Overzicht functies vaste telefonie

Hieronder een overzicht van de functies.

Functies vaste telefonie
Functie Code
Voicemail beluisteren vanaf eigen toestel bellen1233
Voicemail inschakelen bij geen antwoord/ in gesprek bellen*61*1inkomend
Voicemail inschakelen (alle gevallen) bellen*21*1inkomend
Voicemail uitschakelen

bellen*61* 

 Voicemail uit bij geen antwoord/in gesprek

bellen*21*

Voicemail uit in alle gevallen

Weigeren van anonieme gesprekken bellen*62*
Accepteren van anonieme gesprekken bellen*62*
Direct doorschakelen inschakelen bellen*21*telnr
Direct doorschakelen uitschakelen bellen*21*
Indirect (bij geen antwoord/in gesprek) doorschakelen inschakelen bellen*61*telnr.bellen inkomend
Indirect (bij geen antwoord/ in gesprek) doorschakelen uitschakelen

bellen*61*

Nummerweergave aan/uitzetten bellen*31* of MijnDELTA
Nummerweergave status opvragen bellen*31* of MijnDELTA
B-nummermasking MijnDELTA
Gidsvermelding MijnDELTA
Blokkadeniveau's MijnDELTA

 

Veelgestelde vragen

  • Hoelang werkt het telefonie-signaal niet tijdens de werkzaamheden?

     

    De verwachting is dat de werkzaamheden niet lang zullen duren. Voor een periode van maximaal 30 minuten bent u tijdelijk niet bereikbaar. Hierdoor kunt u voor een korte periode niet bellen of gebeld worden. U ontvangt van DELTA een email of brief waarmee we u informeren over de geplande dag van de werkzaamheden.
  • Wordt er behalve aan Vaste Telefonie, nog aan meer diensten gewerkt? ​

    Het telefoniesignaal werkt via uw internetmodem. Hierdoor wordt tijdens de werkzaamheden kort uw modem gereset. Hierdoor is het mogelijk dat het internetsignaal voor een korte periode niet werkt.

  • Wat moet ik doen als voor een periode langer dan 45 minuten niet kan bellen?

    Het is mogelijk dat het modem een ‘zetje’ nodig heeft.

    Is het voor een periode langer dan 45 minuten niet mogelijk om te bellen? Dan raden wij aan het modem te resetten. Dit doet u eenvoudig door de stroom voor een periode van 1 minuut eraf te halen, en hierna weer op te starten. Hierdoor zou de internet- en telefonieverbinding weer hersteld moeten zijn.

    Werkt dit niet? Neem dan contact op met de klantservice.

  • Ik ben na 15 maart gebruik gaan maken van DELTA Telefonie. Zijn er bij mij dan ook werkzaamheden?
    Nee. Bent u klant geworden na 15 maart? Dan zijn bij u de werkzaamheden al uitgevoerd.
  • Werkt mijn beveiligingssysteem welke gekoppeld is aan Vaste Telefonie na de werkzaamheden nog steeds?

    DELTA ondersteunt het gebruik van beveiligingssystemen niet. We kunnen om die reden niet garanderen dat een beveiligingssysteem nog volledig functioneert na het uitvoeren van de werkzaamheden.

  • Moet ik mijn persoonlijke welkomstboodschap opnieuw inspreken?

    Gebruikt u voicemail met een persoonlijke welkomstboodschap? Dan moet ik die na de werkzaamheden opnieuw instellen / inspreken.