MijnDELTA
Online TV
Webmail
Op ons veilige en betrouwbare netwerk komen storingen gelukkig niet vaak voor. Mocht er zich onverwacht tóch een storing voordoen, dan lossen wij het snel op zodat je er zo kort mogelijk hinder van ondervindt. In bepaalde gevallen kun je bij een storing aanspraak maken op onze compensatieregeling. In onze algemene voorwaarden lees je meer over de regeling en hoe je er aanspraak op kunt maken.
Om in aanmerking te komen voor een vergoeding moet de storing aan de volgende voorwaarden voldoen.
Een compensatieverzoek voor een storing kan je indienen via MijnDELTA onder het kopje 'Zelf regelen'. Je vult een paar vragen in, daarna nemen we je verzoek in behandeling. We houden je per e-mail op de hoogte van de voortgang.
Het is ook mogelijk om het verzoek voor vergoeding per brief te sturen aan:
DELTA Fiber Nederland B.V.
Postbus 4033
3102 GA Schiedam
Vermeld in je brief de volgende gegevens:
Bent u een zakelijke klant en heeft u een zakelijk contract met DELTA afgesloten waar ook een Service Level Agreement (SLA) onderdeel van is? Neem dan bij storingen contact op met de technische helpdesk van DELTA Zakelijk.
Technische helpdesk DELTA Zakelijk
088 002 02 15
(ma-vr 8.00-18.00)
[email protected]