Problemen met betalen
Herinnering van betaling
Het kan gebeuren dat je een factuur per ongeluk vergeet te betalen. We sturen dan een herinnering per e-mail en post. Maak binnen 15 dagen het openstaande bedrag over op IBAN NL46INGB0007148189 onder vermelding van je klant- en factuurnummer.
Wel betaald en toch een herinnering ontvangen? Dan kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen.
Blokkering en afsluiting
Betaal je het openstaande bedrag met incassokosten niet op tijd? Dan blokkeren we je diensten. Betaal je de openstaande rekeningen, dan krijg je weer toegang tot je diensten.
Het openstaande bedrag kun je overmaken naar IBAN NL46INGB0007148189 onder vermelding van je klant- en factuurnummer. E-mail het bewijs van betaling naar [email protected] onder vermelding van je naam en klantnummer.
Blijf je in gebreke, dan brengen we 40 euro aan extra kosten in rekening op grond van de wettelijke bepalingen incassokosten zoals opgenomen in de Algemene Voorwaarden. En kunnen we het abonnement beëindigen.
Hulp bij betalingsachterstand
Kun je je factuur niet betalen of niet op tijd betalen? Laat dit ons dan tijdig weten. We kunnen dan samen naar een oplossing zoeken, bijvoorbeeld een betalingsregeling.