We leveren al jaren de unieke combinatie internet, tv en telefonie en energie aan consumenten en ondernemers. Door in gesprek te zijn met onze klanten en te ontdekken waar behoeften liggen kunnen we de voordelen van die combinatie steeds vaker benutten. We gaan voor flexibiliteit en keuzevrijheid, zolang de energie maar 100% groen is. En internet? Altijd en overal wat ons betreft. Ook in de polder en op het terras.

Energie 

We leveren 100% groene stroom, opgewekt uit Nederlandse wind, Europese wind en Nederlandse biomassa, aan consumenten en ondernemers. Het vergroten van het energiebewustzijn is onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Daarom delen we kennis en ervaring en helpen we onze klanten de overstap te maken naar 100% duurzame energie. De elementen wind, zon en water zien we daarbij als de onuitputtelijke bronnen die dit mogelijk maken.

Internet

We leveren het snelste en betrouwbaarste internet van Zeeland. Door continu te blijven investeren in ons glasvezel- en coaxnetwerk zorgen we ervoor dat onze klanten nu en in de toekomst gebruik kunnen maken van de nieuwste mogelijkheden. 


 

Televisie

Bij ons kijk je tv in de beste beeldkwaliteit en op meerdere schermen tegelijk. Met een groot aanbod is er voor iedereen wat wils. En met tv-pakketten die maandelijks zijn af te sluiten en op te zeggen ben je optimaal flexibel in wat je kijkt.




 

Telefonie

Klanten met vaste telefonie bellen gratis met andere DELTA-klanten en krijgen daarmee de zekerheid dat ze thuis altijd bereikbaar zijn. Samen met partner T-Mobile hebben we voor onze klanten ook op het gebied van mobiele telefonie een aanbod. Het assortiment (mobiel bellen en mobiel internet) van T-Mobile is een goede aanvulling op onze digitale producten en geeft klanten een totaaloplossing op het gebied van bellen: vast en mobiel.

 

Meer over vaste telefonie

Service

We werken voortdurend aan de kwaliteit van onze dienstverlening. We leiden onze medewerkers zelf op. We doen er alles aan om je het gevoel te geven dat je bij ons te gast bent. Dat uit zich onder andere in een klantenservice die je persoonlijk in Middelburg kunt bezoeken. In de DELTA-community leren we elke dag nieuwe dingen van onze klanten en niet-klanten. Door in gesprek te gaan over (nieuwe) producten en diensten kan DELTA het aanbod steeds verbeteren. Het continue online contact (ook via ons Serviceforum) geeft ons input voor verbeterideeën.