Kies je webmail

E16 t/m E109-Foutmelding

Krijg je een E16, E19, E30 of E109-melding in beeld? Mogelijk is je smartcard langere tijd niet in gebruik geweest en moet de smartcard geheractiveerd worden. In onderstaand stappenplan leggen we je uit hoe je dat doet.

Stap 1: Controleer of de zender in je abonnement zit

In het zenderoverzicht kun je zien welke zenders in je abonnement zitten. Zit de zender in je abonnement? Ga dan naar stap 2.

Tip: Weet je niet meer welke zenderpakketten je hebt? Je vindt die info op je factuur of via MijnDELTA.

Stap 2: Noteer het smartcardnummer

Haal de smartcard uit de ontvanger of de CI+ CAM van je televisie. Noteer alleen de cijfers van het smartcardnummer.

Stap 3: Plaats de smartcard op de juiste wijze terug

Gebruik je de CI+ module van je tv? Steek de smartcard met de (gouden) chip naar voren in de insteekmodule. Steek de insteekmodule (met smartcard) daarna in de aansluiting van de televisie.

Heb je een HD-ontvanger? Steek de smartcard met de (gouden) chip aan de onderkant in de opening van de HD-ontvanger.

Stap 4: Zet de tv-ontvanger of televisie aan

Zet je ontvanger of televisie (als je een CI+ module gebruikt) aan voordat je met de activatie start. Zap met de ontvanger of televisie naar de zender uit het extra zenderpakket.

Stap 5: Refresh de smartcard

Log in in MijnDELTA met je DELTA-account.

Ga naar reset smartcards links onder het kopje Zelf Regelen.

Vul de gegevens in (smartcardnummer; alleen de cijfers) om de kaart te resetten.

Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je persoonlijk verder!

Kom je er niet uit?

Chat

Snelste!

Stel je vraag via chat

open chat

Facebook

Stel je vraag via Facebook Messenger

Open Facebook Messenger

Telefoon

Toon telefoonnummer

Internet via kabel: 0118 22 55 75
Glasvezel: 0118 22 55 25

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.