Kies je webmail

Kan ik mijn DELTA Mobiel abonnement wijzigen tijdens de looptijd?


Ja. Tijdens je contract kun je je abonnement maandelijks zonder extra kosten wijzigen. Bij DELTA kun je zowel up- als downgraden na je contractperiode. Upgraden kan altijd. Je regelt dit eenvoudig in de DELTA Mobiel-app, via  ‘Abonnement wijzigen’. De wijziging gaat per de 1e van de volgende maand in. Vraag je de wijziging aan via de klantenservice, houd dan rekening met een verwerkingstijd van één werkdag.

Wanneer je je abonnement wijzigt, kan dit gevolgen hebben voor eventuele Extra’s zoals bijvoorbeeld je ‘onbeperkt bellen bundel’, je ‘extra tv-pakket’ of ‘gratis Film1’.

Terug naar het overzicht

Gerelateerde tags

Kan ik mijn DELTA...

Zie ook veelgestelde vragen

Mobiel
Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.