MijnDELTA
Online TV
Webmail
De DELTA Mobiel abonnementen sluiten perfect aan op ieders gebruik. Internet je vooral thuis via wifi op je mobiel? Dan is 500 MB waarschijnlijk voldoende. Ben je veel onderweg dan is 10 GB of FLEX Unlimited juist ideaal.
Mooi meegenomen: heb je Internet én Mobiel van DELTA? Dan ontvang je een korting tot 7,50 per maand.
Actie t/m 30 juni 2025:
Kijk gratis naar alle 4 ESPN Compleet kanalen (t.w.v. 15,- per maand) bij 10 GB, FLEX Unlimited of 5G Unlimited, zolang je Internet + Mobiel hebt.
* De contractduur is 24 maanden. De maandprijs is inclusief Internet + Mobiel korting, zolang je DELTA Internet en Mobiel hebt. DELTA Mobiel is blijvend scherp, zonder tijdelijke kortingen. Jaarlijkse inflatiecorrectie van toepassing. Het gratis tv-pakket krijg je zolang je internet én tv hebt. Maximaal 2 telefoons per adres. Exclusief thuiskopieheffing van 6,90. Aansluitkosten zijn eenmalig 25,-. Bekijk de tarieven, productvoorwaarden, actievoorwaarden en voorwaarden voor redelijk gebruik.
Dubbele data voor het hele gezin.
Elke maand!
Tot 7,50 korting voor elk DELTA Mobiel abonnement op jouw adres
Gratis tv-pakket met ESPN Compleet en 25 zenders
van 199, voor 90,-
2 GB data | 30 min. bellen
Exclusief eenmalige kosten
van 379, voor 264,-
4 GB data | 30 min. bellen
Exclusief eenmalige kosten
van 479, voor 336,-
4 GB data | 30 min. bellen
Exclusief eenmalige kosten
van 959, voor 648,-
10 GB data | 30 min. bellen
Exclusief eenmalige kosten
van 869, voor 684,-
10 GB data | 30 min. bellen
Exclusief eenmalige kosten
van 719, voor 600,-
2 GB data | 30 min. bellen
Exclusief eenmalige kosten
van 969, voor 780,-
10 GB data | 30 min. bellen
Exclusief eenmalige kosten
van 1229, voor 1044,-
10 GB data | 30 min. bellen
Exclusief eenmalige kosten
Met Familievoordeel van DELTA krijgen ook je partner, kind of huisgenoten elke maand korting én dubbele data op hun DELTA Mobiel abonnement. Je kunt tot wel 4 extra abonnementen bestellen.
Hoe profiteer ik van Familievoordeel?
Simpel. Tijdens het bestellen van je eerste Sim Only abonnement, krijg je aan het einde de mogelijkheid om extra abonnementen te bestellen. Of je voegt op een later moment een extra abonnement toe aan je adres. Wij passen dan automatisch het Familievoordeel toe.
Bij DELTA hebben we geen vaste pakketten maar één Flexpakket.
Hiermee stel je eenvoudig je eigen pakket samen met internet en optioneel tv en vaste telefonie.
En je kunt direct tijdens het bestelproces een Sim Only-abonnement erbij nemen met korting!
Met DELTA Mobiel maak je gebruik van het snelle en stabiele netwerk van Odido. Een van de beste netwerken van de wereld! Snel internetten: 4G(+) tot 225 Mbps en 5G tot 300 Mbps. Lees meer over het mobiele netwerk.
Hoe goed het bereik in jouw buurt is, zie je op deze interactieve dekkingskaart.
Kies je voor behoud van je huidige nummer?
Dan bepaalt jouw huidige provider wanneer wij het nummer mogen overnemen. Ga uit van minimaal één maand opzegtermijn. Je ontvangt je simkaart al na 3 dagen. Je kunt deze simkaart gebruiken vanaf de datum dat je abonnement actief wordt. Meer informatie over nummerbehoud.
Bestel je een abonnement met een nieuw nummer?
Dan controleren we eerst je aanvraag en versturen daarna je simkaart binnen 3 werkdagen. In de winkel krijg je je simkaart gelijk mee. Registreer na ontvangst je simkaart op delta.nl/simkaart. Na het registreren kun je de simkaart in je telefoon plaatsen meteen bellen.
Heb je ook een mobiele telefoon besteld?
We versturen je telefoon binnen 3 werkdagen (mits op voorraad) nadat deze volledig betaald is of nadat we de getekende kredietovereenkomst retour hebben ontvangen. Je ontvangt een Track & Trace via e-mail.
Ga voor meer informatie naar Bestellen & Ontvangen
Ja, je kunt gebruikmaken van graits nummerbehoud.
Je abonnement bij DELTA Mobiel gaat in op het moment dat het nummer naar ons is overgezet. Dit is afhankelijk van de voorwaarden bij je huidige provider. Dit kan variëren van enkele dagen tot maximaal 120 dagen. Je abonnement bij DELTA gaat pas in op deze datum. Zo heb je geen dubbele kosten.
Ja. Tijdens je contract kun je je abonnement maandelijks zonder extra kosten wijzigen.
Bij DELTA kun je zowel up- als downgraden na je contractperiode. Upgraden kan altijd. Je regelt dit eenvoudig in de DELTA Mobiel-app, via ‘Abonnement wijzigen’. De wijziging gaat in per de 1e van de volgende maand. Vraag je de wijziging aan via de klantenservice, hou dan rekening met een verwerkingstijd van één werkdag.
Wanneer je je abonnement wijzigt, kan dit gevolgen hebben voor eventuele extra’s zoals bijvoorbeeld de hoogte van je Internet + Mobiel korting, je belminuten of je gratis tv-pakket.
Als je kiest voor een DELTA Mobiel abonnement van 10 GB of hoger én je hebt Internet en TV van DELTA, krijg je elke maand het gratis tv-pakket. Dit wisselende pakket bevat 25 zenders waar iedereen blij van wordt. En tijdelijk - tot en met 30 juni 2025 - krijg je de 4 kanalen topsport via ESPN Compleet er gratis bij.
Bekijk de zenderlijst. Het gratis tv-pakket ontvang je zolang je Internet, TV en Mobiel van DELTA hebt.
Bij DELTA profiteert iedereen bij jou thuis van extra veel extra’s als je Internet + Mobiel hebt. Of het abonnement nu voor je partner, kind of huisgenoot is, ook het 2e, 3e en 4e extra abonnement op hetzelfde adres krijgt in ieder geval tot 7,50 Internet + Mobiel korting. Je kunt kiezen uit alle abonnementen óf voor een gratis 250 MB abonnement.
Meer info over de voordelen en mogelijkheden van Familievoordeel
Dat ligt eraan of je je huidige nummer meeneemt of niet.
Neem je je huidige nummer mee?
Dan gaat je abonnement bij DELTA Mobiel in op het moment dat het nummer naar ons is overgezet. Dit is afhankelijk van de voorwaarden bij je huidige provider. Dit kan variëren van enkele dagen tot maximaal 120 dagen. Je abonnement bij DELTA gaat pas in op deze datum. Zo heb je geen dubbele kosten.
Neem je je huidige nummer niet mee?
Dan gaat je abonnement bij DELTA Mobiel in op de door jouw gekozen ingangsdatum, die je tijdens de registratie van de DELTA simkaart zelf hebt gekozen. Die datum kan maximaal twee weken in de toekomst liggen. Je ontvangt je simkaart al binnen 3 werkdagen na je online of telefonische bestelling. In een DELTA winkel krijg je de simkaart direct mee.
Kies bij het bestellen voor huidige telefoonnummer voor meenemen en geef de gewenste overstapdatum aan. Wij zorgen ervoor dat je huidige nummer overgezet wordt. Daar moet je ook zelf iets voor doen. De instructies ontvang je van ons per e-mail.
Nummerbehoud bij een abonnement
Zodra je huidige provider hiervoor toestemming geeft, wordt jouw nummer overgezet en je abonnement opgezegd. Bij een abonnement moet je vaak rekening houden met een opzegtermijn van een maand. Je ontvangt altijd per e-mail informatie over je nummerbehoudaanvraag.
Meer informatie over nummerbehoud.
Loopt jouw huidige contract langer dan vier maanden door?
Dan krijgen wij een afwijzing van je huidige provider en kunnen wij het nummer nog niet overzetten. Maak dan gebruik van de Overstapwekker. En wij geven je een seintje wanneer je over kunt stappen.
Je Prepaid nummer meenemen?
Wij vragen nummerbehoud aan bij jouw provider. Je nummer wordt in de meeste gevallen binnen 1 werkdag overgezet. Zorg ervoor dat je geen beltegoed hebt, anders ben je deze kwijt.
Ja, dat kan. Je gaat dan een toestellening aan. Je kunt zelf bepalen hoeveel je wilt lenen.
Leen je meer dan 250,-?
Hou er rekening mee dat we wettelijk verplicht zijn om een inkomens- en lastentoets aan je voor te leggen en je toestellening te registreren bij het BKR (Bureau Krediet Registratie).
Neem gerust een kijkje op onze servicepagina's over DELTA Mobiel.