MijnDELTA
Online TV
Webmail
Op deze pagina vind je alles over verhuizen met je producten van DELTA.
Heeft jouw nieuwe woning geen aansluiting? Neem dan contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.
Als jouw pakket wordt geïnstalleerd door een monteur, pas je de ingangsdatum makkelijk zelf aan. Voor een glasvezel aansluiting ga je naar het Guidion portal. Wijzig hier de datum van jouw afspraak. Bij een coax aansluiting via de kabel kun je de afspraak wijzigen bij ESAS. DELTA past hierna ook de datum aan, hiervan krijg je een bevestiging.
Sluit jij jouw pakket zelf aan? Neem dan contact op met onze klantenservice om de datum aan te passen.
Je kunt je pakket meestal installeren op jouw verhuisdatum. Vanaf 06.00 uur is de aansluiting klaar. Als deze tijd verandert ontvang je van ons een bericht.
Als je binnen hetzelfde netnummergebied verhuist, is dat geen probleem. Verhuis je naar een ander netnummergebied? Dan kun je het telefoonnummer helaas niet behouden en krijg je dus een nieuw nummer. Het DELTA e-mailadres kun je altijd meenemen!
Dat laten we nog weten. Als dit inderdaad het geval is, geven we ook aan om welke apparatuur het gaat en naar welk adres je het op kunt sturen. Niets om je zorgen over te maken dus!
Bij een verhuizing kan je geen monteur regelen, wel staan onze medewerkers voor je klaar als je er zelf niet uitkomt.