Kies je webmail

DELTA Zakelijk Contract

Wijzigen, opzeggen of retourneren

DELTA Zakelijk contract wijzigen

Wil je een wijziging in je contract doorgeven? Neem contact op met de klantenservice. 
We helpen je graag. Denk hierbij aan: 

  • Wijzigen van bedrijfsnaam, eigenaar of rechtsvorm 
  • Annuleren of wijzigen van de aanvraag van een contract 
  • In het geval van overlijden van eigenaar van de onderneming 

Een wijziging is meestal binnen veertien dagen zichtbaar of verwerkt.  

DELTA Zakelijk contract opzeggen

Vind je de kosten te hoog?

We bekijken graag samen met jou of een ander pakket of oplossing beter bij jouw financiële wensen past.

Heb je vaak last van storing?

Onze technische dienst kan in de meeste gevallen jouw netwerk en dienst optimaliseren. 

Stap je over naar een andere dienst?

Dan moeten er een aantal zaken geregeld worden, bijvoorbeeld je apparatuur retour. Daarnaast kan het slim zijn om uit te rekenen wat je op de langere termijn voor dezelfde dienst betaalt. We denken hierin graag met je mee.  

Voor al je vragen over het opzeggen van je contract kun je terecht bij de klantenservice.

Apparaat retour

Contract beëindigd? Stuur dan uiterlijk 14 dagen na de einddatum je apparatuur retour. Dit kan kosteloos naar onderstaand antwoordnummer: 

Apparatuur retour t.b.v. DELTA 
Antwoordnummer 17091 
2650 VK, Bleiswijk 

Gebruik voor het terugsturen een stevige doos. Stuur ook het retourformulier mee, en bewaar het verzendbewijs goed. 

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.