Kies je webmail

Ik kan niet bellen

Vervelend dat je deze storing ervaart met je vaste telefoon. We lossen dit graag met je op. Volg onderstaande stappen om het probleem te verhelpen.

Stap 1: Controleer of je internetverbinding werkt

  • Ja

Ga verder met stap 2.

  • Nee

Bekijk het stappenplan Geen Internet om de internetverbinding te herstellen.

Stap 2: Start het modem en het basisstation opnieuw op

Doe dit door het modem en basisstation van je vaste telefoon 10 seconden van de stroom te halen.

Is het probleem hiermee opgelost?

  • Ja
    Fijn dat we je hebben kunnen helpen.
  • Nee
    Ga verder naar stap 3.

Stap 3: Probeer een ander toestel en een ander kabeltje

Is het probleem hiermee opgelost?

  • Ja

Blijkbaar lag het aan het snoertje! Gelukkig is het nu opgelost, want dit was de laatste optie in dit stappenplan.

  • Nee

Oké. Dan moeten we er samen naar kijken. Neem contact met ons op. 

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Contact opnemen

icon chat
Direct antwoord via chat
Start chat
icon messenger
Stel je vraag via Messenger
Open Messenger
icon phone
Regel het telefonisch
Vragen over glasvezel? Bel 0118-22 55 25 Vragen over internet via kabel? Bel 0118-22 55 75
Beschikbaar:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 21:00
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag (technische helpdesk): 10:00 - 16:00
Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.