Kies je webmail

Installatie in huis

Na je bestelling volgt de installatie. We leggen hier uit hoe dat gaat.

Als je een bestelling gedaan hebt kun je vrij snel na je bestelling genieten van supersnel internet en haarscherp beeld. Afhankelijk van het type abonnement, leggen we hieronder uit hoe dat verder in zijn werk gaat.

Internet via de kabel

Woon je in Zeeland en ligt er bij jou in de straat nog geen glasvezel? Dan leveren wij het internet via het kabelsignaal.

Je krijgt van ons een e-mail met het verzoek een installatieafspraak te maken op een tijdstip dat je het beste uitkomt. We houden je per mail en sms op de hoogte van de afspraak. Op de dag zelf moet er een meerderjarig persoon aanwezig zijn.

Afspraak maken

Internet via glasvezel

Ligt het glasvezelnetwerk in je straat en heb je een bestelling gedaan? Dan volgt installatie in je huis.



Lees hier verder hoe de installatie in huis voor glasvezel verder verloopt.


Installatie in huis van glasvezel

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Contact opnemen

icon chat
Direct antwoord via chat
Start chat
icon messenger
Stel je vraag via Messenger
Open Messenger
icon phone
Regel het telefonisch
Vragen over glasvezel? Bel 0118-22 55 25 Vragen over internet via kabel? Bel 0118-22 55 75
Beschikbaar:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 21:00
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag (technische helpdesk): 10:00 - 16:00
Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.