bewoners via die unieke link een glasvezelabonnement afsluiten bij DELTA of Caiway. Dit gaat heel makkelijk: de bewoner checkt het aanbod op zijn/haar postcode en kiest het gewenste glasvezelabonnement via de unieke link die is ontvangen. Dan ontvangt de bewoner 25,- en de VvE of bewonersvereniging 50,-.
Sluiten bewoners via de unieke link die is ontvangen een glasvezelabonnement af bij DELTA of Caiway? Dan ontvangt de bewoner 25,- en de VvE of bewonersvereniging 50,-. De spelregels voor de Clubactie vind je hier.
Als een bewoner via de unieke link een glasvezelabonnement afsluit bij DELTA of Caiway ontvangt de bewoner 25,- en de VvE of bewonersvereniging 50,-.
Een controle van deelname zal plaatsvinden binnen 14 dagen na afloop van de hoogbouwcampagne en/of na afloop van de actieperiode. Is de deelname goedgekeurd? Dan zal uiterlijk 30 dagen na afloop van de campagne het geld worden overgemaakt (dit geldt ook voor bewoners).
Check de einddatum van de campagne op het adres op deltanetwerk.nl. De status van de aanvraag kan altijd gecheckt worden door in te loggen op het account. Tevens sturen wij een e-mail zodra de deelname is goedgekeurd. Geef na goedkeuring via het account aan naar welk rekeningnummer we het bedrag mogen overmaken. Zijn er nog vragen niet beantwoord of is meer hulp nodig? Neem contact op met DELTA’s of Caiway’s partner Aklamio door een mail te sturen naar [email protected].
Als de hoogbouwcampagne is beëindigd sturen we een e-mail met de status van deelname. Is de deelname goedgekeurd, geef dan in het account aan hoe je uitbetaald wilt worden. Je kunt hiervoor een IBAN-rekeningnummer opgeven of de betaling via PayPal laten verlopen.
Het e-mailadres en de gebruikersnaam waarmee de VvE of bewonersvereniging zich aanmeldt voor de spaaractie, gebruiken we om bij te houden welke bewoners zijn getipt voor glasvezelinternet van DELTA of Caiway. Op die manier kunnen we de aanvraag controleren en uiteindelijk de uitbetaling in orde maken. Dit geldt ook voor het e-mailadres van de bewoner(s) die benadert zijn en die hebben besloten mee te doen aan de spaaractie. Deze persoonsgegevens worden gedeeld met onze partner Aklamio om de aanmelding te kunnen verwerken.
Meld je aan via het formulier en je ontvangt van ons een bevestiging en uitleg over het starten van jullie spaaractie om samen met jouw VvE of bewonersvereniging een spaardoel vast te stellen en te starten met sparen.