Het beste internet van Zeeland, dat is er niet zomaar. Daar werken we bij DELTA dag in dag uit erg hard aan. 
Zoals klantenservice medewerker Aswintha, die aan mevrouw de Nooijer uitlegt hoe ze ook op zolder WiFi krijgt. Terwijl service specialist Dennis in het speciale testhuis alles leert over het gedrag van WiFi, houden netwerkbeheerder Frans en zijn collega’s 24/7 het Zeeuwse netwerk nauwkeurig in de gaten. Een netwerk waar monteur Sander weer een nieuwe klant op aansluit en ervoor zorgt dat álles werkt. Benieuwd naar de verhalen van Aswintha, Dennis, Sander en Frans? Bekijk hun video’s!

 

 

Aswintha - medewerkster Klantenservice

“Ik ga zo blanco mogelijk een gesprek in met de klant omdat ieder probleem anders is. Nee, we werken dus geen standaard lijstjes af."
Heb jij ook een vraag? Kijk dan bij onze klantenservicepagina.
 

Klantenservice

Dennis - servicespecialist

“Door het gedrag van WiFi te leren kennen, kunnen we onze helpdeskmedewerkers en monteurs instrueren hoe ze het beste WiFi bij de klant kunnen behalen”
Kijk op onze WiFi-pagina voor tips om je WiFi- signaal te verbeteren.

WiFi tips

Frans - netwerkbeheerder

“Wij bewaken en monitoren het Zeeuwse digitale netwerk voor internet, telefonie en tv. Dat doen we in ploegendiensten: we zijn 24 uur per dag, 7 dagen in de week aan het werk.”

Sander - monteur

“Als monteur sluit ik veel nieuwe klanten aan op ons netwerk. Maar we doen meer: we controleren gelijk even of op zolder de WiFi voldoende is en installeren even de TV app.”