Kies je webmail

Ik kan niet bellen

Vervelend dat je niet kan bellen met de vaste telefoon. We lossen dit graag samen met je op! Controleer eerst met onze storingschecker of er geen centrale storing aan de gang is. Je ziet ook gelijk of er gepland onderhoud in de buurt is.

Storingspagina


Als een centrale storing uitgesloten is, kan de storing in je modem of telefoontoestel zitten. Volg hieronder het stappenplan. 

Stappenplan

Stap 1
Stap 2
Stap 3
Stap 4

Herstart je modem en telefoontoestel

Haal je modem en het telefoontoestel 10 seconden van de stroom af en sluit ze daarna weer aan. Wacht totdat beide weer helemaal opgestart zijn. 

Ga naar stap 2.

Telefonie lampje

Controleer op je modem of je telefonie lampje in orde is. Dit doe je op de volgende manier:

  • Heb je een Nokia modem? Dan hoort het lampje van telefonie uit te staan.
  • Heb je een ander type modem? Dan hoort het lampje te knipperen wanneer de lijn in gebruik is.

Werkt het telefonie lampje niet zoals het moet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ga anders verder naar stap 3.

Bel een telefoonnummer op en controleer wat je hoort

  • Niet actief
    Hoor je dat lijn niet actief is, neem dan contact met ons op.

  • Afsluittoon
    Hoor je een afsluittoon? Controleer dan of het telefoonnummer 10 cijfers bevat en klopt. Ga anders naar stap 4.

  • Niks te horen
    Hoor je niks? Ga dan naar stap 4.

Directe verbinding

Controleer of het telefoontoestel met een enkele directe kabel is aangesloten. De kabel moet aan de ene kant in het modem zitten en de andere kant in het telefoontoestel. Zo haal je storende apparaten en aansluitingen er tussenuit.

Je bent nu klaar met het stappenplan! Bel het nummer 1200 om te controleren of je weer kan bellen.

Toch niet gelukt?

Lukt het na het volgen van de bovenstaande stappen nog steeds niet om gebeld te worden? Bekijk dan onze installatie handleidingen voor meer informatie over het aansluiten van je telefoontoestel op het modem of neem contact op met de klantenservice.

 

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Contact opnemen

icon chat
Direct antwoord via chat
Start chat
icon messenger
Stel je vraag via Messenger
Open Messenger
icon phone
Regel het telefonisch
icon phone
Bel 0118-22 55 75
Beschikbaar:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 21:00
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag (technische helpdesk): 10:00 - 16:00
Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.