Kies je webmail

Gecodeerd signaal

Krijg je de melding ‘Gecodeerd signaal’ te zien? Meestal komt dit doordat je CI+ module geen verbinding heeft met je televisie. Als dat zo is, is het makkelijk op te lossen. Hoe? Door onderstaande stappen te doorlopen. 

Stap 1: Controleer of je televisie geschikt is voor CI+

  • Zoek in de handleiding van je televisie naar Common Interface.
  • Controleer of er achter Common Interface CI+ staat.
  • Is dit niet zo, dan is jouw televisie mogelijk niet geschikt voor CI+. Neem bij twijfel contact op met de leverancier.
  • Is je televisie wel geschikt? Ga dan snel naar stap 2.

Stap 2: Controleer of de software van je televisie up-to-date is

  • Raadpleeg de handleiding van je televisie.
  • Zoek een optie die software bijwerken, systeem bijwerken, software-update of iets vergelijkbaars heet.
  • Werk de software, indien deze nog niet bijgewerkt is, alsnog bij.

Stap 3: Controleer of de software van de CI+ CAM up-to-date is

  • Zoek in het menu naar de optie CA operator.
  • Selecteer de optie CI+ module software upgrade of iets vergelijkbaars.

Stap 4: Controleer of de module in een andere tv wél werkt

  • Plaats de module in een andere televisie.
  • Werkt de module in de andere televisie wel? Dan zit het probleem mogelijk in de televisie zelf. Je kunt het beste contact opnemen met de tv-leverancier.
  • Werkt de module niet in de andere televisie? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kom je er niet uit?

Chat

Snelste!

Stel je vraag via chat

open chat

Facebook

Stel je vraag via Facebook Messenger

Open Facebook Messenger

Telefoon

Toon telefoonnummer

Internet via kabel: 0118 22 55 75
Glasvezel: 0118 22 55 25

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.