Kies je webmail

Compensatie bij een netwerkstoring

Op ons veilige en betrouwbare netwerk komen storingen gelukkig niet vaak voor. Mocht er zich onverwacht tóch een storing voordoen, dan lossen wij het snel op zodat je er zo kort mogelijk hinder van ondervindt. In bepaalde gevallen kun je bij een storing aanspraak maken op onze compensatieregeling. In onze algemene voorwaarden lees je meer over de regeling en hoe je er aanspraak op kunt maken.

De compensatieregeling in het kort

Om in aanmerking te komen voor een vergoeding moet de storing aan de volgende voorwaarden voldoen.

  • De storing duurde minstens 12 uur.
  • De storing deed zich voor op de hele dienst; dit betekent dat er helemaal geen radio of televisie, internettoegang, vaste telefonie of mobiele telefonie werd geleverd.
  • De storing is opgelost (wanneer de storing nog niet is opgelost, behandelen we de aanvraag als klacht en wordt eerst de storing opgelost voordat het compensatiebedrag bepaald kan worden).
  • Er is geen recht op vergoeding als de storing het gevolg is van een overstroming, terroristische aanslag of oorlog.

Hoe dien ik een compensatieverzoek in?

Een compensatieverzoek voor een storing kan je indienen via MijnDELTA onder het kopje 'Zelf regelen'. Je vult een paar vragen in, daarna nemen we je verzoek in behandeling. We houden je per e-mail op de hoogte van de voortgang.

Het is ook mogelijk om het verzoek voor vergoeding per brief te sturen aan:

DELTA Fiber Nederland B.V.
Postbus 4033
3102 GA Schiedam

Vermeld in je brief de volgende gegevens:

  • Je klantnummer.
  • Het adres waarop je gebruik gemaakt van internet, tv of bellen.
  • Het factuuradres (als dit afwijkt van het gebruikersadres).
  • Op welke dienst(en) de storing zich voordeed; radio en televisie, internettoegang of vaste telefonie.
  • Begin- en eindtijdstip van de storing.

Storingen zakelijk

Bent u een zakelijke klant en heeft u een zakelijk contract met DELTA afgesloten waar ook een Service Level Agreement (SLA) onderdeel van is? Neem dan bij storingen contact op met de technische helpdesk van DELTA Zakelijk.

Technische helpdesk DELTA Zakelijk
088 002 02 15
(ma-vr 8.00-18.00)
[email protected]

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.