MijnDELTA
Online TV
Webmail
De apparatuur voor je Flexpakket die je hebt ontvangen van DELTA is vaak in bruikleen of huur. Na opzegging of aanpassing van jouw abonnement krijg je van ons een bericht met alle apparatuur die wij terug verwachten. Doe je dit niet dan kunnen we hiervoor kosten in rekening brengen.
Je mobiel kan je retourneren als er iets mis is gegaan met je bestelling of als jouw mobiel defect is.
De instructie om apparatuur te retourneren naar DELTA hangt af van de soort apparatuur. Lees hieronder per abonnement hoe het retourproces werkt.
Ook defecte apparatuur vragen wij terug te sturen. In het kader van duurzaamheid kijken we welke onderdelen we kunnen hergebruiken.
Neem contact met onze klantenservice op.
Het verwerken van je retourzending kan twee weken in beslag nemen. Je ontvangt van ons een bevestiging zodra dit retour ontvangen is. Neem contact op met onze klantenservice als je dat na deze periode niet ontvangen hebt.
Het is niet mogelijk om apparatuur te retourneren in een DELTA-winkel of verkooppunt. Je kan apparatuur wel gratis naar ons toe sturen.
In sommige gevallen leveren we deze service. De monteur zal in dat geval ervoor zorgen dat het modem in onze magazijn terecht komt. Ook hiervan ontvang je een bevestigingsmail.
Je ontvangt de herinnering of factuur per e-mail. Is je e-mailadres bij ons niet bekend? Dan ontvang je een brief.
Wij brengen 75,- per apparaat in rekening als je na 60 dagen na beëindiging van het contract apparatuur niet retour hebt gestuurd.