Ik heb nummerbehoud aangevraagd. Wanneer wordt mijn nummer overgezet?


Kies bij het bestellen voor huidige telefoonnummer meenemen en geef de gewenste overstapdatum aan. Wij zorgen ervoor dat je huidige nummer overgezet wordt. Daar moet je ook zelf iets voor doen. Deze instructies ontvang je van ons per e-mail.

Nummerbehoud bij een abonnement
Zodra jouw huidige provider toestemming hiervoor geeft, dan wordt jouw nummer overgezet en je abonnement opgezegd. Bij een abonnement moet je vaak rekening houden met een opzegtermijn van een maand. Je ontvangt altijd per e-mail informatie over je nummerbehoud aanvraag.

Loopt jouw huidige contract langer dan vier maanden door, dan krijgen wij een afwijzing en kunnen wij het nummer nog niet overzetten. Maak dan gebruik van de eXtra’s overstapwekker. En wij geven je een seintje wanneer je over kunt stappen.

Prepaid
Wij vragen nummerbehoud aan bij jouw provider. Jouw nummer wordt in de meeste gevallen binnen 1 werkdag overgezet. Zorg ervoor dat je geen beltegoed hebt, anders ben je deze kwijt.  

Terug naar het overzicht

Gerelateerde tags

Ik heb nummerbeho...

Zie ook veelgestelde vragen

Mobiel
Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.