MijnDELTA
Webmail
Alles over jouw toestel
De reparatie van jouw telefoon is volledig door garantie gedekt, mits het defect niet veroorzaakt is door toedoen van buitenaf (bijvoorbeeld gebruiksschade zoals val-/stootschade of vochtschade) en binnen de garantie termijn van 2 jaar valt. Indien reparatie niet onder de garantie valt, zijn de kosten voor eigen rekening.
Nee. Wij bieden momenteel helaas nog geen toestelverzekering aan.
Je hebt als consument standaard 2 jaar garantie op je telefoon.
Ja, je hebt ook garantie op de accessoires zoals opladers en bijgeleverde oortjes.
Als je telefoon niet onder garantie gerepareerd kan worden, kan je ervoor kiezen de reparatiekosten zelf te betalen.
Bij diefstal van jouw telefoon raden wij aan contact op te nemen met de klantenservice om je simkaart te blokkeren. Daarnaast kunnen wij in dat geval direct een nieuwe simkaart voor je regelen. Je kunt bij ons in de winkel ook een nieuwe telefoon kopen, of je kunt contact opnemen met de klantenservice.
Nee, wij bieden geen leentelefoons aan.
Dat hangt er vanaf. Indien je telefoonkrediet €250 of hoger is, is de lening BKR gerigistreerd. Is de lening lager dan €250, dan is de lening niet BKR geregistreerd.
Bij jouw telefoon krediet aanvraag, zijn wij verplicht om een BKR-check aan te vragen en een Inkomen- en LastenToets (ILT) te doen. Het kan zijn dat wij terug krijgen van de BKR, dat we jouw geen nieuw krediet mogen aanbieden. Wij ontvangen overigens geen afwijzing reden. Op de website van de BKR kun je zelf terugvinden, welke kredieten al op jouw naam staan.
Ja kan altijd je telefoonkrediet vroegtijdig aflossen. Neem in dit geval contact op met de klantenservice.
Elke lening boven de €250 wordt geregistreerd bij het BKR. Elke lening die daar geregistreerd staat, heeft invloed op het maximale leenbedrag bij andere leningen. Indien je bij het aanvragen van een hypotheek in de problemen komt door het telefoonkrediet, kan je wel altijd het telefoonkrediet direct aflossen (neem dan contact op met de klantenservice). In dat geval staat de lening niet meer geregistreerd bij het BKR.
Als je een telefoonkrediet wil van meer dan €250 zijn wij wettelijk verplicht een inkomen- en lastentoets (ILT) te doen. Hierin wordt gevraagd naar je inkomen en andere financiele verplichtingen. Aan de hand van deze toets wordt bepaald of je in aanmerking komt voor het gewenste toestelkrediet.