We hebben de belangrijkste dingen voor je op een rij gezet. Bekijk hier wat je van ons kunt verwachten en wat de mogelijkheden zijn.
Heb je specifieke wensen of vragen voor jouw bedrijf of is er maatwerk nodig neem dan contact met ons op.
Tip: Check vooraf je contract en opzegtermijn om dubbele kosten te voorkomen.
Bestelling gedaan?
Dan ontvang je automatisch een e-mail met een bevestiging. Na een paar dagen sturen we je een mailtje met een duidelijk overzicht van je gekozen producten, kortingen, acties en nieuwe klantnummer.
Je hebt je DELTA-account nodig om gebruik te maken van MijnDELTA. Op MijnDELTA beheer je zelf al je digitale diensten. Dit is ook de plek om gegevens te wijzigen, facturen en betalingen in te zien of een extra dienst aan te vragen.
Maak daarom meteen je account aan met het klantnummer uit de bevestiging.
Je krijgt van ons een e-mail met het verzoek een installatieafspraak te maken op een tijdstip dat je het beste uitkomt. We houden je per mail en sms op de hoogte van de afspraak. Op de dag zelf moet er een meerderjarig persoon aanwezig zijn.
Mail kwijt? Geen probleem. Neem dan contact op met de klantenservice.
Op de dag van de afspraak krijg je een sms'je met de specifieke tijd waarop de monteur langskomt. Hij of zij gaat niet weg totdat jij tevreden bent.
Geen huis is hetzelfde. Het kan dus gebeuren dat onze monteur extra kabels of apparatuur nodig heeft om de boel in orde te maken. Je hoort ter plekke de mogelijkheden en extra kosten. Deze worden verrekend op je internetnota.
Stel je wachtwoord in om je e-mailaccount te activeren. Klik in het MijnDELTA-menu op Zelf regelen en Beheer e-mailadressen. Klik daarna op het slotje en stel je wachtwoord in. Op MijnDELTA kun je ook een extra e-mailadres toevoegen.
In MijnDELTA stel je eenvoudig de volgende producten in:
Maak je gebruik van vaste telefonie en heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kun je in de meeste gevallen op de dag van installatie al bellen met je vertrouwde telefoonnummer. Je ontvangt van ons een e-mail en sms zodra we starten met de verhuizing en als deze is gelukt.
Goed om te weten: Je gesprekskosten worden altijd achteraf in rekening gebracht. Benieuwd naar de specificatie? Ook die bekijk je via MijnDELTA.
Geen internet? Blokken in beeld? Niets aan de hand: download hier onze eerste hulp bij storingen.
Als je hebt aangegeven via automatische incasso te betalen ontvang je van ons bericht als je eerste factuur klaarstaat op MijnDELTA. Betaal je per factuur dan sturen we deze per post. De eerste maand kan het factuurbedrag afwijkend zijn, afhankelijk van de aansluitdatum.
Wij incasseren maandelijks de factuur rond de 25e van de maand. Je vindt dit terug op je bankafschrift met kenmerk DELTA Fiber Nederland BV.