@media screen and (min-width: 320px){.media-image-23847fc3-fd9e-4bb1-a6da-b3ca3a818117{background-image:url('/media/2422/_f4a8837-copy_v2-lr-72dpi-1.png?center=0.5,0.50125944584382875&mode=crop&width=480&upscale=false&rnd=132579531170000000') !important; }}@media screen and (min-width: 480px){.media-image-23847fc3-fd9e-4bb1-a6da-b3ca3a818117{background-image:url('/media/2422/_f4a8837-copy_v2-lr-72dpi-1.png?center=0.5,0.50125944584382875&mode=crop&width=768&upscale=false&rnd=132579531170000000') !important; }}@media screen and (min-width: 768px){.media-image-23847fc3-fd9e-4bb1-a6da-b3ca3a818117{background-image:url('/media/2422/_f4a8837-copy_v2-lr-72dpi-1.png?center=0.5,0.50125944584382875&mode=crop&width=960&upscale=false&rnd=132579531170000000') !important; }}@media screen and (min-width: 960px){.media-image-23847fc3-fd9e-4bb1-a6da-b3ca3a818117{background-image:url('/media/2422/_f4a8837-copy_v2-lr-72dpi-1.png?center=0.5,0.50125944584382875&mode=crop&width=1280&upscale=false&rnd=132579531170000000') !important; }}@media screen and (min-width: 1280px){.media-image-23847fc3-fd9e-4bb1-a6da-b3ca3a818117{background-image:url('/media/2422/_f4a8837-copy_v2-lr-72dpi-1.png?center=0.5,0.50125944584382875&mode=crop&width=1366&upscale=false&rnd=132579531170000000') !important; }}@media screen and (min-width: 1366px){.media-image-23847fc3-fd9e-4bb1-a6da-b3ca3a818117{background-image:url('/media/2422/_f4a8837-copy_v2-lr-72dpi-1.png?center=0.5,0.50125944584382875&mode=crop&width=1600&upscale=false&rnd=132579531170000000') !important; }}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image-23847fc3-fd9e-4bb1-a6da-b3ca3a818117{background-image:url('/media/2422/_f4a8837-copy_v2-lr-72dpi-1.png?center=0.5,0.50125944584382875&mode=crop&width=1920&upscale=false&rnd=132579531170000000') !important; }}

Overstappen naar DELTA Mobiel

Geen probleem! Zet de speciale eXtra's wekker aan

Overstappen naar DELTA Mobiel

Laat je gegevens achter in de eXtra’s wekker en je ontvangt een berichtje met het beste mobiele aanbod van DELTA zodra jij kan overstappen.
Loopt jouw contract binnen vier maanden af? Dan kan jij direct overstappen. Bestel nu DELTA Mobiel hier.

eXtra’s wekker

Voorbeelddatum: 31-12-2021
Zonder tekens. Voorbeeld: 0612345678
Zonder spatie. Voorbeeld: 1234AB

Internet én mobiel bij DELTA?

Met DELTA Mobiel kun je altijd en overal bellen en krijg je supersnel mobiel internet via het meest bekroonde netwerk van Nederland. Heb je ook een internetabonnement van DELTA op hetzelfde adres? Dan ontvang je elke maand extra veel extra's.

    • Elke maand 5,- extra korting op je internet thuis
    • Dubbele data
    • Onbeperkt bellen
    • Extra internetsnelheid thuis
    • Extra tv-pakket t.w.v. 8,50 per maand

Veelgestelde vragen

Met DELTA Mobiel maak je gebruik van het mobiele netwerk van T-Mobile, het meest bekroonde mobiele netwerk. Dit komt al vier jaar op rij als beste uit de test van de onafhankelijke testautoriteit P3.

Hoe goed het bereik in jouw buurt is, zie je op deze interactieve dekkingskaart.

Dat ligt eraan of je je huidige nummer meeneemt of niet.

Neem je je huidige nummer mee?
Dan gaat je abonnement bij DELTA Mobiel in op het moment dat het nummer naar ons is overgezet. Je kunt dit moment zelf tot maximaal vier maanden in de toekomst uitstellen.

Neem je je huidige nummer niet mee?
Dan gaat je abonnement bij DELTA Mobiel in op de door jouw gekozen ingangsdatum. Die datum kan maximaal één maand in de toekomst liggen.

Ja. Tijdens je contract kun je je abonnement maandelijks zonder extra kosten wijzigen. Bij DELTA kun je zowel up- als downgraden na je contractperiode. Upgraden kan altijd. Je regelt dit eenvoudig in de DELTA Mobiel-app, via  ‘Abonnement wijzigen’. De wijziging gaat per de 1e van de volgende maand in. Vraag je de wijziging aan via de klantenservice, houd dan rekening met een verwerkingstijd van één werkdag.

Wanneer je je abonnement wijzigt, kan dit gevolgen hebben voor eventuele Extra’s zoals bijvoorbeeld je ‘onbeperkt bellen bundel’, je ‘extra tv-pakket’ of ‘gratis Film1’.

Als je vandaag bestelt, dan heb je in de meeste gevallen binnen 3 werkdagen je simkaart in huis.

Kies bij het bestellen voor huidige telefoonnummer meenemen en geef de gewenste overstapdatum aan. Wij zorgen ervoor dat je huidige nummer overgezet wordt. Daar moet je ook zelf iets voor doen. Deze instructies ontvang je van ons per e-mail.

Nummerbehoud bij een abonnement
Zodra jouw huidige provider toestemming hiervoor geeft, dan wordt jouw nummer overgezet en je abonnement opgezegd. Bij een abonnement moet je vaak rekening houden met een opzegtermijn van een maand. Je ontvangt altijd per e-mail informatie over je nummerbehoud aanvraag.

Loopt jouw huidige contract langer dan vier maanden door, dan krijgen wij een afwijzing en kunnen wij het nummer nog niet overzetten. Maak dan gebruik van de eXtra’s overstapwekker. En wij geven je een seintje wanneer je over kunt stappen.

Prepaid
Wij vragen nummerbehoud aan bij jouw provider. Jouw nummer wordt in de meeste gevallen binnen 1 werkdag overgezet. Zorg ervoor dat je geen beltegoed hebt, anders ben je deze kwijt.  

Ja. Zet ook DELTA Mobiel aan bij je DELTA Glasvezel Flexpakket. Je krijgt dan de volgende extra’s:

    • Elke maand 5,- korting op je internetfactuur van DELTA
    • dubbele data

Vanaf Mobiel 6 GB:

    • onbeperkt bellen
    • extra tv-pakket t.w.v. 8,50 per maand.

Het kan zijn dat je nog geen gebruik kunt maken van je DELTA Flexpakket. We kunnen dan nog geen korting geven op je internetfactuur, maar we verrekenen de korting tot dan op je mobiele factuur.

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.