Kies je webmail

Jouw zakelijke abonnement opzeggen?

Zakelijk abonnement opzeggen


Wat jammer dat je overweegt om DELTA Zakelijk te verlaten. We helpen je graag verder. Kijk hieronder wat voor jou de beste oplossing is.

Bel ons, we helpen je graag!

Van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur. Ben je in het buitenland? Bel dan: 088 - 015 99 99

Waarom wil je opzeggen?

Mesh wifi-punten 

Verbeter je wifi in huis door een extra wifi-punt aan te leggen. Hiermee breid je het netwerk uit op een of meerdere plaatsen in huis. Hiermee los je slecht wifi-bereik in huis op! 

Zorg ervoor dat de wifi-punten bekabeld met elkaar verbonden zijn 

Apparaten werken beter met een bekabelde verbinding. Dat geldt ook voor onze wifi-punten. Ze werken wel draadloos, maar doen het beter met een UTP kabel ertussen. Voor een optimale wifi verbinding zorg je er dus voor dat de wifi punten met een UTP kabel verbonden zijn. Daar hebben al jouw draadloos verbonden apparaten profijt van.  

Bekijk hier onze handige tips om te zien hoe je de deco wifi-punten het beste kan gebruiken. Maak je thuis nog geen gebruik van Deco wifi-punten? Via MijnDELTA kan je bij 'Producten' de wifi-punten direct bestellen! 

Handige tips 

Herstart het modem

Soms kan het ook helpen om je modem te herstarten. Haal dan de stroom van je modem voor 1 minuut en sluit daarna je modem weer aan. Wacht totdat je modem weer volledig opgestart is. Heb je extra wifi-punten? Herstart deze daarna ook door het extra wifi-punt 1 minuut van de stroom af te halen en weer aan te sluiten. Wacht tot het wifi-punt volledig opgestart is. 

Ga je verhuizen of samenwonen? In de meeste gevallen kan Delta gewoon met je meeverhuizen. Doe de postcode check op deltafiber.nl en check of wij ook op het nieuwe adres diensten aanbieden. Als Delta op het nieuwe adres niet levert neem dan contact op met de klantenservice om je abonnement op te zeggen via 088 - 015 99 99.  

Hieronder vind je alles over verhuizen met je producten van DELTA 

Stap 1: Geef je verhuizing door

Geef uiterlijk twee weken voor je verhuizing je nieuwe adres en verhuisdatum aan ons door. Dit kan eenvoudig via live chat of telefonisch. Je neemt je (wifi)-modem gewoon mee naar je nieuwe woning. Wel zo handig. 

Verhuizing doorgeven 

Stap 2: De verhuisbevestiging

Na het doorgeven van je verhuizing krijg je binnen een paar dagen een bevestiging, hierin vind je ook meer informatie. Heb je de bevestiging na 5 werkdagen niet ontvangen? Dan is er mogelijk iets mis gegaan. Neem dan contact met ons op. 

Stap 3: Spullen meenemen

Neem je digitale ontvanger, het modem, de smartcard en alle materialen en kabels uit de oude woning mee naar de nieuwe woning. 

Achterlaten in de oude woning Als je in je oude woning een glasvezelaansluiting hebt, laat deze dan achter. Deze maakt onderdeel uit van de woning, net zoals de wandcontactdozen. 

Stap 4: De verhuisdag 

Wij hebben je aansluiting gereed gemaakt op je nieuwe adres. Je kunt je pakket meestal installeren op jouw verhuisdatum, vanaf 06.00 uur. Als deze tijd verandert ontvang je van ons een bericht. Je hoeft enkel je internet, televisie en telefoon aan te sluiten. Op onze installatiepagina's vind je handige stappenplannen om de installatie zelf te doen. 

Mocht je er niet uitkomen, dan staan onze medewerkers altijd voor je klaar om je verder te helpen met het aansluiten.  

 

Wil je opzeggen voor een familielid of bekende die is overleden? Laat het ons weten op 088 - 015 99 99. We beëindigen dan het abonnement of zetten het over op een andere naam.  

We begrijpen dat het erg vervelend is als je niet helemaal tevreden bent met onze service. We willen dit graag met je rechtzetten. Natuurlijk helpen we je graag met het wijzigen of opzeggen van je abonnement. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, bel ons dan op 0118 - 225520. 

We begrijpen dat er soms omstandigheden zijn waarin je wilt besparen op de kosten van je abonnement. Natuurlijk helpen we je graag bij het vinden van de oplossing 

Verlaag eenvoudig de kosten van je abonnement door je pakket te wijzigen of een deel van je pakket op te zeggen zoals een tv-pakket of bellen. Je regelt het eenvoudig via Mijn Delta.  

We kunnen ook samen kijken of je pakket nog bij je past. Maar ook als je bijvoorbeeld een betaalachterstand hebt opgelopen. Bel ons op 0118 - 225520, dat werkt het snelste. 

Heb je een contract bij Delta en wil je het op naam van iemand anders zetten? Dat is mogelijk in het geval van een scheiding of overlijden. 

In geval van een scheiding is het belangrijk dat jullie het allebei eens zijn met een overname van het abonnement. Alleen dan zetten we het contract op een andere naam.  

Goed om te weten: 

  • Bij een betalingsachterstand kan het contract niet overgenomen worden.  
  • Als alles bij ons binnen is, zetten we de overname binnen 5 werkdagen om. De persoon die het contract overneemt, ontvangt hiervan een bevestiging per brief. 

Wil je je abonnement wijzigen?

Soms mag het best een Mbitje meer zijn. Of minder. En dat kan. Via MijnDELTA stel je zelf je ideale combinatie van internet, TV en extra diensten samen. 

Ga naar MijnDELTA

Wat ga je missen als je gaat?

Bij DELTA Zakelijk Geniet je binnen je bedrijf van supersnel glasvezelinternet. Daarnaast profiteer je buiten je bedrijf maximaal met unlimited Mobiel. 

24/7 klantenservice

Onze glasvezelexperts  staan dagelijks van voor je klaar via telefoon en chat. Daarnaast je hebt de mogelijkheid om je pakket maandelijks aan te passen via de MijnDELTA app.

Up- en downloadsnelheden tot wel 8 Gbps

Met Zakelijk glasvezel van DELTA zijn up- en downloadsnelheden tot wel 8 Gbps haalbaar. Hiermee haal je het maximale uit jouw bedrijf.

Volledige vrijheid

Bij DELTA Zakelijk willen we je volledige vrijheid geven voor het samenstellen van een zakelijk pakket waarin jij snel kan ondernemen.

Veelgestelde vragen

Als je je abonnement opzegt ontvang je een brief of e-mail met de apparatuur die we graag terug willen. Dit zijn alleen de apparaten die je bij ons in bruikleen hebt. Wil je precies weten hoe het zit? Lees dan meer over het terugsturen van apparaten.

Nee, dat is niet mogelijk. We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude DELTA e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres. Het automatisch doorsturen van e-mails kun je zelf instellen. Volg hiervoor ons stappenplan.  

Tip: bewaar je wachtwoord aangezien je dit na je opzegging niet meer kunt aanpassen in MijnDELTA.

De opzegtermijn hangt af van de abonnementsvorm. Bij Mobiel en de Extra zenderpakketten is dat altijd een maand. Voor de overige producten en diensten helpt onze Klantenservice je graag verder. Zij kunnen precies nakijken wat de opzegtermijn is van andere producten en diensten.

Wil je opzeggen, maar is de contractperiode nog niet afgelopen? Dan betaal je de resterende looptijd van het contract in maanden, vermenigvuldigd met het abonnementsbedrag per maand. Neem voor meer informatie contact op met onze Klantenservice.

Wil je opzeggen omdat je gaat verhuizen naar een plek waar DELTA niet beschikbaar is? En je contractperiode is nog niet afgelopen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. 

In dit geval begrijpen we dat je al genoeg aan je hoofd hebt. Daarom maken we het graag makkelijk voor je. Je abonnement zeg je eenvoudig op door contact op te nemen met de Klantenservice.

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.