Geef je mening, dat helpt ons verder
03 oktober 2023Wat kunnen we beter doen? We luisteren graag naar je.
Liep je ergens tegenaan tijdens het bestellen? Wil je iets delen over het installatieproces? Heb je behoefte aan een product dat we nog niet aanbieden of heb je suggesties hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren? We luisteren graag naar je! Via het nieuwe DELTA klantpanel kun je dit met ons delen.
Het klinkt misschien cliché, maar tevreden klanten zijn voor ons echt het allerbelangrijkst. We kunnen wel allerlei ideeën hebben over wat we daarvoor moeten doen, maar we denken dat jij dat het beste weet. Geef daarom je mening via het DELTA klantpanel en help ons daarmee onze producten en services te verbeteren.
Hoe werkt het DELTA klantpanel
Wanneer we een vraag hebben, krijg jij als lid van het DELTA klantpanel een mailtje met een uitnodiging om je mening te geven. Dat kan online zijn, maar we organiseren ook live events en gebruikerstesten. Je kunt ongeveer 1 keer per maand een uitnodiging verwachten. Je hebt altijd de keuze om een vraag over te slaan, je bent nergens toe verplicht.
Wegens grote belangstelling zijn de inschrijvingen gestopt. Mogelijk starten we in de toekomst opnieuw een klantpanel op.