Kies je webmail

Apparatuur retour sturen

De apparatuur voor je Flexpakket die je hebt ontvangen van DELTA is vaak in bruikleen of huur. Na opzegging of aanpassing van jouw abonnement krijg je van ons een bericht met alle apparatuur die wij terug verwachten. Doe je dit niet dan kunnen we hiervoor kosten in rekening brengen.

Je mobiel kan je retourneren als er iets mis is gegaan met je bestelling of als jouw mobiel defect is.

De instructie om apparatuur te retourneren naar DELTA hangt af van de soort apparatuur. Lees hieronder per abonnement hoe het retourproces werkt.

Retourneren

Flexpakket
Mobiel

Flexpakket retourneren

Apparatuur van je Flexpakket moet je vaak retour sturen, dit zijn o.a. modem, router, stroomadapter, afstandsbediening en/of tv-ontvanger. Uitzonderingen zijn smartcards en accessoires als kabels en splitters. Die hoeven dus niet worden opgestuurd. Wij sturen per apparaat een e-mail of brief die wij graag retour willen ontvangen.

Stuur de apparatuur binnen 14 dagen na afloop of aanpassing van je abonnement in een goed afgesloten doos naar ons retouradres. Vergeet niet het retourformulier toe te voegen bij je pakket. Wanneer je een retourzending afgeeft bij PostNL krijg je een Track & Trace code waarmee je je zending kunt volgen vanaf het pakketpunt tot aan ons retourcentrum. Bewaar dit bewijs goed.

Retouradres

Stuur het pakket gratis naar dit adres:

Apparatuur retour t.b.v. DELTA
Antwoordnummer 17091
2650VK Bleiswijk

Retourformulier

Klik hieronder op de knop om het retourformulier te downloaden. Vergeet dit niet toe te voegen bij je pakket.

Download retourformulier

Mobiel retourneren

Je kan je mobiel binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos omruilen of retourneren. De mobiel dient in dat geval onbeschadigd te zijn en moet in originele verpakking zitten. Je kan jouw mobiel op twee manieren retourneren:

  • Neem telefonisch contact op met onze klantenservice via 0118-22 55 75. Zij maken een retourlabel aan en sturen die naar je op. Zo kun je jouw pakket verzekerd én gratis versturen.
  • Ook ben je altijd welkom in één van onze winkels om jouw mobiel te retourneren. Het omruilen van je mobiel is niet in de winkel mogelijk. Kijk op deze pagina voor de winkel bij jou in de buurt. (Let op: je kan je mobiel niet retourneren in de winkels Zierikzee en MediaMarkt Middelburg)

Indien je telefoon gerepareerd moet worden, is het in de meest gevallen sneller om rechtstreeks contact op te nemen met de fabrikant van jouw telefoon. Op onze klantenservice pagina vind je per telefoon merk, de instructies hiervoor.

Veelgestelde vragen

Ook defecte apparatuur vragen wij terug te sturen. In het kader van duurzaamheid kijken we welke onderdelen we kunnen hergebruiken. 

Neem contact met onze klantenservice op.

Het verwerken van je retourzending kan twee weken in beslag nemen. Je ontvangt van ons een bevestiging zodra dit retour ontvangen is. Neem contact op met onze klantenservice als je dat na deze periode niet ontvangen hebt.

Het is niet mogelijk om apparatuur te retourneren in een DELTA-winkel of verkooppunt. Je kan apparatuur wel gratis naar ons toe sturen.

In sommige gevallen leveren we deze service. De monteur zal in dat geval ervoor zorgen dat het modem in onze magazijn terecht komt. Ook hiervan ontvang je een bevestigingsmail.

Je ontvangt de herinnering of factuur per e-mail. Is je e-mailadres bij ons niet bekend? Dan ontvang je een brief.

Wij brengen 75,- per apparaat in rekening als je na 60 dagen na beëindiging van het contract apparatuur niet retour hebt gestuurd. 

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Contact opnemen

icon chat
Direct antwoord via chat
Start chat
icon messenger
Stel je vraag via Messenger
Open Messenger
icon phone
Regel het telefonisch
icon phone
Bel 0118-22 55 75
Beschikbaar:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 21:00
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag (technische helpdesk): 10:00 - 16:00
Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.