MijnDELTA
Online TV
Webmail
Regel al je internet-, tv- en vaste-telefoniezaken gemakkelijk zelf. Je kunt eenvoudig je Flexpakket aanpassen, je gegevens direct wijzigen, je facturen snel bekijken en nog véél meer. En wil je snel contact met onze klantenservice? Ook dat kan in de MijnDELTA-app. Wel zo handig!
Om je gegevens in te kunnen zien heb je een DELTA-account nodig.
Heb je nog geen DELTA-account aangemaakt? Je kunt zowel via de app als via de website een account aanmaken.
Stap 1: Download de MijnDELTA-app.
Stap 2: Klik op ‘Account aanmaken’.
Stap 3: Vul de gegevens in en klik op ‘Maak DELTA-account aan’.
Stap 4: Je ontvangt een e-mail om het account te activeren. Klik op de link in de e-mail.
Stap 5: Klik vervolgens op ‘Inloggen’ en login.
Stap 6: Kies ‘Klantnummer koppelen’ en vul je klantnummer, postcode en huisnummer in.
Het klantnummer is te vinden in de welkomstmail, -brief en op je factuur. Betaal je per automatische incasso? Kijk bij de omschrijving van de betaling. Het klantnummer begint met een 5 of een 7.
Stap 1: Klik hier om je DELTA-account aan te maken.
Stap 2: Klik op ‘Account aanmaken’.
Stap 3: Vul de gegevens in en klik op ‘Maak DELTA-account aan’.
Stap 4: Je ontvangt een e-mail om het account te activeren. Klik op de link in de e-mail.
Stap 5: Klik vervolgens op ‘Inloggen’ en login.
Stap 6: Koppel je account en vul je klantnummer, postcode en huisnummer in.
Het klantnummer is te vinden in de welkomstmail, -brief en op je factuur. Betaal je per automatische incasso? Kijk bij de omschrijving van de betaling. Het klantnummer begint met een 5 of een 7.
Je maakt heel eenvoudig een nieuw wachtwoord of een nieuwe gebruikersnaam via de link op de inlogpagina van MijnDELTA-app.
Voor een goede werking van de app is minimaal Android OS 6 of IOS 8 of hoger nodig. Controleer of jouw telefoon minimaal deze versie heeft en installeer eventueel een update. Werkt het nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Nee. Het gebruik van de app is gratis.
Al jouw producten zijn automatisch aan jouw DELTA-account gekoppeld. Het is dus niet nodig om dit apart te doen.
Als je bent ingelogd in de MijnDELTA-app, dan zie je de button ‘klantnummer koppelen’. Je kan nu je klantnummer, je postcode en huisnummer invullen. Hierna zijn je gegevens gekoppeld. Je kan je klantnummer terugvinden in onze e-mails en in de facturen.