Kies je webmail

Telefoons

Alles over jouw toestel

Reparatie

De reparatie van jouw telefoon is volledig door garantie gedekt, mits het defect niet veroorzaakt is door toedoen van buitenaf (bijvoorbeeld gebruiksschade zoals val-/stootschade of vochtschade) en binnen de garantie termijn van 2 jaar valt. Indien reparatie niet onder de garantie valt, zijn de kosten voor eigen rekening.

Het is mogelijk om jouw telefoon bij ons te laten repareren. Echter is het in de meest gevallen sneller om rechtstreeks contact op te nemen met de fabrikant. Hieronder vind je een overzicht voor welke merken dit het geval is en eventuele verdere eisen. Wil je je telefoon toch liever direct bij ons inleveren? Kijk dan helemaal onderaan voor instructies.
Samsung
Bij een Samsung telefoon heb je 2 jaar fabrieksgarantie. Maak online een afspraak bij Samsung.
Apple
Bij Apple heb je 1 jaar fabrieksgarantie. Bekijk welke service punt het dichtst bij jou in de buurt is. Heb je je iPhone langer dan 1 jaar maar korter dan 2 jaar? Maak online een afspraak bij Dynafix.
Oppo
Bij een Oppo telefoon heb je 2 jaar fabrieksgarantie. Maak online een afspraak bij Oppo.
Nokia, Xiaomi of Motorola
Indien je een telefoon hebt van de merken Nokia, Xiaomi of Motorola heb je 2 jaar consumentengarantie. Maak online een afspraak bij Dynafix.

Wil je je telefoon toch liever bij ons inleveren? In dat geval kan je je telefoon inleveren in één van onze winkels of kan je je telefoon opsturen naar de winkel in Middelburg. Houd er rekening mee dat de reparatietijd via deze methode langer kan duren dan via de bovenstaande methode.

Adres:
Lange Delft 39
4331 AL, Middelburg

Nee. Wij bieden momenteel helaas nog geen toestelverzekering aan.

Je hebt als consument standaard 2 jaar garantie op je telefoon.

Ja, je hebt ook garantie op de accessoires zoals opladers en bijgeleverde oortjes.

Als je telefoon niet onder garantie gerepareerd kan worden, kan je ervoor kiezen de reparatiekosten zelf te betalen.

Kwijt/gestolen

Bij diefstal van jouw telefoon raden wij aan contact op te nemen met de klantenservice om je simkaart te blokkeren. Daarnaast kunnen wij in dat geval direct een nieuwe simkaart voor je regelen. Je kunt bij ons in de winkel ook een nieuwe telefoon kopen, of je kunt contact opnemen met de klantenservice.

Je kunt bij ons in de winkel ook een nieuwe telefoon kopen, of je kunt contact opnemen met de klantenservice.
Je kunt ook controleren of je je mobiel abonnement kunt verlengen. Als je je mobiel abonnement kunt verlengen, kan je ook kiezen voor een abonnement met telefoon.

Nee, wij bieden geen leentelefoons aan.

Telefoonkrediet

Dat hangt er vanaf. Indien je telefoonkrediet €250 of hoger is, is de lening BKR gerigistreerd. Is de lening lager dan €250, dan is de lening niet BKR geregistreerd.

Bij jouw telefoon krediet aanvraag, zijn wij verplicht om een BKR-check aan te vragen en een Inkomen- en LastenToets (ILT) te doen. Het kan zijn dat wij terug krijgen van de BKR, dat we jouw geen nieuw krediet mogen aanbieden. Wij ontvangen overigens geen afwijzing reden. Op de website van de BKR kun je zelf terugvinden, welke kredieten al op jouw naam staan.

Ja kan altijd je telefoonkrediet vroegtijdig aflossen. Neem in dit geval contact op met de klantenservice.

Elke lening boven de €250 wordt geregistreerd bij het BKR. Elke lening die daar geregistreerd staat, heeft invloed op het maximale leenbedrag bij andere leningen. Indien je bij het aanvragen van een hypotheek in de problemen komt door het telefoonkrediet, kan je wel altijd het telefoonkrediet direct aflossen (neem dan contact op met de klantenservice). In dat geval staat de lening niet meer geregistreerd bij het BKR.

Als je een telefoonkrediet wil van meer dan €250 zijn wij wettelijk verplicht een inkomen- en lastentoets (ILT) te doen. Hierin wordt gevraagd naar je inkomen en andere financiele verplichtingen. Aan de hand van deze toets wordt bepaald of je in aanmerking komt voor het gewenste toestelkrediet.

Kom je er niet uit?

Chat

Snelste!

Stel je vraag via chat

open chat

Facebook

Stel je vraag via Facebook Messenger

Open Facebook Messenger

Telefoon

Toon telefoonnummer

Internet via kabel: 0118 22 55 75
Glasvezel: 0118 22 55 25

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.