Kies je webmail

Uitleg factuur

Heb je een factuur van ons ontvangen maar is het nog niet helemaal duidelijk? Met de onderstaande voorbeelden leggen we je graag uit hoe je onze facturen beter kan begrijpen. De vermelde prijzen zijn ook deel van het voorbeeld.

Factuurgegevens

Bovenaan de factuur beginnen we met de factuurgegevens. Het factuurnummer en betalingskenmerk gebruik je als je onze facturen handmatig betaalt.

Onze verschillende diensten

Op onze facturen verdelen wij de verschillende diensten zodat je altijd een duidelijk overzicht hebt. Hierdoor weet je precies wat er bij internet, televisie of vaste telefonie in je abonnement zit.

Wijziging abonnement

Met ons handig Flexpakket kan je gemakkelijk op elk moment een wijziging maken in je abonnement. Bij het maken van een wijziging voeren wij dit door bij het opmaken van de factuur. Heb je een wijziging doorgegeven na de factuurdatum? Dan staat het op de eerst volgende factuur.

Heb je besloten om een dienst van je pakket af te halen? Houd dan rekening met de 30 dagen opzegtermijn.

Actiekorting(en)

Heb je op de factuur een tijdelijke actiekorting lopen? Dan staat er bij de dienst vermeld hoelang de korting geldig is. Als de actiekorting periode is afgelopen, dan zal de prijs worden aangepast naar het reguliere bedrag.

Het kan zijn dat de korting niet tot het einde van de maand loopt. Als de actiekorting van één maand bijvoorbeeld is begonnen op de 15e van de maand, dan zal de korting in de volgende maand ook eindigen op de 15e.

Onverwachte belkosten voor vaste telefonie

Als je binnen een periode veel met de vaste telefoon belt, kunnen er op de facturen onverwachte hoge kosten komen te staan. Via MijnDELTA kan je een maandelijks overzicht vinden onder het kopje 'Belkosten overzicht' waarin staat hoeveel minuten je gebeld hebt, welke nummers gebeld zijn en hoeveel kosten er zijn gemaakt per gesprek.

We raden je aan om bij vaak voorkomende belkosten te kiezen voor één van onze belbundels om onverwachte kosten te vermijden. De belbundels die wij aanbieden zijn:

  • Basis bellen
  • Onbeperkt Nederland
  • Onbeperkt Europa

Ga naar MijnDELTA om een belbundel toe te voegen aan je abonnement onder 'Producten'.

Mobiele korting

Per mobiel abonnement bij DELTA krijg je €5,- euro combikorting op je internetfactuur. Voor het eerste mobiele abonnement staat de combikorting op je maandelijkse internet factuur en vanaf het tweede mobiele DELTA abonnement staat de combikorting op je mobiele factuur.

Bekijk hier alles over onze mobiele abonnementen.

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Contact opnemen

icon chat
Direct antwoord via chat
Start chat
icon messenger
Stel je vraag via Messenger
Open Messenger
icon phone
Regel het telefonisch
icon phone
Bel 0118-22 55 75
Beschikbaar:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 21:00
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag (technische helpdesk): 10:00 - 16:00
Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.