Kies je webmail

Trage internetverbinding

Vervelend dat je deze storing ervaart. Met onderstaande stappenplan los je het probleem eenvoudig zelf op.

Stap 1: Voer een speedtest uit

Haal je bij de Speedtest (ongeveer) de snelheid die bij je abonnement hoort?

  • Ja
    Dan zit het probleem niet in de internetverbinding.

  • Nee
    Ga verder met stap 2.

Stap 2: Heb je de test bekabeld of draadloos via wifi gedaan?

  • Wifi (draadloos)
    Ga verder met stap 3.

  • Bekabeld
    Ga verder met stap 4.

Stap 3: Test op een apparaat dat met een kabel is aangesloten

Is het probleem opgelost?

  • Ja
    Dan werkt je internet goed, maar je wifi-verbinding niet. Bekijk onze tips om de wifi-verbinding te verbeteren.

  • Nee
    Ga verder met stap 4.

Stap 4: Direct aansluiten

Sluit 1 apparaat direct op het modem aan met een netwerkkabel en doe vervolgens weer de speedtest. 

Haal je de snelheid die bij je abonnement hoort?

  • Ja

Dan heeft het probleem vermoedelijk te maken gehad met randapparatuur die je aangesloten had staan. Raadpleeg de handleiding van je router of wifi-punt om het probleem op te lossen.

  • Nee

Neem contact met ons op. We helpen je graag persoonlijk verder.

Kom je er niet uit?

Chat

Snelste!

Stel je vraag via chat

open chat

Facebook

Stel je vraag via Facebook Messenger

Open Facebook Messenger

Telefoon

Toon telefoonnummer

Internet via kabel: 0118 22 55 75
Glasvezel: 0118 22 55 25

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.