Kies je webmail
@media screen and (min-width: 320px){.media-image-5b03054d-cbc2-41a5-90c8-66f408f13b5b{background-image:url('/media/1253/wifi-zakelijk-delta.png?center=0.46835443037974683,0.549645390070922&mode=crop&width=480&upscale=false&rnd=133287216498030000') !important; }}@media screen and (min-width: 480px){.media-image-5b03054d-cbc2-41a5-90c8-66f408f13b5b{background-image:url('/media/1253/wifi-zakelijk-delta.png?center=0.46835443037974683,0.549645390070922&mode=crop&width=768&upscale=false&rnd=133287216498030000') !important; }}@media screen and (min-width: 768px){.media-image-5b03054d-cbc2-41a5-90c8-66f408f13b5b{background-image:url('/media/1253/wifi-zakelijk-delta.png?center=0.46835443037974683,0.549645390070922&mode=crop&width=960&upscale=false&rnd=133287216498030000') !important; }}@media screen and (min-width: 960px){.media-image-5b03054d-cbc2-41a5-90c8-66f408f13b5b{background-image:url('/media/1253/wifi-zakelijk-delta.png?center=0.46835443037974683,0.549645390070922&mode=crop&width=1280&upscale=false&rnd=133287216498030000') !important; }}@media screen and (min-width: 1280px){.media-image-5b03054d-cbc2-41a5-90c8-66f408f13b5b{background-image:url('/media/1253/wifi-zakelijk-delta.png?center=0.46835443037974683,0.549645390070922&mode=crop&width=1366&upscale=false&rnd=133287216498030000') !important; }}@media screen and (min-width: 1366px){.media-image-5b03054d-cbc2-41a5-90c8-66f408f13b5b{background-image:url('/media/1253/wifi-zakelijk-delta.png?center=0.46835443037974683,0.549645390070922&mode=crop&width=1600&upscale=false&rnd=133287216498030000') !important; }}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image-5b03054d-cbc2-41a5-90c8-66f408f13b5b{background-image:url('/media/1253/wifi-zakelijk-delta.png?center=0.46835443037974683,0.549645390070922&mode=crop&width=1920&upscale=false&rnd=133287216498030000') !important; }}

Zorgeloos ondernemen

Overstappen naar DELTA Zakelijk is zo geregeld.

Nieuw bij DELTA Zakelijk? Welkom! 

We hebben de belangrijkste zaken voor je op een rij gezet. Bekijk hier wat je van ons kunt verwachten en wat de mogelijkheden zijn voor jouw onderneming. 

Jouw DELTA Zakelijk abonnement 

Van een nieuwe aansluiting tot gratis overstappen. 

Welke dienst past bij jouw onderneming? 
DELTA Zakelijk biedt ondernemers verschillende oplossingen. Bekijk snel welke producten er voor jouw aansluiting beschikbaar zijn. Je stelt eenvoudig je eigen pakket samen met supersnel internet in combinatie met een Business Pack voor optimale zakelijke service. Je kunt aanvullen met telefonie en/of TV. 

Overstappen naar DELTA Zakelijk 
Wil je overstappen naar DELTA Zakelijk? Een goede keuze! Neem contact met ons op en we helpen je met de overstap. Check wel vooraf je huidige contract en opzegtermijn om dubbele kosten te voorkomen. 

Wil je graag advies over het beste pakket voor jouw onderneming? Neem dan contact met ons op via de contactpagina.

Stel zelf je pakket samen

Bevestiging en levertijd van jouw dienst 

Bevestiging

Heb je online of via de klantenservice een dienst gekozen? Dan ontvang je automatisch een e-mail met een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Na een paar dagen sturen we je een mailtje met een duidelijk overzicht van je gekozen product(en) en je nieuwe klantnummer.

Levertijd

Jouw gekozen dienst wordt meestal binnen twee weken geleverd. Wordt jouw pand aangesloten op glasvezel? Bekijk dan via DELTA Netwerk de status op jouw bedrijventerrein.

De installatie van jouw dienst

Een nieuwe bedrijfslocatie of een nieuw pand? Dezelfde vertrouwde service. 

Geef uiterlijk twee weken voor je verhuizing je nieuwe adres en verhuisdatum aan ons door. Dit kan telefonisch via 0118 22 55 55 of online. Het (wifi) modem neem je gewoon mee naar je nieuwe pand. Wel zo handig. 

Installatieafspraak inplannen

Je ontvangt van ons een e-mail met het verzoek een installatieafspraak te maken. Zo kun jij zelf het tijdstip kiezen wat jou het beste uitkomt. We houden je per e-mail en sms op de hoogte van de afspraak. Op de dag zelf moet er een meerderjarig persoon aanwezig zijn. 

Mail niet ontvangen of kwijt? Geen probleem. Neem dan contact op met de klantenservice via de contactpagina.

Installatie

Op de dag van de afspraak krijg je een sms'je met de specifieke tijd waarop de monteur langskomt. Hij of zij gaat niet weg totdat jij tevreden bent. Geen bedrijf is hetzelfde. Het kan dus gebeuren dat onze monteur extra kabels of apparatuur nodig heeft om de boel in orde te maken. Je hoort ter plekke de mogelijkheden en extra kosten. Deze worden verrekend op je internetnota. 

Jouw eerste DELTA Zakelijk factuur 

Als je hebt aangegeven via automatische incasso te betalen ontvang je van ons bericht als je eerste factuur klaarstaat op MijnDELTA. Betaal je per factuur dan sturen we deze per post. De eerste maand kan het factuurbedrag afwijkend zijn, afhankelijk van de aansluitdatum. 

We incasseren maandelijks de factuur rond de 25e van de maand. Je vindt dit terug op je bankafschrift met kenmerk DELTA Fiber Nederland BV.  

Bekijk je facturen

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.