Kies je webmail

Verbrekende verbinding

Valt je internetverbinding af en toe weg? Als je onderstaande stappen volgt, is de kans groot dat je het zelf kunt oplossen. Lukt dat niet, dan gaan wij uiteraard voor je aan de slag.

Stap 1: Herstart het modem en de router

Is het probleem opgelost?

  • Ja
    Dat is goed nieuws. Mooi dat het zo snel is opgelost.

  • Ik heb geen router
    Dan kan dit stappenplan je probleem niet oplossen. Neem contact met ons op zodat we het samen kunnen uitzoeken en oplossen.

  • Nee
    Ga verder met stap 2.

Stap 2: Controleer of er andere lampjes op je modem branden/knipperen dan normaal

  • Ja
    Neem contact met ons op. We helpen je persoonlijk verder.

  • Nee
    Ga verder met stap 3.

Stap 3: Ervaar je dit probleem als je draadloos of bekabeld verbonden/aangesloten bent?

  • Draadloos (wifi)
    Ga verder met stap 4.

  • Bekabeld
    Ga verder met stap 5.

Stap 4: Sluit een computer of laptop bekabeld aan op het modem

Valt de verbinding op het bekabelde apparaat ook weg?

  • Ja
    Ga verder met stap 5.

  • Nee
    Het probleem zit in de wifi. Bekijk hier onze wifi-tips.

Stap 5: Zie je tijdens een verbreking andere lampjes branden/knipperen dan normaal?

  • Ja
    Ga verder met stap 6.

  • Nee
    Neem contact met ons op, zodat we het probleem samen kunnen oplossen.

Stap 6: Herstel de fabrieksinstellingen van de router 

Is het probleem opgelost?

  • Ja
    Het probleem zat in de router. Fijn dat het is opgelost.

  • Nee
    Neem contact op met de fabrikant van de router. Zij kunnen je helpen met het oplossen van het probleem.

Kom je er niet uit?

Chat

Snelste!

Stel je vraag via chat

open chat

Facebook

Stel je vraag via Facebook Messenger

Open Facebook Messenger

Telefoon

Toon telefoonnummer

Internet via kabel: 0118 22 55 75
Glasvezel: 0118 22 55 25

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.