@media screen and (min-width: 320px){.media-image-e905bdfa-1e18-4e33-b8fb-d7c060bb71cf{background-image:url('/media/2014/delta-glasvezel_headerimage-doorklik-1440x390pix.jpg?crop=0,0.098461538461538461,0,0.23487179487179488&cropmode=percentage&width=480&upscale=false&rnd=132296038250000000') !important; }}@media screen and (min-width: 480px){.media-image-e905bdfa-1e18-4e33-b8fb-d7c060bb71cf{background-image:url('/media/2014/delta-glasvezel_headerimage-doorklik-1440x390pix.jpg?crop=0,0.098461538461538461,0,0.23487179487179488&cropmode=percentage&width=768&upscale=false&rnd=132296038250000000') !important; }}@media screen and (min-width: 768px){.media-image-e905bdfa-1e18-4e33-b8fb-d7c060bb71cf{background-image:url('/media/2014/delta-glasvezel_headerimage-doorklik-1440x390pix.jpg?crop=0,0.098461538461538461,0,0.23487179487179488&cropmode=percentage&width=960&upscale=false&rnd=132296038250000000') !important; }}@media screen and (min-width: 960px){.media-image-e905bdfa-1e18-4e33-b8fb-d7c060bb71cf{background-image:url('/media/2014/delta-glasvezel_headerimage-doorklik-1440x390pix.jpg?crop=0,0.098461538461538461,0,0.23487179487179488&cropmode=percentage&width=1280&upscale=false&rnd=132296038250000000') !important; }}@media screen and (min-width: 1280px){.media-image-e905bdfa-1e18-4e33-b8fb-d7c060bb71cf{background-image:url('/media/2014/delta-glasvezel_headerimage-doorklik-1440x390pix.jpg?crop=0,0.098461538461538461,0,0.23487179487179488&cropmode=percentage&width=1366&upscale=false&rnd=132296038250000000') !important; }}@media screen and (min-width: 1366px){.media-image-e905bdfa-1e18-4e33-b8fb-d7c060bb71cf{background-image:url('/media/2014/delta-glasvezel_headerimage-doorklik-1440x390pix.jpg?crop=0,0.098461538461538461,0,0.23487179487179488&cropmode=percentage&width=1600&upscale=false&rnd=132296038250000000') !important; }}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image-e905bdfa-1e18-4e33-b8fb-d7c060bb71cf{background-image:url('/media/2014/delta-glasvezel_headerimage-doorklik-1440x390pix.jpg?crop=0,0.098461538461538461,0,0.23487179487179488&cropmode=percentage&width=1920&upscale=false&rnd=132296038250000000') !important; }}

Informatie over glasvezel in Middelburg

Glasvezelaanleg in Middelburg

De aanleg van glasvezel in Middelburg is in volle gang en in de eerste wijken is het netwerk bijna gereed om de eerste glasvezel internet abonnementen aan te sluiten. Zodra er wordt aangelegd in jou straat of wijk ontvang je hierover persoonlijk bericht. De aannemer start altijd eerst met de aanleg van het netwerk in de straat

Op deze pagina vind je meer informatie over de aanleg, de planning en de mogelijkheden. Het is altijd mogelijk om advies te vragen. Vul hiervoor het formulier in, dan nemen we contact met je op.

Planning

Hieronder vind je de verwachte planning per wijk.
De planning wordt zo veel mogelijk actueel gehouden, maar kan door omstandigheden wijzigen.

Gebieden

Graafwerkzaamheden
Gereed

Huisaansluiting
Gereed

Internetabonnement te activeren
Vanaf week 6 2021

Bekijk kaart

Graafwerkzaamheden
Vanaf week 35 2020

Huisaansluiting
Vanaf week 51 2020

Internetabonnement te activeren
Vanaf week 10 2021

Bekijk kaart

Graafwerkzaamheden
Vanaf week 35 2020

Huisaansluiting
Vanaf week 49 2020

Internetabonnement te activeren
Vanaf week 8 2021

Bekijk kaart

Graafwerkzaamheden
Planning volgt.

Huisaansluiting
Planning volgt.

Internetabonnement te activeren
Planning volgt.

Bekijk kaart

Aannemer SPIE

De aannemer SPIE is verantwoordelijk voor de aanleg van het glasvezelnetwerk in Middelburg. Zij maken ook de glasvezelaansluiting bij jou thuis. De aannemer komt eerst langs om samen met jou de beste locatie voor de aansluiting te bekijken (schouwen).

Voor vragen over bijvoorbeeld de planning of de woningaansluiting neem je contact op met SPIE.

Telefoon: 088 31 31 047 | ma. t/m vrij. 09.00-16.00 uur
E-mail: middelburg@mijnglasvezelaansluiting.nl

Zet glasvezel

Woon jij in een gebied waar glasvezel komt? kies dan voor het Glasvezel Flexpakket!
Je kan het Flexpakket maandelijks aanpassen:

    • 150, 400 of 1000 Mbps down- en upload
    • Interactieve TV met 50, 90 of 120 zenders
    • Wel of geen vast bellen
    • Gratis installatie + wifi-modem

Stel je Flexpakket samen

Glasvezelabonnement

In de planning zie je hoe de aanleg verloopt en wanneer de huisaansluitingen worden gemaakt. Daarna volgt nog de activatie en de volledige test van het netwerk. Nadat deze test gereed is kan het in gebruik genomen worden. De internetabonnementen kunnen dan worden geïnstalleerd. Je aangevraagde abonnement wordt dan verwerkt en je krijgt een installatiepakket toegestuurd en ontvangt een e-mail om een monteursafspraak te plannen.

Al een DELTA abonnement via de kabel?
Overstappen kan door je aan te melden voor een Flexpakket via glasvezel. Als bestaande klant kunnen we je abonnement nog niet direct overzetten met behoud van al je persoonlijke instellingen zoals e-mailadressen, mailboxen, telefoonnummer en factuurgeschiedenis. Als je je nu aanmeldt voor een glasvezelabonnement, wordt je woning alvast aangesloten. Je abonnement wordt overgezet zodra de aanpassingen in onze klantsystemen gereed zijn. Daarna krijg je meer informatie over het overstapmoment.

Heb je een contract afgesloten met een actieaanbod, dan gaat deze gelden vanaf het moment dat je nieuwe glasvezelabonnement wordt geactiveerd. Tot je bent overgezet kun je uiteraard gebruik blijven maken van ons superieure kabelnetwerk.

Vraag advies aan of neem zelf contact op

Wil je graag advies ontvangen?

Laat je gegevens achter in het formulier en we nemen zo snel mogelijk daarna contact met je op.

Naar het formulier

Zelf contact opnemen?

Voor meer informatie over de mogelijkheden van glasvezel kan je ons bellen op 0118 - 22 55 66 of de DELTA-winkels bezoeken in Middelburg, Goes, Terneuzen of de Media Markt.

Veelgestelde vragen

Nee, hier zijn geen kosten aan verbonden. Als je over wil stappen naar glasvezel dan kan dit door hier een glasvezel Flexpakket te bestellen. 

De aannemer komt dan langs om de huisaansluiting te bespreken en vervolgens aan te sluiten. Zodra deze aansluiting en het netwerk gereed zijn kan je abonnement omgezet worden van kabel naar glasvezel.

Als bestaande klant kunnen we je abonnement nog niet direct overzetten met behoud van al je persoonlijke instellingen zoals e-mailadressen, mailboxen, telefoonnummer en factuurgeschiedenis. Als je je nu aanmeldt voor een glasvezelabonnement, wordt je woning alvast aangesloten. Je abonnement wordt overgezet zodra de aanpassingen in onze klantsystemen gereed zijn. Daarna krijg je meer informatie over het overstapmoment.

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.