Kies je webmail

E18- of E38-foutmelding

Onjuiste netwerkinstellingen

Als je een E38-melding op de televisie ziet, is het programma dat je wilt zien op dat moment niet beschikbaar. Vaak komt dit door onjuiste netwerkinstellingen op de tv-ontvanger of televisie. Je kunt de ontvanger of televisie het beste terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Zoek hierna de zenders via het menu van de tv-ontvanger. Raadpleeg de handleiding op deze pagina voor de juiste instellingen.

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Even geduld aub

Bezig met ophalen gegevens

Contact opnemen

icon chat
Direct antwoord via chat
Start chat
icon messenger
Stel je vraag via Messenger
Open Messenger
icon phone
Regel het telefonisch
Vragen over glasvezel? Bel 0118-22 55 25 Vragen over internet via kabel? Bel 0118-22 55 75
Beschikbaar:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 21:00
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag (technische helpdesk): 10:00 - 16:00
Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.