MijnDELTA
Online TV
Webmail
Leuk dat je gekozen hebt voor een kabel Flexpakket! Bij het maken van je bestelling regelen wij een gratis monteur die op de dag van de afspraak gelijk je installatiepakket meeneemt. We leggen je hier alles uit over de installatieafspraak zodat je helemaal op de hoogte bent.
Onze monteurs zijn een kei op het gebied van internet, wifi, televisie en telefonie. Ze helpen je graag met het volgende:
Bekijk hier ons volledige overzicht over wat de monteur wel en niet doet op de afspraak.
Op de dag van de afspraak krijg je een sms met de specifieke tijd waarop de monteur langskomt. Hij of zij gaat niet weg totdat jij tevreden bent.
De installatie is gratis bij DELTA, maar geen huis is hetzelfde. Het kan dus gebeuren dat onze monteur extra kabels of apparatuur nodig heeft om de boel in orde te maken. Je hoort ter plekke de mogelijkheden en extra kosten. Deze worden verrekend op je eerste internetnota.
Je krijgt van ons een e-mail met het verzoek een installatieafspraak te maken op een tijdstip dat je het beste uitkomt. We houden je per mail en sms op de hoogte van de afspraak. Op de dag zelf moet er een meerderjarig persoon aanwezig zijn.
Heb jij je toegangsnummer en aanmeldcode al per mail ontvangen? Ga dan hier verder om een afspraak te maken met onze monteurs.
Komt de gemaakte afspraak toch niet uit? Je kunt deze in de meeste gevallen tot 24 uur van te voren wijzigen. Dit kan je gemakkelijk regelen via de per mail gestuurde link met je toegangsnummer en aanmeldcode.
Geen probleem! Neem dan contact op via de chat. Wij helpen je persoonlijk verder.
Open chat
Heb je gekozen voor een DELTA Flexpakket via de coax kabel, dan zal de monteur het installatiepakket zelf meenemen en direct voor je installeren.
Heb je gekozen voor een DELTA Flexpakket via de glasvezel kabel, dan ontvangt je jouw pakket twee weken voor de door jou gekozen startdatum van je abonnement. Heb je gekozen voor een glasvezelpakket en er is nog geen glasvezelkabel aanwezig, dan zal dit nog eerst geïnstalleerd moeten worden.
Heb je gekozen voor onze installatieservice? Dan helpen onze monteurs je graag om alles keurig aan te sluiten. Je ontvangt een e-mail met een verzoek om een afspraak te maken. We houden je per mail en sms op de hoogte.
Doe je de installatie liever zelf? Bekijk hier onze handige stappenplannen voor onze modems om je op weg te helpen.