Kies je webmail

Slechte geluidskwaliteit

Slechte kwaliteit in het geluid is natuurlijk niet fijn tijdens het bellen. We lossen dit probleem graag voor je op. Met de storingschecker kan je inzien of er een centrale storing in de omgeving is. Ook zie je direct of er plannen zijn voor onderhoud.

Storingspagina


Als een centrale storing uitgesloten is, kan de storing in je modem of telefoontoestel zitten. Loop het onderstaand stappenplan door om het probleem op te lossen.

Stappenplan

Stap 1
Stap 2
Stap 3

Controleer of het probleem bij één of meerdere nummers optreedt

  • Bij één beller of telefoonnummer
    Dan ligt het probleem bij de persoon met wie je aan het bellen bent.

  • Bij meerdere telefoonnummers
    Ga verder naar stap 2.

Internetverbinding

Controleer je internetverbinding. Werkt dit wel?

  • Ja
    Ga verder met stap 3.

Directe verbinding

Controleer of het telefoontoestel met een enkele directe kabel is aangesloten. De kabel moet aan de ene kant in het modem zitten en de andere kant in het telefoontoestel. Zo haal je storende apparaten en aansluitingen er tussenuit.


Je bent klaar met het stappenplan! Je geluid moet nu weer beter zijn tijdens het bellen.

Toch niet gelukt?

Heb je na het volgen van de bovenstaande stappen nog steeds geen betere geluidskwaliteit? Bekijk dan onze installatie handleidingen voor meer informatie over het aansluiten van je telefoontoestel op het modem of neem contact op met de klantenservice.

 

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Contact opnemen

icon chat
Direct antwoord via chat
Start chat
icon messenger
Stel je vraag via Messenger
Open Messenger
icon phone
Regel het telefonisch
icon phone
Bel 0118-22 55 75
Beschikbaar:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 21:00
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag (technische helpdesk): 10:00 - 16:00
Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.