Ik heb een storing gemeld/servicebezoek aangevraagd, hoe nu verder?


Je ontvangt altijd een ontvangstbevestiging van de afspraak via de mail. Deze mail wordt verstuurd naar het e-mailadres dat bij ons als correspondentie e-mailadres bekend is.

Met de gegevens uit de mail kun je zelf een afspraak maken op delta.nl/monteur op een moment dat het jou uitkomt. De termijn hangt af van de beschikbaarheid van de monteur en jouw agenda. Afspraken kunnen ingepland worden op werkdagen van maandag tot en met vrijdag.

Je ontvangt een bevestigingsmail van de afspraak met daarin tijd, datum en voorwaarden. Via deze bevestiging kan de afspraak ook gewijzigd en geannuleerd worden. Bij annulering geldt dat dit kan tot 23.59 uur op de dag voor de afspraak.

Terug naar het overzicht

Zie ook veelgestelde vragen

Service
Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.