MijnDELTA
Webmail
Jammer dat je gaat. Je opzegging doe je bij voorkeur door met ons te bellen.
Je kunt ons bereiken op:
Internet via de kabel: 0118 - 22 55 75
Zeg in het keuzemenu: "Ik wil opzeggen".
Internet via glasvezel: 0118 - 22 55 25
Zeg in het keuzemenu: "Ik wil opzeggen".
Openingstijden
Maandag tot en met vrijdag: 9:00 uur - 21:00 uur
Zaterdag: 10:00 uur - 16:00 uur
Vul dan het bel-mij-terug formulier in en we bellen je zo snel mogelijk terug.
Wil je opzeggen omdat je wensen zijn veranderd? Vaak kunnen we daaraan tegemoetkomen. Sneller internet? Meer of juist minder TV-zenders? Onderzoek samen met onze specialisten de vele opties, voordat je de knoop doorhakt.
Op Wat te doen bij overlijden lees je hoe je het contract van de overledene opzegt. We zetten alles op alles om dit zo eenvoudig mogelijk te maken, want deze periode is al zwaar en emotioneel genoeg.
Wil je alleen een extra zenderpakket opzeggen? Dan hoef je niet te bellen. Je kunt dat via Mijn DELTA gewoon zelf regelen. Tip: Dit kan ook telefonisch of via de chat! Onderzoek samen met onze specialisten de vele opties via de chat op onze klantenservice pagina of telefonisch via:
Internet via de kabel: 0118 - 22 55 75
Internet via glasvezel: 0118 - 22 55 25
Meestal kan je DELTA-abonnement gewoon met je meeverhuizen en is opzeggen dus niet nodig! Daarnaast is een verhuizing het perfecte moment om te checken of je pakket nog past bij je nieuwe woonsituatie. Neem contact met ons op en we kijken samen hoe we je verhuizing het beste kunnen aanpakken.
Je kunt natuurlijk ook online opzeggen via het opzegformulier. De verwerking van je online aanvraag duurt ongeveer twee weken.
Bezig met ophalen gegevens