-
Internet
GlasvezelinternetInternet voor
-
Oplossingen
InternetBellen & TV
- Branches
- Netwerk
MijnDELTA
Webmail
Als het even niet werkt zoals je gewend bent
Sluit je laptop of pc met een UTP-kabel rechtstreeks aan op het modem. Heb je nu wel verbinding? Dan gaat er iets mis met je wifi-netwerk.
Volg onderstaande stappen om je modem / router te herstarten:
Om gebruik te maken van interactieve tv heb je een DELTA-account nodig.
Controleer of je gebruikersnaam en wachtwoord goed zijn ingevuld. Dit doe je door op de gele knop van je afstandsbediening te drukken. Hiermee zie je het wachtwoord in plaats van de gebruikelijke sterretjes.
Controleer of de gekozen zender wel in je pakket zit. Op MijnDELTA vind je een overzicht van je televisiepakketten en -zenders.
Controleer stap voor stap de volgende zaken:
Om gebruik te maken van interactieve tv heb je een DELTA-account nodig.
Sluit je laptop of pc met een UTP-kabel rechtstreeks aan op het modem. Heb je nu wel verbinding? Dan gaat er iets mis met je wifi-netwerk.
Het kan zijn dat de ontvanger bezig is met een software-update of installatie. Na een kwartier nog problemen? Haal dan de ontvanger van de stroom, en zet deze terug naar de fabrieksinstellingen. Bekijk de handleiding.
Controleer stap voor stap de volgende zaken:
Controleer stap voor stap de volgende zaken:
Zit de zender die je wilt kijken in je pakket? Je kunt je pakketten inzien op MijnDELTA. Is dit het geval? Controleer dan op MijnDELTA of je smartcard goed is geregistreerd. Je kunt je smartcard hier ook refreshen om het probleem op te lossen.
Zet je decoder of televisie met CI+ module terug naar fabrieksinstellingen. In de handleiding van je decoder en televisie staat stap voor stap omschreven hoe je dit voor elkaar krijgt.
Zit de zender die je wilt kijken in je pakket? Je kunt je pakketten inzien op MijnDELTA. Is dit het geval? Controleer dan op MijnDELTA of je smartcard goed is geregistreerd. Je kunt je smartcard hier ook refreshen om het probleem op te lossen.
Controleer stap voor stap de volgende zaken:
Controleer eerst of de snelheid van de bekabelde verbinding goed is. Dit doe je door je pc of laptop rechtstreeks op het modem aan te sluiten met een UTP-kabel. Zorg ervoor dat er verder geen apparaten met het modem verbonden zijn, en dat websites of software die veel gebruikmaken van internet (zoals Netflix) uitstaan.
Voer vervolgens een speedtest uit via onze website.
Controleer stap voor stap de volgende zaken:
Controleer eerst of je met je internetabonnement gebruikt kunt maken van deze functionaliteiten. Is dat het geval? Dan wordt het probleem misschien veroorzaakt door ruimtegebrek op je ontvanger.
Let er bovendien op dat niet ieder programma geschikt is om op te nemen.
Waarschijnlijk is je interactieve tv-ontvanger en/of adapter defect. Neem contact op met onze klantenservice zodat we je snel verder kunnen helpen.
Controleer of het volume op je televisie, decoder en (indien aanwezig) de externe geluidsinstallatie aanstaat.
Nog steeds geen geluid?
Schakel dan alle apparatuur uit en zet deze weer aan. Raadpleeg de handleiding van je televisie en/of externe installatie als dit het probleem niet oplost. Of neem contact op met de winkel waar je deze apparaten hebt gekocht.
Alle informatie over het installeren van je producten vind je op onze installatiepagina.
Op MijnDELTA wijzig je zelf je e-mailadres.
Een extra smartcard registreer je zelf op MijnDELTA. Je hebt hiervoor een DELTA-account nodig. Zorg er ook voor dat je tijdens het registreren je nieuwe smartcardnummer(s) bij de hand hebt. Deze vind je op de achterkant van de smartcard.
Binnen enkele dagen maak je met de extra smartcard gebruik van de beschikbare diensten.
Een extra e-mailadres is een opzichzelfstaand adres met een eigen inbox. Het is alleen mogelijk dit extra e-mailadres aan te maken onder het primaire e-mailadres.
Het e-mailadres is binnen een uur actief. Je kunt deze vanaf dit moment toevoegen aan je persoonlijke e-mailprogramma, zoals Outlook.
Wil je je DELTA-account verwijderen? Dan maak je geen gebruik meer van al onze online diensten. Denk er goed over na voordat je dit doet, want het verwijderen van je account is definitief.
Je account is nu verwijderd. Je ontvangt hier een bevestiging van per e-mail.
Wifi-spots kun je eenvoudig beheren via MijnDELTA.
Is je modem juist ingesteld voor een optimale wifi-verbinding?
Bekijk hiervoor de handleiding.
Is er een draadloos netwerk beschikbaar met een bandbreedte van 5 GHz?
Verbind hier dan je apparaten mee om nog meer bereik uit je netwerk te halen.
Verbeteren van je wifi-verbinding
Je kunt je wifi-signaal in huis op allerlei manieren verbeteren. Bekijk de mogelijkheden in de instructievideo.
Heb je nog steeds geen verbinding?
Schakel het apparaat waarbij de verbinding wegvalt uit en opnieuw aan. Werkt dit niet? Raadpleeg dan de handleiding van je apparatuur of neem contact op met de winkel waar je deze hebt gekocht.
Is je modem juist ingesteld voor een optimale wifi-verbinding?
Bekijk hiervoor de handleiding.
Is er een draadloos netwerk beschikbaar met een bandbreedte van 5 GHz?
Verbind hier dan je apparaten mee om nog meer bereik uit je netwerk te halen.
Verbeteren van je wifi-verbinding
Je kunt je wifi-signaal in huis op allerlei manieren verbeteren. Bekijk de mogelijkheden in de instructievideo.
Heb je nog steeds geen verbinding?
Schakel het apparaat waarbij de verbinding wegvalt uit en opnieuw aan. Werkt dit niet? Raadpleeg dan de handleiding van je apparatuur of neem contact op met de winkel waar je deze hebt gekocht.
Waarschijnlijk is je modem of adapter defect. Vervelend. Neem contact op met onze klantenservice zodat we je snel verder kunnen helpen.
Schakel het apparaat waarbij de verbinding wegvalt uit en opnieuw aan. Werkt dit niet? Raadpleeg dan de handleiding van je apparatuur of neem contact op met de winkel waar je deze hebt gekocht.
Maak een DELTA-account aan. Dit account heb je nodig om in te loggen op MijnDELTA en kun je gebruik maken van interactieve tv, de tv-app en meer.
Krijg je de melding dat voor dit account geen DELTA-klantgegevens zijn gevonden? Klik dan op "gegevens koppelen". Op de koppelpagina is het belangrijk dat je het klantnummer, postcode en huisnummer van het correspondentieadres juist invult.
Ben je je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten? Kan gebeuren. Vraag ze eenvoudig op via MijnDELTA.
Ontkoppel dan de afstandsbediening en koppel deze opnieuw volgens het stappenplan. Je vindt dit stappenplan in de handleiding.
Werkt de afstandsbediening niet? Ga niet verder dan twee meter van je IPTV-box staan en controleer de volgende zaken:
Werkt de afstandsbediening nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.
Er is misschien sprake van een storing. Bekijk hiervoor de storingspagina.
Geen storing? Kijk dan op MijnDELTA of de gekozen zender in je zenderpakket zit.
Volg de volgende stappen:
Volg de volgende stappen:
Controleer of je televisie aanstaat en of de input / source goed is ingesteld, bijvoorbeeld op HDMI.
Knippert het lampje op de IPTV-box minder dan tien minuten? Dan is het apparaat wellicht aan het updaten en installeren. Wacht even tot de update klaar is en probeer het opnieuw.
Brandt het lampje constant of knippert het langer dan tien minuten? Voer dan een zogenaamde harde reset uit. In de handleiding lees je hoe je dit moet doen. Werkt het daarna nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.
Kijk dan bij "Internet" bovenaan deze pagina voor eventuele oplossingen.
Volg de volgende stappen:
.Ook wifi op de zolder of in de tuin?
Gebruik dan een extra powerline adapter (geen repeater). We bieden deze apparatuur voor onze klanten aan tegen een scherpe prijs.
Schakel je televisie uit en zet deze weer aan. Controleer ook of de gekozen zender bij je abonnement zit.
Nog steeds geen beeld?
Kijk dan of je televisie, smartcard en CI+ module goed zijn ingesteld. Je vindt deze informatie in de handleiding van je televisie en / of CI+ module. Kijk ook bij Installatie.
Vaak is het probleem opgelost door de decoder opnieuw aan te zetten. Ook kan een kabeltje niet goed zijn aangesloten in de decoder of televisie. Controleer voor de zekerheid ook of de gekozen zender in je abonnement zit.
Maak je gebruik van favorieten en voorkeursinstellingen? Zet deze dan uit en stel de zenders opnieuw in. Kijk ook bij Installatie.
Verschillende apparaten in huis? Grote kans dat ze allemaal een aparte afstandsbediening nodig hebben. Controleer daarom of je de juiste afstandsbediening gebruikt voor het gekozen apparaat.
Lukt het nog steeds niet en sta je niet verder dan twee meter van je toestel?
Kijk dan of de batterijen op de juiste manier in de afstandsbediening zitten, of wissel ze om voor nieuwe.
Raadpleeg de handleiding van je televisie en/of decoder als je nog steeds problemen hebt. Of neem contact op met de winkel waar je de televisie/decoder hebt gekocht.
Er is misschien sprake van een storing of onderhoud. Bekijk actuele storingen en gepland onderhoud.
Controleer stap voor stap de volgende zaken:
Zet je televisie uit en opnieuw aan.
Werkt dit niet?
Zet dan de decoder en televisie terug naar fabrieksinstellingen. Raadpleeg de handleiding van je TV en/of decoder als de problemen aanhouden. Of neem contact op met de winkel waar je de televisie en/of decoder hebt gekocht.
Bekijk het zenderoverzicht om te controleren welke zender bij het gekozen kanaal hoort. Klopt het niet? Zet dan je decoder of televisie met CI+ module terug naar de fabrieksinstellingen.
In de handleiding van je decoder of televisie staat stap voor stap omschreven hoe dit moet.
Zet je decoder of televisie met CI+ module terug naar fabrieksinstellingen. In de handleiding van je decoder en televisie staat stap voor stap omschreven hoe je dit voor elkaar krijgt.
Kijk eerst of er sprake is van een storing of gepland onderhoud. Neem anders contact met ons op of stel je vraag op het serviceforum.
Met je DELTA-account log je in op MijnDELTA en maak je gebruik van Interactieve TV, de DELTA TV App en meer.
Probeer in te loggen op MijnDELTA met je gebruikersnaam en wachtwoord. Koppel vervolgens je gegevens aan je DELTA-account met je klantnummer.
Krijg je de melding dat voor dit account geen DELTA-klantgegevens zijn gevonden?
Klik dan op gegevens koppelen. Op de koppelpagina is het belangrijk dat je het klantnummer, postcode en huisnummer van het correspondentieadres juist invult.
Ben je je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten? Kan gebeuren. Vraag ze eenvoudig op via MijnDELTA.
Probeer in te loggen op MijnDELTA met je gebruikersnaam en wachtwoord. Koppel vervolgens je gegevens aan je DELTA-account met je klantnummer.
Krijg je de melding dat voor dit account geen DELTA-klantgegevens zijn gevonden?
Klik dan op gegevens koppelen. Op de koppelpagina is het belangrijk je het klantnummer, postcode en huisnummer van het correspondentieadres juist invult.
Klantgegevens ontkoppelen doe je zelf op MijnDELTA. Je maakt dan geen gebruik meer van de online diensten van DELTA.
Je ontvangt een bevestiging van de ontkoppeling in je mail.
Laat je gegevens niet automatisch invullen door je browser. Door handmatig wachtwoorden in te vullen weet je zeker dat je inlogt met de juiste, actuele gegevens.
Probleem nog niet verholpen?
Ben je je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten? Kan gebeuren. Vraag ze eenvoudig op via MijnDELTA.
We blokkeren je account na drie mislukte inlog- of koppelpogingen. Een geblokkeerd account wordt na 24 uur automatisch vrijgegeven.
Controleer of je dezelfde internetbrowser gebruikt waarmee je het account hebt aangemaakt. Je krijgt namelijk een foutmelding als je je account in Chrome instelt maar links opent in Internet Explorer.
We helpen je graag verder. Neem contact met ons op.
Maak gebruik van een andere browser en kijk of het probleem hiermee is verholpen.
Na een opzegging is MijnDELTA nog drie maanden toegankelijk. In het geval van een betalingsachterstand zijn gegevens nog beperkt inzichtelijk.
We helpen je graag verder. Neem contact met ons op.
Geen toegang meer tot het e-mailadres dat gekoppeld is aan je DELTA-account?
We helpen je graag verder. Neem contact met ons op.
Geen toegang meer tot het e-mailadres dat gekoppeld is aan je DELTA-account?
We helpen je graag verder. Neem contact met ons op.
Ben je je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten? Kan gebeuren. Vraag ze eenvoudig op via MijnDELTA.
We helpen je graag verder. Neem contact met ons op.
Geen toegang meer tot het e-mailadres dat gekoppeld is aan je DELTA-account?
We helpen je graag verder. Neem contact met ons op.
Je ontvangt je nieuwe wachtwoord per mail. Ook je gebruikersnaam kwijt? Stuur dan een e-mail naar [email protected].
Geen toegang meer tot het e-mailadres dat gekoppeld is aan je DELTA-account?
We helpen je graag verder. Neem contact met ons op.
Voelt de adapter koud aan? Dan is deze mogelijk defect. Neem contact op met onze klantenservice.
Kijk eerst of er sprake is van een storing of gepland onderhoud. Neem anders contact met ons op of stel je vraag op het serviceforum.
Ook wifi op de zolder of in de tuin? Gebruik dan een extra powerline adapter (geen repeater). We bieden deze apparatuur voor onze klanten aan tegen een scherpe prijs.
Ontkoppel eerst de afstandsbediening van de IPTV:
Doe daarna het volgende:
Bekijk ook de handleiding voor meer informatie.
Het updaten kan maximaal een kwartier duren. Door de interactieve tv-ontvanger kort van de stroom te halen wordt een software-update uitgevoerd, en beland je weer op het inlogscherm.
Door een zogenaamde harde reset wordt de software op de ontvanger geüpdate en beland je op het inlogscherm. De update kan maximaal een kwartier duren.
Er is misschien sprake van een storing. Bekijk hiervoor de storingspagina. Geen storing? Kijk dan op MijnDELTA of de gekozen zender in je zenderpakket zit.
Tijdens de previewperiode werken de erotiekzenders niet. Zodra deze periode is afgelopen kun je erotiekzenders bekijken. Je hebt hiervoor wel het erotiekpakket nodig.
Je apparatuur is niet geschikt voor HD.
Vaak is het probleem opgelost door de decoder opnieuw aan te zetten. Ook kan een kabeltje niet goed zijn aangesloten in de decoder of televisie.
Controleer voor de zekerheid ook of de gekozen zender in je abonnement zit. Maak je gebruik van favorieten en voorkeursinstellingen? Zet deze dan uit en stel de zenders opnieuw in. Of kijk op Installatie.
Schakel je televisie uit en zet deze weer aan. Controleer ook of de gekozen zender bij je abonnement zit.
Nog steeds geen beeld?
Kijk dan of je televisie, smartcard en CI+ module goed zijn ingesteld. Je vindt deze informatie in de handleiding van je televisie en / of CI+ module. Of kijk op Installatie.
Zet je televisie en minidecoder uit en aan.
Nog steeds problemen?
Zet beide apparaten dan terug naar de fabrieksinstellingen en doorloop de installatie. Kijk hiervoor op de Installatiepagina.
Waarschijnlijk ligt het probleem aan je televisie. Neem contact op met de winkel waar je de televisie hebt gekocht. Of bekijk deze pagina voor meer informatie over digitaal tv kijken zonder smartcard.
Schakel je televisie uit en zet deze weer aan. Controleer ook of de gekozen zender bij je abonnement zit.
Nog steeds geen beeld?
Kijk dan of je televisie, smartcard en CI+ module goed zijn ingesteld. Je vindt deze informatie in de handleiding van je televisie en / of CI+ module. Kijk ook bij Installatie.
Vaak is het probleem opgelost door de decoder opnieuw aan te zetten. Ook kan een kabeltje niet goed zijn aangesloten in de decoder of televisie. Controleer voor de zekerheid ook of de gekozen zender in je abonnement zit.
Maak je gebruik van favorieten en voorkeursinstellingen? Zet deze dan uit en stel de zenders opnieuw in. Kijk ook bij Installatie.
Verschillende apparaten in huis? Grote kans dat ze allemaal een aparte afstandsbediening nodig hebben. Controleer daarom of je de juiste afstandsbediening gebruikt voor het gekozen apparaat.
Lukt het nog steeds niet en sta je niet verder dan twee meter van je toestel?
Kijk dan of de batterijen op de juiste manier in de afstandsbediening zitten, of wissel ze om voor nieuwe.
Raadpleeg de handleiding van je televisie en/of decoder als je nog steeds problemen hebt. Of neem contact op met de winkel waar je de televisie/decoder hebt gekocht.
Kijk dan bij "Internet" bovenaan deze pagina voor eventuele oplossingen.
Verschillende apparaten in huis? Grote kans dat ze allemaal een aparte afstandsbediening nodig hebben. Controleer daarom of je de juiste afstandsbediening gebruikt voor het gekozen apparaat.
Lukt het nog steeds niet en sta je niet verder dan twee meter van je toestel?
Kijk dan of de batterijen op de juiste manier in de afstandsbediening zitten, of wissel ze om voor nieuwe.
Raadpleeg de handleiding van je televisie en/of decoder als je nog steeds problemen hebt. Of neem contact op met de winkel waar je de televisie/decoder hebt gekocht.
Er is misschien sprake van een storing of onderhoud. Bekijk actuele storingen en gepland onderhoud.
Kijk eerst of er sprake is van storing of gepland onderhoud. Neem anders contact op of stel je vraag op het serviceforum.
Schakel je televisie uit en zet deze weer aan. Controleer ook of de gekozen zender bij je abonnement zit.
Nog steeds geen beeld?
Kijk dan of je televisie, smartcard en CI+ module goed zijn ingesteld. Je vindt deze informatie in de handleiding van je televisie en / of CI+ module. Of kijk op Installatie.
Vaak is het probleem opgelost door de decoder opnieuw aan te zetten. Ook kan een kabeltje niet goed zijn aangesloten in de decoder of televisie. Controleer voor de zekerheid ook of de gekozen zender in je abonnement zit.
Maak je gebruik van favorieten en voorkeursinstellingen? Zet deze dan uit en stel de zenders opnieuw in. Of kijk op Installatie.
Tijdens de previewperiode werken de erotiekzenders niet. Zodra deze periode is afgelopen kun je erotiekzenders bekijken. Je hebt hiervoor wel het erotiekpakket nodig.
Bekijk je huidige pakketten in MijnDELTA.
Je refresht je smartcard in MijnDELTA.
Wij adviseren om Kabel Keur-kabels te gebruiken. Deze hoogwaardige kabels zorgen voor de beste beeldkwaliteit.
Tijdens de previewperiode werken de erotiekzenders niet. Zodra deze periode is afgelopen kun je erotiekzenders bekijken. Je hebt hiervoor wel het erotiekpakket nodig.
Bekijk huidige pakketten in MijnDELTA.
Je refresht je smartcard op MijnDELTA.
Wij adviseren om Kabel Keur-kabels te gebruiken. Deze hoogwaardige kabels zorgen voor de beste beeldkwaliteit.
Volg onderstaande stappen om je modem / router te herstarten:
Je modem heeft één internetverbinding.
Zodra er meerdere apparaten (draadloos) verbonden zijn met het internet, wordt deze verbinding dus gedeeld, waardoor de snelheid achteruit kan gaan. Dit ligt ook aan wat je precies op internet doet: een film streamen op Netflix vraagt mee capaciteit dan een mailtje beantwoorden.
Bovendien haalt niet ieder apparaat dezelfde internetsnelheid. Dit heeft te maken met de specifieke specificaties van je laptop, pc, tablet en smartphone. Bestaat het probleem met de snelheid op elk apparaat?
Controleer welke wifi-netwerken je ziet
Je apparaat ondersteunt mogelijk niet de nieuwste wifi-standaard van 5GHz. Controleer op je apparaat of je zowel het 2.4 GHz en het 5 GHz wifi-netwerk ziet staan.
Bekijk ook de handleiding, of neem contact met ons op.
Start je decoder opnieuw op.
Nog steeds problemen?
Download dan de handleiding om de decoder opnieuw in te instellen, of bekijk de Installatiepagina.
Schakel je televisie uit en zet deze weer aan.
Probleem niet opgelost?
Raadpleeg dan de handleiding van je televisie om te kijken of deze goed is ingesteld voor tv-kijken met of zonder smartcard.
Schakel je televisie uit en zet deze weer aan. Controleer ook of de gekozen zender bij je abonnement zit.
Nog steeds geen beeld?
Kijk dan of je televisie, smartcard en CI+ Module goed zijn ingesteld. Je vindt deze informatie in de handleiding van je televisie en / of CI+ module. Kijk ook bij Installatie.
Vaak is het probleem opgelost door de decoder opnieuw aan te zetten. Ook kan een kabeltje niet goed zijn aangesloten in de decoder of televisie. Controleer voor de zekerheid ook of de gekozen zender in je abonnement zit.
Maak je gebruik van favorieten en voorkeursinstellingen? Zet deze dan uit en stel de zenders opnieuw in. Kijk ook op Installatie.
Verschillende apparaten in huis? Grote kans dat ze allemaal een aparte afstandsbediening nodig hebben. Controleer daarom of je de juiste afstandsbediening gebruikt voor het gekozen apparaat.
Lukt het nog steeds niet en sta je niet verder dan twee meter van je toestel?
Kijk dan of de batterijen op de juiste manier in de afstandsbediening zitten, of wissel ze om voor nieuwe.
Raadpleeg de handleiding van je televisie en/of decoder als je nog steeds problemen hebt. Of neem contact op met de winkel waar je de televisie/decoder hebt gekocht.
Schakel je televisie uit en zet deze weer aan. Controleer ook of de gekozen zender bij je abonnement zit.
Nog steeds geen beeld?
Kijk dan of je televisie, smartcard en CI+ module goed zijn ingesteld. Je vindt deze informatie in de handleiding van je televisie en / of CI+ module. Kijk ook bij Installatie.
Vaak is het probleem opgelost door de decoder opnieuw aan te zetten. Ook kan een kabeltje niet goed zijn aangesloten in de decoder of televisie. Controleer voor de zekerheid ook of de gekozen zender in je abonnement zit.
Maak je gebruik van favorieten en voorkeursinstellingen? Zet deze dan uit en stel de zenders opnieuw in. Kijk ook bij Installatie.
Verschillende apparaten in huis? Grote kans dat ze allemaal een aparte afstandsbediening nodig hebben. Controleer daarom of je de juiste afstandsbediening gebruikt voor het gekozen apparaat.
Lukt het nog steeds niet en sta je niet verder dan twee meter van je toestel?
Kijk dan of de batterijen op de juiste manier in de afstandsbediening zitten, of wissel ze om voor nieuwe.
Raadpleeg de handleiding van je televisie en/of decoder als je nog steeds problemen hebt. Of neem contact op met de winkel waar je de televisie/decoder hebt gekocht.
Er is misschien sprake van een storing of onderhoud. Bekijk actuele storingen en gepland onderhoud.
Wij adviseren om Kabel Keur-kabels te gebruiken. Deze hoogwaardige kabels zorgen voor de beste beeldkwaliteit.
Kijk eerst of er sprake is van storing of gepland onderhoud. Neem anders contact op of stel je vraag op het serviceforum.
Schakel je televisie uit en zet deze weer aan. Controleer ook of de gekozen zender bij je abonnement zit.
Nog steeds geen beeld?
Kijk dan of je televisie, smartcard en CI+ module goed zijn ingesteld. Je vindt deze informatie in de handleiding van je televisie en / of CI+ module. Of kijk op Installatie.
Vaak is het probleem opgelost door de decoder opnieuw aan te zetten. Ook kan een kabeltje niet goed zijn aangesloten in de decoder of televisie. Controleer voor de zekerheid ook of de gekozen zender in je abonnement zit.
Maak je gebruik van favorieten en voorkeursinstellingen? Zet deze dan uit en stel de zenders opnieuw in. Of kijk op Installatie.
Schakel je televisie uit en zet deze weer aan. Controleer ook of de gekozen zender bij je abonnement zit.
Nog steeds geen beeld?
Kijk dan of je televisie, smartcard en CI+ module goed zijn ingesteld. Je vindt deze informatie in de handleiding van je televisie en / of CI+ module. Kijk ook op Installatie.
Vaak is het probleem opgelost door de decoder opnieuw aan te zetten. Ook kan een kabeltje niet goed zijn aangesloten in de decoder of televisie. Controleer voor de zekerheid ook of de gekozen zender in je abonnement zit.
Maak je gebruik van favorieten en voorkeursinstellingen? Zet deze dan uit en stel de zenders opnieuw in. Kijk ook op Installatie.
Kijk of er sprake is van een storing of gepland onderhoud. Is dat niet het geval stel dan je vraag op het serviceforum of neem contact met ons op.