MijnDELTA
Webmail
Hoeveel tegoed heb je nog aan data, minuten en sms? Snel en in één overzicht.
Tot wanneer loopt je abonnement? Pas je abonnement aan of zet je voicemail uit als je deze niet gebruikt.
Weet je niet of je de laatste factuur betaald hebt? Bekijk je laatste facturen en de specificaties.
Heb je meer data nodig? Dan regel je dit snel en gemakkelijk in de app.
Als je in het buitenland bent en niet weet of je uit je bundel kunt bellen. Kijk bij “service” voor de laatste tarieven en vind een antwoord op je vragen.
Stel je eigen toegangscode in zodat je snel kunt inloggen.
In de video laten we je zien hoe de app werkt en waar je bijvoorbeeld je verbruik kunt bekijken.
Veelgestelde vragen
Ben je je wachtwoord vergeten dan kun je eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen via de link “wachtwoord vergeten” op de inlog pagina van de app.
Heb je meer dan één abonnement, dan zijn die allemaal zichtbaar in de app. Bij het kopje "abonnement" zie je dan hoeveel abonnementen er actief zijn en welke dat zijn. Je kunt per abonnement je gegevens inzien.
Je kunt de app downloaden via de reguliere app stores: Google Play Store of de Appstore. Voor de Mobiel-app heb je minimaal de volgende versies nodig:
Lukt het toch niet? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice of stel je vraag via de chat.
De eerste keer dat je de app gebruikt wordt gevraagd om in te loggen met je inloggegevens. Je kunt daarna gewoon ingelogd blijven en de app afsluiten. Je hoeft dus niet uit te loggen. Voordeel hiervan is dat je niet elke keer opnieuw je inlog gegevens hoeft in te typen. Wanneer je de app opnieuw opent, zie je meteen de bijgewerkte gegevens van je account.
Wil je toch uitloggen dan kan dat natuurlijk ook. Je gaat dan ook naar “Profiel” en klikt op “Uitloggen uit de app”.
Bezig met ophalen gegevens