Kies je webmail

Facturen en betalen

Alles over je maandelijkse DELTA Zakelijk-factuur

Opbouw van je factuur

Op je DELTA Zakelijk-factuur staan al je producten en de datum waarop je deze hebt afgenomen. Alle kosten op de factuur zijn van de huidige maand, behalve die van je vaste telefoonlijn: deze brengen we achteraf in rekening. 

Je facturen kun je eenvoudig inzien en downloaden via MijnDELTA.

Abonnement gewijzigd? Dan wordt dit automatisch verwerkt op je nieuwe factuur. Je betaalt alleen voor het afgenomen gebruik. De wijzigingsdatum zie je terug op je factuur.  

Eenvoudig betalen

Betaalwijze aanpassen

Op MijnDELTA pas je eenvoudig je betaalwijze of rekeningnummer aan. Je verzoek wordt binnen een paar dagen verwerkt. 

Overschrijving

Betaal je met een handmatige overschrijving? 
Vermeld bij het overmaken van de factuur naast het bedrag en rekeningnummer ook je relatie- en factuurnummer. Deze vind je op je factuur. Betaal voor de 7e van de maand op IBAN NL46INGB0007148189.

Automatische incasso

Met een automatische incasso betaal je altijd op tijd. We incasseren maandelijks je abonnementsgeld rond de 25e van de maand.

Problemen met betalen

Herinnering van betaling 
Het kan gebeuren dat je een factuur per ongeluk vergeet te betalen. We sturen dan een herinnering per e-mail en post. Maak binnen 15 dagen het openstaande bedrag over op IBAN NL46INGB0007148189 onder vermelding van je klant- en factuurnummer. 

Wel betaald en toch een herinnering ontvangen? Dan kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen. 

Blokkering en afsluiting 
Betaal je het openstaande bedrag met incassokosten niet op tijd? Dan blokkeren we je diensten. Betaal je de openstaande rekeningen, dan krijg je weer toegang tot je diensten. 

Het openstaande bedrag kun je overmaken naar IBAN NL46INGB0007148189 onder vermelding van je klant- en factuurnummer. E-mail het bewijs van betaling naar [email protected] onder vermelding van je naam en klantnummer. 

Blijf je in gebreke, dan brengen we 40 euro aan extra kosten in rekening op grond van de wettelijke bepalingen incassokosten zoals opgenomen in de Algemene Voorwaarden. En kunnen we het abonnement beëindigen. 

Hulp bij betalingsachterstand 
Kun je je factuur niet betalen of niet op tijd betalen? Laat dit ons dan tijdig weten. We kunnen dan samen naar een oplossing zoeken, bijvoorbeeld een betalingsregeling. 

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.