Vervelend dat je deze storing ervaart met je vaste telefoon. We lossen dit graag met je op. Volg onderstaande stappen.
Stap 1: Door wie kan je niet gebeld worden?
Door specifieke personen/telefoonnummers Dan ligt dat hoogstwaarschijnlijk niet aan jouw telefoonaansluiting, maar is er iets mis met de aansluiting van de beller(s). Adviseer diegene die jou belt om contact op te nemen met zijn eigen provider.
Niemand kan mij bellen Ga verder met stap 2.
Stap 2: Herstart je modem en het basisstation
Is het probleem opgelost?
Ja Fijn dat het weer werkt!
Nee Ga verder met Stap 3
Stap 3: Controleer of doorschakeling uit staat
Zijn er mogelijk nog doorschakelingen actief? Zet ze dan uit met *21*. Helpt dit?
Ja Probleem opgelost. We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen!
Nee Ga verder met stap 4.
Stap 4: Vraag wat de beller hoort als ze jouw telefoonnummer bellen
Afsluittoon Neem contact met ons op. We helpen je persoonlijk verder.
De telefoon gaat over Ga verder met stap 5.
De telefoon gaat één keer over en stopt dan Ga verder met stap 5.
Stap 5: Controleer of er apparatuur tussen het modem en telefoontoestel is aangesloten
Ja Ga verder met stap 6.
Nee Helaas, met dit stappenplan kunnen we het probleem niet voor je oplossen. Neem contact met ons op, zodat we je persoonlijk kunnen helpen.
Stap 6: Sluit het telefoontoestel rechtstreeks aan op het modem met 1 kabel
Is het probleem opgelost?
Ja Probleem opgelost. We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen!
Nee Helaas, dan kan dit stappenplan je niet verder helpen. Onze medewerkers gelukkig wel, dus neem meteen contact met ons op.
Internet via kabel: 0118 22 55 75 Glasvezel: 0118 22 55 25
Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.