Kies je webmail

Mijn mobiel abonnement

Alles over je DELTA mobiel abonnement

Kortingen

 

 

DELTA internetkorting is speciaal voor onze internet én mobiel klanten. De 5,- korting blijft geldig zolang je internet en mobiel abonnement actief zijn. De 5,- internetkorting wordt altijd genoemd in de prijs van het mobiele abonnement, maar de korting is terug te vinden op je internetfactuur. De korting wordt automatisch verrekend, dus je hoeft er zelf niets voor te doen.

DELTA extra abonnement korting is speciaal voor DELTA Mobiel klanten die 2 of meer actieve mobiele abonnementen hebben. Per extra mobiel abonnement heb je als klant recht op 5,- extra abonnement korting. Deze korting wordt net als bij DELTA internetkorting genoemd in de prijs en is terug te vinden op je mobiel factuur. De korting wordt automatisch verrekend, dus je hoeft er helemaal niets voor te doen.

DELTA famillievoordeel is een tijdelijke aanbieding en is speciaal voor onze mobiel klanten die 2 of meer actieve mobiel abonnementen hebben. Als klant krijg je 24 maanden lang per extra abonnement 2,50 korting bovenop je extra abonnement korting. De korting is terug te vinden op je mobiel factuur.

Factuur

De eerste factuur ontvang je pas de maand nadat je abonnement is ingegaan. Hierdoor kan het bedrag op de eerste factuur afwijken van de volgende maandelijkse facturen. Op de eerste factuur vind je onder andere de onderstaande kosten terug:

- eventuele eenmalige aansluitkosten
- de eerste factuur bevat dubbele kosten van de eerste maand waarop het abonnement is ingegaan. Dit geldt ook voor eventuele kortingen.

Dat kan komen doordat je in de maand daarvoor bijvoorbeeld verbruikskosten buiten de bundel hebt gemaakt. Of omdat je een extra bundel hebt gekocht. Bekijk de specificaties van jouw factuur in de DELTA Mobiel-app. Hier zie je bijvoorbeeld naar welke nummers je buiten je bundel hebt gebeld.

Je kan de facturen eenvoudig terugvinden in de DELTA Mobiel-app.

Je ontvangt een e-mail notificatie zodra er een nieuwe factuur klaarstaat in de DELTA Mobiel-app. Je ontvangt die e-mail maandelijks, rond de 22e van de maand.

De incassodatum staat vermeld op de factuur en is meestal ronde de 26e van de maand.

Activeren/(de)blokkeren sim

Je simkaart wordt automatisch geactiveerd op de afgesproken datum.

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Vaak helpt het om je telefoon opnieuw op te starten of even te wisselen naar vliegtuigmodus en weer terug. Nog steeds geen mobiel internet? Probeer dan in onderstaande volgorde de volgende stappen:

- Herstart je mobiele telefoon of wissel even naar de vliegtuigmodus en weer terug. Je mobiel maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk.
- Controleer of je bereik hebt. Dit check je via het 3G of 4G(+)-symbool bovenin je scherm. In kelders, tunnels en sommige gebouwen is het bereik minder. Loop even naar buiten of een (open) raam om te zien om je bereik beter wordt.
- Stop je simkaart in een andere telefoon en kijk of je daarop wel verbinding krijgt. Is dit niet het geval? Dan is je simkaart wellicht beschadigd. Neem in dat geval contact met ons op.
- Check of je alle facturen betaald hebt. Het kan zijn dat we alle mobiele diensten geblokkeerd hebben door een betalingsachterstand. Je kunt je facturen en betalingen checken in de DELTA Mobiel-app. Je krijgt weer toegang wanneer het openstaande bedrag betaald is.

Hebben bovenstaande punten niet geholpen? Neem contact met ons op en we kijken hoe we je verder kunnen helpen.

Er zijn 3 verschillende grootte simkaarten: normaal, micro en nano. Je kunt zelf de de juiste grootte (die benodigd is voor jouw telefoon) van de simkaart uitdrukken.

Als je je simkaart wilt deblokkeren moet je contact opnemen met de klantenservice.

Als je simkaart is vergrendeld kan je de simkaart ontgrendelen door het invoeren van een pincode. Mocht je je pincode niet meer weten, dan wordt er gevraagd om je pukcode in te voeren. Deze code staat op de verpakking van je simkaart en in de DELTA Mobiel-app.

De pukcode kun je terugvinden in de DELTA Mobiel-app. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

Ja, er zijn kosten verbonden aan een nieuwe simkaart. Check hiervoor het tarievenoverzicht

Puk/pin code vergeten

Wanneer je 3 maal achter elkaar een verkeerde pincode hebt gebruikt, wordt je simkaart geblokkeerd. Deze blokkade haal je er weer af door de PUK-code in te toetsen. De code vind je via de DELTA Mobiel-app en op de verpakking waar je de simkaart uitgehaald hebt. Je simkaart wordt definitief geblokkeerd wanneer je 10 maal achter elkaar een verkeerde PUK-code hebt gebruikt. Deblokkeren lukt dan niet meer. Een nieuwe simkaart vraag je zelf aan via de klantenservice.

De pincode van de simkaart wijzig je via de instellingen van de telefoon. Kijk hiervoor in de handleiding van de telefoon.

Je kunt eenvoudig je wachtwoord veranderen in een zelf gekozen wachtwoord, via de optie in de DELTA Mobiel-app.
Je kunt ook de 'wachtwoord vergeten' link gebruiken, dan maken wij een nieuw wachtwoord voor je aan en sturen die per e-mail naar je toe.

Het is niet mogelijk je pukcode te wijzigen.

Kom je er niet uit?

Chat

Snelste!

Stel je vraag via chat

open chat

Facebook

Stel je vraag via Facebook Messenger

Open Facebook Messenger

Telefoon

Toon telefoonnummer

Internet via kabel: 0118 22 55 75
Glasvezel: 0118 22 55 25

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.