Kies je webmail

Ik kan niet bellen

Vervelend dat je deze storing ervaart met je vaste telefoon. We lossen dit graag met je op. Volg onderstaande stappen om het probleem te verhelpen.

Stap 1: Controleer of je internetverbinding werkt

  • Ja

Ga verder met stap 2.

  • Nee

Bekijk het stappenplan Geen Internet om de internetverbinding te herstellen.

Stap 2: Start het modem en het basisstation opnieuw op

Doe dit door het modem en basisstation van je vaste telefoon 10 seconden van de stroom te halen.

Is het probleem hiermee opgelost?

  • Ja
    Fijn dat we je hebben kunnen helpen.
  • Nee
    Ga verder naar stap 3.

Stap 3: Probeer een ander toestel en een ander kabeltje

Is het probleem hiermee opgelost?

  • Ja

Blijkbaar lag het aan het snoertje! Gelukkig is het nu opgelost, want dit was de laatste optie in dit stappenplan.

  • Nee

Oké. Dan moeten we er samen naar kijken. Neem contact met ons op. 

Kom je er niet uit?

Chat

Snelste!

Stel je vraag via chat

open chat

Facebook

Stel je vraag via Facebook Messenger

Open Facebook Messenger

Telefoon

Toon telefoonnummer

Internet via kabel: 0118 22 55 75
Glasvezel: 0118 22 55 25

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.