@media screen and (min-width: 320px){.media-image-8d61d794-fa63-43ca-adfb-cd71b14d07e3{background-image:url('/media/1440/delta-mobiel-met-abonnement.jpg?anchor=center&mode=crop&width=480&upscale=false&rnd=132485323760000000') !important; }}@media screen and (min-width: 480px){.media-image-8d61d794-fa63-43ca-adfb-cd71b14d07e3{background-image:url('/media/1440/delta-mobiel-met-abonnement.jpg?anchor=center&mode=crop&width=768&upscale=false&rnd=132485323760000000') !important; }}@media screen and (min-width: 768px){.media-image-8d61d794-fa63-43ca-adfb-cd71b14d07e3{background-image:url('/media/1440/delta-mobiel-met-abonnement.jpg?anchor=center&mode=crop&width=960&upscale=false&rnd=132485323760000000') !important; }}@media screen and (min-width: 960px){.media-image-8d61d794-fa63-43ca-adfb-cd71b14d07e3{background-image:url('/media/1440/delta-mobiel-met-abonnement.jpg?anchor=center&mode=crop&width=1280&upscale=false&rnd=132485323760000000') !important; }}@media screen and (min-width: 1280px){.media-image-8d61d794-fa63-43ca-adfb-cd71b14d07e3{background-image:url('/media/1440/delta-mobiel-met-abonnement.jpg?anchor=center&mode=crop&width=1366&upscale=false&rnd=132485323760000000') !important; }}@media screen and (min-width: 1366px){.media-image-8d61d794-fa63-43ca-adfb-cd71b14d07e3{background-image:url('/media/1440/delta-mobiel-met-abonnement.jpg?anchor=center&mode=crop&width=1600&upscale=false&rnd=132485323760000000') !important; }}@media screen and (min-width: 1600px){.media-image-8d61d794-fa63-43ca-adfb-cd71b14d07e3{background-image:url('/media/1440/delta-mobiel-met-abonnement.jpg?anchor=center&mode=crop&width=1920&upscale=false&rnd=132485323760000000') !important; }}

DELTA Mobiel

Kleine bundels, grote bundels, zorgeloos bellen en internetten

Alles over DELTA Mobiel

Je kunt als internetklant mobiel erbij nemen. Speciaal voor internetklanten: ruime keuze in bundels en via het meest bekroonde netwerk van Nederland. Bovendien profiteer je van gratis extra’s. Je kunt je huidige nummer meenemen en eenvoudig je verbruik en facturen inzien.

Factuur

Heb je een factuur ontvangen of een incasso gehad en heb je vragen over de opbouw van je factuur?
Lees meer

Nummerbehoud

Heb je nummerbehoud aangevraagd? Zodra jouw huidige provider toestemming geeft wordt jouw nummer bij DELTA ondergebracht en je oude abonnement opgezegd. 
Alles over nummerbehoud

Extra's

Sneller internet en meer zenders? Maximaal één werkdag nadat je DELTA Mobiel van start gaat ontvang je de extra's die bij jouw gekozen bundel horen.
Ontdek alle extra's

Met DELTA Mobiel maak je gebruik van het mobiele netwerk van T-Mobile, het meest bekroonde mobiele netwerk. Dit komt al vier jaar op rij als beste uit de test van de onafhankelijke testautoriteit P3.

Hoe goed het bereik in jouw buurt is, zie je op deze interactieve dekkingskaart.

Ja dat kan. Kies bij het bestellen voor huidige telefoonnummer meenemen en geef de gewenste overstapdatum aan. Wij zorgen er dan voor dat je huidige nummer overgezet wordt. Controleer de voorwaarden van je huidige provider.

Maximaal één werkdag nadat je DELTA Mobiel contract is ingegaan. Je hebt dan bijvoorbeeld toegang tot een extra tv-pakket en de snelheid van je vaste internet gaat omhoog. Korting is zichtbaar op de internet factuur (dus niet mobiele nota).

Log in op MijnDELTA Mobiel en je kunt je facturen en verbruik inzien.

De inloggegevens ontvang je per e-mail op het moment dat je aanvraag voor DELTA Mobiel is verwerkt. Op "MijnDELTA Mobiel" bekijk je de facturen, krijg je inzicht in je verbruik, kun je extra bundels kopen en je huidige abonnement beheren. Uit veiligheidsoverwegingen raden we je aan om het wachtwoord direct te veranderen nadat je voor de eerste keer bent ingelogd.

Dat ligt eraan of je je huidige nummer meeneemt of niet.

Neem je je huidige nummer mee?
Dan gaat je abonnement bij DELTA Mobiel in op het moment dat het nummer naar ons is overgezet. Je kunt dit moment zelf tot maximaal vier maanden in de toekomst uitstellen.

Neem je je huidige nummer niet mee?
Dan gaat je abonnement bij DELTA Mobiel in op de door jouw gekozen ingangsdatum. Die datum kan maximaal één maand in de toekomst liggen.

Binnenkort vernieuwen wij onze voicemail dienst. Je ontvangt hierover een sms bericht met meer informatie, van de afzender: MyVoicemail.

In totaal ontvang je 3 sms berichten van deze afzender.

Wat gaat er gebeuren en wanneer?

Het voicemailsysteem voor mobiele telefonie wordt vernieuwd. De datum van de overzetting is afhankelijk van je mobiele nummer. In de betreffende sms-berichten die worden gestuurd staat de week van overzetting vermeld.

Wat voor impact heeft het op mij?

Maximaal drie dagen voor de overzetting kunnen voicemail instellingen niet meer worden gewijzigd. Daarnaast veranderen de voorwaarden van je pincode om je voicemail in het buitenland te kunnen beluisteren.

Hoe wordt hierover gecommuniceerd?

Twee weken voor de overzetting en één week voor de overzetting ontvangen alle gebruikers een (herinnerings)-sms.

Waarom gaat dit gebeuren?

Dit biedt kansen om in de toekomst nieuwe gebruikersmogelijkheden te introduceren om klanten nog beter van dienst te zijn.


Wat moet ik zelf doen/regelen?

Wijzig je PIN-code als deze niet voldoet aan de nieuwe voorwaarden.
De PIN-code die je nodig hebt voor onder andere toegang tot voicemail vanuit het buitenland, dient op het nieuwe voicemailsysteem verplicht aan striktere voorwaarden te voldoen. Dit laatste betekent dat jouw pincode voor de overzetting reeds dient te voldoen aan de nieuwe voorwaarden omdat je anders, vanuit het buitenland, na de overzetting geen toegang meer hebt tot je voicemailbox. Toegang is dan alleen weer mogelijk door na terugkomst in Nederland de PIN-code te wijzigen.


Wat zijn de nieuwe eisen voor mijn PIN-code?

• Minimaal 4 tot 8 cijfers (wij adviseren om minimaal 6 cijfers in te gebruiken)
• De cijfers mogen niet gelijk zijn (bijv. geen 2222)
• De cijfers mogen geen opeenvolgende reeks zijn (bijv. geen 1234 of 8765)


Hoe wijzig ik mijn pincode?

1. Bel uw voicemail
2. Kies optie 9: Voicemail Instellingen wijzigen
3. Kies optie 2: Instellingen
4. Kies optie 2: Password
5. Volg de aanwijzingen op: "Voer uw nieuwe pincode in en toets vervolgens #"


Welke nieuwe functionaliteit heeft dit nieuw voicemailsysteem?

De afwezigheidsassistent is een nieuwe functionaliteit. Deze melding is van toepassing indien je bijvoorbeeld wegens vakantie tijdelijk niet op mails of ingesproken voicemail kan reageren. De afwezigheidsassistent (inspreken melding en aan /uitzetten) kan je instellen via Keuze 2: Instellingen in het Hoofdmenu.


Wat gebeurt er met al mijn instellingen?

Al je instellingen blijven hetzelfde op het nieuwe voicemailsysteem.
Wat gebeurt er met mijn opgeslagen berichten op het huidige voicemailsysteem?
De opgeslagen berichten van voor de overzetting kunnen nog maximaal 21 dagen worden beluisterd via het nieuwe voicemailsysteem. Daarna worden de berichten automatisch definitief verwijderd


Hoe kan ik opgeslagen berichten op het huidige voicemailsysteem meenemen naar het nieuwe voicemailsysteem?

Dit is helaas niet mogelijk. We hebben wel de volgende tips als je je berichten toch wil bewaren:
• Zet je voicemailberichten die je wil bewaren op speaker en neem deze op met een ander apparaat
• Voor iPhonegebruikers: app TapeACall. (eerste drie dagen gratis)
• Voor Androidgebruikers met versie 8.0 Oreo of hoger: gebruik een call recorder app
Blijven de keuzes in de menu-structuur hetzelfde?
Nee, menu keuzes zijn gewijzigd. Hoofdmenu-keuzes voor het nieuw voicemailsysteem:
1. Nieuwe/opgeslagen berichten
2. Begroetingen instellen
3. Voicemail instellingen wijzigen
4. Tijdelijk (21 dagen): beluisteren van berichten van oud voicemail systeem

We doen per maandfactuur 1 incassopoging. Is de incasso niet gelukt, dan moet je het openstaande bedrag zo snel mogelijk zelf overmaken naar het rekeningnummer die in de herinnering e-mail staat.

Betaal je het openstaande bedrag niet op tijd? Dan blokkeren wij je abonnement en ben je niet meer bereikbaar. Om de blokkade op te heffen brengen we mogelijk ook extra administratiekosten in rekening.  

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.