Kies je webmail

Blokken of strepen in beeld

Je wil natuurlijk televisie kunnen kijken zonder verstoringen.

Soms kun je blokken of strepen te zien krijgen doordat het signaal te zwak is, andere keren ligt dit aan externe apparaten.

Extra apparatuur kan het signaal namelijk verstoren. Door onderstaande stappen te doorlopen, achterhaal je wat er speelt, en hoe je dat op kunt lossen.

Stap 1: Verwijder tussenliggende apparatuur

Maak je gebruik van tussenliggende apparaten, zoals eventuele splitters en/of versterkers? Verwijder deze zodat je televisie of digitale ontvanger rechtstreeks op de hoofdaansluiting aangesloten staat.

Kijk je televisie via interactieve tv? Verwijder dan eventuele powerline-adapter(s) en sluit de ontvanger rechtstreeks op het modem aan voordat je verder gaat naar de volgende stap.

Tussenliggend apparatuur heeft vaak een nadelig effect op het doorgegeven signaal, omdat ze afhankelijk zijn van de kwaliteit van het stroomnetwerk.

Stap 2: Herstart je apparatuur

Herstart de ontvanger door deze 10 seconden van de stroom af te halen.

Kijk je via een interactieve tv ontvanger? Doe dan hetzelfde met het modem.

Probleem opgelost?

Is je apparatuur rechtstreeks aangesloten op de hoofdaansluiting en is het probleem verholpen? Wanneer je meerdere televisies hebt, hebben deze nu geen signaal meer. Vervang daarom de splitter en/of versterker die je hebt verwijderd. 

Probleem niet opgelost?

Ga dan naar stap 3.

Stap 3: Zoek de zenders via de ontvanger

Kijk je digitaal?

Vul de juiste instellingen in. De instellingen vind je op deze pagina.

Kijk je via een interactieve ontvanger?

De zenders worden automatisch ingeladen. In sommige gevallen moet je nog inloggen met je DELTA-account. 

Kom je er niet uit?

Chat

Snelste!

Stel je vraag via chat

open chat

Facebook

Stel je vraag via Facebook Messenger

Open Facebook Messenger

Telefoon

Toon telefoonnummer

Internet via kabel: 0118 22 55 75
Glasvezel: 0118 22 55 25

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.