Ga je verhuizen of samenwonen? In de meeste gevallen kan Delta gewoon met je meeverhuizen. Doe de postcode check op deltafiber.nl en check of wij ook op het nieuwe adres diensten aanbieden. Als Delta op het nieuwe adres niet levert neem dan contact op met de klantenservice om je abonnement op te zeggen via 088 - 015 99 99.
Hieronder vind je alles over verhuizen met je producten van DELTA
Stap 1: Geef je verhuizing door
Geef uiterlijk twee weken voor je verhuizing je nieuwe adres en verhuisdatum aan ons door. Dit kan eenvoudig via live chat of telefonisch. Je neemt je (wifi)-modem gewoon mee naar je nieuwe woning. Wel zo handig.
Verhuizing doorgeven
Stap 2: De verhuisbevestiging
Na het doorgeven van je verhuizing krijg je binnen een paar dagen een bevestiging, hierin vind je ook meer informatie. Heb je de bevestiging na 5 werkdagen niet ontvangen? Dan is er mogelijk iets mis gegaan. Neem dan contact met ons op.
Stap 3: Spullen meenemen
Neem je digitale ontvanger, het modem, de smartcard en alle materialen en kabels uit de oude woning mee naar de nieuwe woning.
Achterlaten in de oude woning Als je in je oude woning een glasvezelaansluiting hebt, laat deze dan achter. Deze maakt onderdeel uit van de woning, net zoals de wandcontactdozen.
Stap 4: De verhuisdag
Wij hebben je aansluiting gereed gemaakt op je nieuwe adres. Je kunt je pakket meestal installeren op jouw verhuisdatum, vanaf 06.00 uur. Als deze tijd verandert ontvang je van ons een bericht. Je hoeft enkel je internet, televisie en telefoon aan te sluiten. Op onze installatiepagina's vind je handige stappenplannen om de installatie zelf te doen.
Mocht je er niet uitkomen, dan staan onze medewerkers altijd voor je klaar om je verder te helpen met het aansluiten.