Kies je webmail

Kan ik direct bellen, sms’en en internetten met DELTA Mobiel?


Dat ligt eraan of je je huidige nummer meeneemt of niet.

Neem je je huidige nummer mee?
Dan is je oude telefoonnummer actief als deze naar ons netwerk is overgezet. Heb je bij de aanvraag van het nummerbehoud aangegeven dat je contract eerder in moet gaan? Dan kun je per die datum je DELTA Mobiel simkaart gebruiken. Maar dan heb je dus tijdelijk het mobiele telefoonnummer dat op die simkaart geprint staat.

Heb je een nieuw telefoonnummer?
Dan kun je meteen bellen, sms’en en internetten zodra je abonnement ingaat.

Wat kan ik doen als mijn simkaart niet goed werkt?
Start dan je telefoon een keer opnieuw op. Of wissel naar vliegtuigmodus en weer terug. Je telefoon maakt dan opnieuw contact met het netwerk. Hopelijk werkt het daarna wel goed. Werkt de kaart nog steeds niet? Plaats dan jouw simkaart in een andere telefoon om te kijken of ‘ie daar wel werkt. Is dit ook niet het geval? Neem contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Terug naar het overzicht
Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.