DELTA Sim Only

Met mobiel erbij krijg je extra veel extra's

Direct bestellen

Eerste 4 maanden korting

Onze sim only-abonnementen

Heb je al een prima telefoon? Overweeg dan sim only. Met onze abonnementen krijg je elke maand heel veel extra's zolang je mobiel en internet hebt. Je neemt gratis je nummer mee en je bent lekker flexibel want onze sim only-abonnementen zijn maandelijks aanpasbaar en opzegbaar. De getoonde prijzen zijn de prijzen voor klanten die op dit moment al internet van DELTA hebben en sim only erbij nemen.

Mobiel 4 GB

    • 4 GB data
    • Onbeperkt bellen
    • 50 sms'jes
      • Extra tv-pakket
      • Extra internetsnelheid thuis
      • 5,- p/mnd korting op je DELTA internetfactuur


De eerste 4 maanden gratis, daarna 20,- p/mnd

Mobiel 10 GB

    • 10 GB data
    • Onbeperkt bellen
    • 100 sms'jes
      • Extra tv-pakket
      • Extra internetsnelheid thuis
      • 5,- p/mnd korting op je DELTA internetfactuur


De eerste 4 maanden 5,-, daarna 25,- p/mnd

Mobiel 30 GB

    • 30 GB data
    • Onbeperkt bellen
    • 100 sms'jes
      • Extra tv-pakket
      • Extra internetsnelheid thuis
      • 5,- p/mnd korting op je DELTA internetfactuur


De eerste 4 maanden 10,-, daarna 30,- p/mnd

Prijzen zijn inclusief sim only korting 2,50 p/mnd en exclusief 5,- p/mnd korting op je DELTA Internetfactuur. Bekijk de tarieven en actievoorwaarden.

Met mobiel erbij krijg je extra veel extra's

    • Dubbele data
    • Onbeperkt bellen
    • Extra snelheid internet thuis
    • Elke maand 5,- extra korting op je DELTA internetfactuur
    • Een extra tv-pakket

Meer over de extra's

Veelgestelde vragen

Klik hier om in te loggen op je MijnDELTA Mobiel.

De inloggegevens ontvang je per e-mail op het moment dat je aanvraag voor DELTA Mobiel is verwerkt. Op MijnDELTA Mobiel bekijk je de facturen, krijg je inzicht in je verbruik, kun je extra bundels kopen en je huidige abonnement beheren. Uit veiligheidsoverwegingen raden we je aan om het wachtwoord direct te veranderen nadat je voor de eerste keer bent ingelogd.

Dat is niet de bedoeling! Dit kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben. Vaak helpt het om je telefoon opnieuw op te starten of even te wisselen naar vliegtuigmodus en weer terug. Nog steeds geen mobiel internet? Probeer dan in onderstaande volgorde de volgende stappen:

  1. Controleer of je bereik hebt. Dit check je via het 3G of 4G(+)-symbool bovenin je scherm. In kelders, tunnels en sommige gebouwen is het bereik minder. Loop even naar buiten of een (open) raam om te zien om je bereik beter wordt.
  2. Controleer of ‘Mobiele gegevens’ of ‘Mobiele data´ op je telefoon geactiveerd is.
  3. In het buitenland? Controleer of ‘(Data)roaming’ aan staat bij je instellingen.
  4. Controleer of het toegangspunt/APN ‘T-Mobile Internet’ actief is. Deze optie vind je op de meeste toestellen onder het kopje ‘Verbindingen’ -> ‘Mobiele netwerken’. Om een nieuw toegangspunt aan te maken laat je alle velden leeg, behalve ‘Naam’ en ‘APN’. Vul daar respectievelijk ‘T-Mobile Internet’ en ‘internet’ in.
  5. Controleer of je nog voldoende data in je bundel hebt. Voor dataverbruik buiten je bundel betaal je extra kosten. Komen die extra kosten boven de € 50? Dan zetten we mobiel internet automatisch uit. Neem in dat geval contact met ons op.
  6. Stop je simkaart in een ander toestel en kijk of je daarop wel verbinding krijgt. Is dit niet het geval? Dan is je simkaart wellicht beschadigd. Neem in dat geval contact met ons op.
  7. Werkt niets? Neem contact met ons op en we kijken hoe we je verder kunnen helpen.

Dat ligt eraan of je je huidige nummer meeneemt of niet.

Neem je je huidige nummer mee?
Dan is je oude telefoonnummer actief als deze naar ons netwerk is overgezet. Heb je bij de aanvraag van het nummerbehoud aangegeven dat je contract eerder in moet gaan? Dan kun je per die datum je DELTA Mobiel simkaart gebruiken. Maar dan heb je dus tijdelijk het mobiele telefoonnummer dat op die simkaart geprint staat.

Heb je een nieuw telefoonnummer?
Dan kun je meteen bellen, sms’en en internetten zodra je abonnement ingaat.

N.b.: Werkt je simkaart niet goed?
Start dan je telefoon een keer opnieuw op. Of wissel naar vliegtuigmodus en weer terug. Je telefoon maakt dan opnieuw contact met het netwerk. Hopelijk werkt het daarna wel goed. Werkt de kaart nog steeds niet? Plaats dan jouw simkaart in een andere telefoon om te kijken of ‘ie daar wel werkt. Is dit ook niet het geval? Neem contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Dat is niet de bedoeling! Dit kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben. Probeer in onderstaande volgorde de volgende stappen:

  1. Herstart je mobiele telefoon of wissel even naar de vliegtuigmodus en weer terug. Je mobiel maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk.
  2. Controleer of je bereik hebt. Dit check je via het 3G of 4G(+)-symbool bovenin je scherm. In kelders, tunnels en sommige gebouwen is het bereik minder. Loop even naar buiten of een (open) raam om te zien om je bereik beter wordt.
  3. Stop je simkaart in een ander toestel en kijk of je daarop wel verbinding krijgt. Is dit niet het geval? Dan is je simkaart wellicht beschadigd. Neem in dat geval contact met ons op.
  4. Ben je in het buitenland, of ben je daar onlangs geweest? Controleer dan via MijnDELTA Mobiel of je niet te veel kosten buiten je bundel hebt gemaakt. Als die extra kosten de € 50 overstijgen bevriezen we uit veiligheidsoverwegen je bundel. Neem in dat geval even contact met ons op. Onze klantenservice kan je bundel aanpassen, of die limiet van € 50 verhogen.

Heb je alles geprobeerd, maar werkt niets? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.

Via DELTA Mobiel maak je gebruik van het beste netwerk van Nederland. Tenzij er een storing is, zou het daar dus niet aan kunnen liggen. Je kunt de exacte netwerkdekking op jouw locatie altijd bekijken via onze netwerkdekkingstool.

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.