Kies je webmail

Zwart beeld

Zwart beeld op je tv? Volg de onderstaande stappen om het probleem op te lossen!

1: Controleer het beeld

Wat zie je precies in beeld?

  • Het DELTA-logo: Ga verder met stap 2
  • Een foutmelding: Op de pagina Foutmelding vind je oplossingen voor specifieke foutmeldingen.
  • Niets, het beeld is helemaal zwart: Ga verder met stap 3

2: Druk op de tv/radio-knop

Is het probleem opgelost?

  • Ja: Fijn. Blijkbaar stond de televisie op de radiostand
  • Nee: Neem dan contact met ons op. We lossen het samen op. 

3: Controleer de ontvanger

  • Ja, er branden lampjes: Ga verder met stap 5. 
  • Nee, er branden geen lampjes: Ga verder met stap 4.

4: Sluit de ontvanger op een ander stopcontact aan

Lost dit het probleem op?

  • Ja: Fijn, veel kijkplezier.
  • Nee: Helaas. Neem contact op met één van onze medewerkers. We lossen het samen op.

5: Start de ontvanger opnieuw op

Is het probleem nu opgelost?

  • Ja: We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen!
  • Nee: Ga verder met stap 6.

6: Controleer de Scart- of HDMI-kabel. 

Controleer of de kabels goed in de aansluitingen zitten. Helpt dit?

  • Ja: Fijn. Dan kun je weer verder kijken! 
  • Nee: Ga verder met stap 7.

7: Zet de televisie op de juiste bron

Controleer of de televisie op de juiste bron (de ontvanger) staat en niet op bijvoorbeeld de DVD-speler of de spelcomputer. Helpt dit?

  • Ja: Probleem opgelost. We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen!
  • Nee: Neem contact op met één van onze medewerkers. We lossen het samen op.

Kom je er niet uit?

Chat

Snelste!

Stel je vraag via chat

open chat

Facebook

Stel je vraag via Facebook Messenger

Open Facebook Messenger

Telefoon

Toon telefoonnummer

Internet via kabel: 0118 22 55 75
Glasvezel: 0118 22 55 25

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.