MijnDELTA: voor zaken over internet, tv en telefonie en energie

De ZeelandNet Persoonlijke Informatie Pagina (PiP) is niet meer beschikbaar. Vanaf nu regel je alles via MijnDELTA. Misschien ben je al bekend met MijnDELTA voor het regelen van energiegerelateerde zaken? In deze online omgeving beheer je vanaf nu ook 24 uur per dag, 7 dagen per week je internet, tv en telefonie zaken. Zoals het beheren van je e-mailadressen, het inzien van al je nota's, gesprekskosten bekijken, WifiSpots aan-/uitzetten, het aanvragen van 'opnemen' voor Interactieve tv en het wijzigen van je contract. 

 

Heb je al een MijnDELTA account?

MijnDELTA

Log dan in met je gebruikersnaam en wachtwoord.

 
Direct inloggen

Heb je nog geen MijnDELTA account?

Account aanmaken

Maak dan heel eenvoudig een account aan.

 
Account aanmaken

Bekijk de video
 

 

Wat is er nieuw in MijnDELTA?

  • Naast de gegevens over je energiecontract, heb je nu ook inzicht in je zaken over internet, tv en telefonie
  • Een overzicht van de producten die je afneemt, zie je terug op de overzichtspagina
  • Bovenaan iedere pagina bekijk je de veelgestelde vragen
  • Al je nota’s overzichtelijk op één pagina
  • Je contract(en) voor je internet, tv en telefonie wijzig of verleng je nu ook via MijnDELTA
Meer informatie


Wat gebeurt er met mijn ZeelandNet account?

Je kunt de logingegevens van je ZeelandNet account gebruiken voor je ZeelandNet account, het Prikbord, de Vacaturebank of de Communities op ZeelandNet. Wil je je digitale diensten inzien of persoonlijke gegevens wijzigen, dan gebruik je vanaf nu MijnDELTA.

Heb je een vraag?

Heb je een vraag over het gebruik van MijnDELTA of het koppelen van je ZeelandNet account? 
Stel je vraag op het Serviceforum.