Je krijgt van ons een e-mail met het verzoek een afspraak te maken op een tijdstip dat je het beste uitkomt. We houden je per mail en sms op de hoogte van de afspraak. Op de dag zelf moet er een meerderjarig persoon aanwezig zijn.
Mail kwijt? Geen probleem. Neem dan contact op met de klantenservice.
De afspraak
Op de dag van de afspraak krijg je een sms'je met de specifieke tijd waarop de monteur langskomt. Hij of zij gaat niet weg totdat jij tevreden bent.
Geen huis is hetzelfde. Het kan dus gebeuren dat onze monteur extra kabels of apparatuur nodig heeft om de boel in orde te maken. Je hoort ter plekke de mogelijkheden en extra kosten. Deze worden verrekend op je internetnota.
Wat de monteur doet
Onze monteurs zijn een kei op het gebied van wifi, televisie, telefonie en internet. Ze helpen je graag met het installeren van je pakket of zorgen ervoor dat je storing snel opgelost is. De monteur hangt niet je flatscreen op, maar kan je wel helpen met het volgende:
Apparatuur verbinden met internet
Splitters en versterkers installeren
Extra televisies aansluiten
Internetkabels vervangen (niet wegwerken)
Telefoontoestellen aansluiten
Televisiebeeld verbeteren
Televisiezenders instellen
Wifi optimaliseren
Extra wifipunten aansluiten
AOP en/of Wcd vervangen
Kabelmodem en/of adapter van modem vervangen bij storing
Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.