DELTA opnieuw beste uit test Consumentenbond

De feestdagen zijn alweer een tijdje voorbij, maar het feest gaat bij ons nog even door! We zijn door de Consumentenbond opnieuw gekozen tot beste provider van Nederland voor internet, tv en bellen via de kabel, en daar zijn we erg trots op!

Nadat we in het tweede kwartaal van 2020 al als beste uit de test kwamen, doen we dat in het vierde kwartaal opnieuw. De Consumentenbond vroeg ruim 7500 consumenten naar hun ervaring met hun provider voor internet, tv en bellen en maakte op basis daarvan een score voor verschillende onderdelen.

Providerwaardering en televisie het beste van alle providers

Dat klanten ons waarderen blijkt: onze providerwaardering is het hoogst van alle aanbieders met een 8,3! Voor de kwaliteit van onze televisie scoren we een 7,4, ook het hoogst van alle providers. Daarnaast scoort de kwaliteit van onze telefonie een 8,4, en kabelinternet een 8,1. Alles bij elkaar opgeteld, scoren we een 7,9 gemiddeld. Een prachtig rapportcijfer dus!

“Blij met de waardering van onze klanten”

We vroegen onze directeur Ludolf Rasterhoff naar een korte reactie op het goede nieuws: “We zijn superblij met de waardering die onze klanten ons opnieuw geven. Dit toont aan dat onze continue inspanningen ons netwerk en onze producten te verbeteren opgemerkt en gewaardeerd worden. Daar doen we het voor.”