Welkom bij DELTA!

Zorgeloos ondernemen op het beste netwerk.

Overstappen naar DELTA is zo geregeld.

We hebben de belangrijkste dingen voor je op een rij gezet. Bekijk hier wat je van ons kunt verwachten en wat de mogelijkheden zijn.

Zo word je klant

Van een nieuwe aansluiting tot gratis overstappen

Productaanbod

Op de bestelpagina van DELTA zie je eenvoudig welke producten er voor jouw aansluiting beschikbaar zijn. Stel eenvoudig je eigen pakket samen met supersnel internet in combinatie met een Business Pack voor optimale zakelijke service. Daarnaast kies je eenvoudig voor telefonie en ook voor TV.

Heb je specifieke wensen of vragen voor jouw bedrijf of is er maatwerk nodig neem dan contact met ons op.

Bekijk het aanbod

Overstappen

Wil je overstappen naar DELTA? Goed idee! Check vooraf je contract-en opzegtermijn om dubbele kosten te voorkomen.

Tip: Check vooraf je contract en opzegtermijn om dubbele kosten te voorkomen.

Neem contact op

Nieuwbouw

Ga je naar een nieuwbouwpand? Dan heb je de juiste aansluitingen nodig. Gaat het over een kabelverbinding, dan kun je deze online aanvragen. Komt er een glasvezelaansluiting neem dan contact met ons op.
Online kabelverbinding aanvragen

Bevestiging van je bestelling
Een duidelijk overzicht

Bestelling gedaan?

Dan ontvang je automatisch een e-mail met een bevestiging. Na een paar dagen sturen we je een mailtje met een duidelijk overzicht van je gekozen producten, kortingen, acties en nieuwe klantnummer.

Je eigen DELTA-account
Beheer zelf je digitale diensten

Je hebt je DELTA-account nodig om gebruik te maken van MijnDELTA. Op MijnDELTA beheer je zelf al je digitale diensten. Dit is ook de plek om gegevens te wijzigen, facturen en betalingen in te zien of een extra dienst aan te vragen.

Maak daarom meteen je account aan met het klantnummer uit de bevestiging.

Maak nu een account aan

Installatie door erkende monteurs

Je krijgt van ons een e-mail met het verzoek een installatieafspraak te maken op een tijdstip dat je het beste uitkomt. We houden je per mail en sms op de hoogte van de afspraak. Op de dag zelf moet er een meerderjarig persoon aanwezig zijn.

Mail kwijt? Geen probleem. Neem dan contact op met de klantenservice.

Op de dag van de afspraak krijg je een sms'je met de specifieke tijd waarop de monteur langskomt. Hij of zij gaat niet weg totdat jij tevreden bent.

Geen huis is hetzelfde. Het kan dus gebeuren dat onze monteur extra kabels of apparatuur nodig heeft om de boel in orde te maken. Je hoort ter plekke de mogelijkheden en extra kosten. Deze worden verrekend op je internetnota.

De eerste keer je producten gebruiken

Stel je wachtwoord in om je e-mailaccount te activeren. Klik in het MijnDELTA-menu op Zelf regelen en Beheer e-mailadressen. Klik daarna op het slotje en stel je wachtwoord in. Op MijnDELTA kun je ook een extra e-mailadres toevoegen.

Beheer je e-mail

In MijnDELTA stel je eenvoudig de volgende producten in:

  • Wifispots
  • Veilig internet
  • GO diensten van televisiepakketten
  • Geheim nummer of nummerblokkering
  • Smartcards

Meer informatie over productinstellingen aanpassen

Maak je gebruik van vaste telefonie en heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kun je in de meeste gevallen op de dag van installatie al bellen met je vertrouwde telefoonnummer. Je ontvangt van ons een e-mail en sms zodra we starten met de verhuizing en als deze is gelukt.

Goed om te weten: Je gesprekskosten worden altijd achteraf in rekening gebracht. Benieuwd naar de specificatie? Ook die bekijk je via MijnDELTA.

Gespreksspecificatie bekijken

Geen internet? Blokken in beeld? Niets aan de hand: download hier onze eerste hulp bij storingen.

Eerste hulp bij storingen

De eerste factuur

Wij geven je graag een toelichting

Als je hebt aangegeven via automatische incasso te betalen ontvang je van ons bericht als je eerste factuur klaarstaat op MijnDELTA. Betaal je per factuur dan sturen we deze per post. De eerste maand kan het factuurbedrag afwijkend zijn, afhankelijk van de aansluitdatum.

Wij incasseren maandelijks de factuur rond de 25e van de maand. Je vindt dit terug op je bankafschrift met kenmerk DELTA Fiber Nederland BV.

Bekijk je facturen

factuur nota

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.