MijnDELTA
Webmail
Alles over het gebruik van jouw DELTA Mobiel abonnement
Ja, met onze mobiel-app kan je onder andere eenvoudig je verbruik of facturen inzien. Maar ook je abonnement aanpassen of een extra tijdelijke bundel kopen. De app is makkelijk in gebruik, duidelijk en overzichtelijk. Download de app voor Android of iOS.
Je kunt de app downloaden via de reguliere app stores; Android of iOS.
Om in te loggen op de Mobiel-app kun je dezelfde gegevens gebruiken die je gebruikt om in te loggen op MijnDELTA Mobiel. Deze gegevens heb je per e-mail ontvangen bij de bestelling van je eerste mobiele abonnement.
Voor de DELTA mobiel-app dient jouw telefoon te draaien op Android OS 6 of IOS 8 of hoger. Draait jou telefoon op deze software of hoger en lukt het nog steeds niet? Neem in dat geval contact op met de klantenservice.
Je kunt al je abonnementen terugvinden in de app. Bij het kopje 'abonnementen' zie je dan hoeveel abonnementen er actief zijn en welke dat zijn. Je kunt per abonnement je gegevens inzien.
Als je je wachtwoord bent vergeten kun je eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen via de link ''wachtwoord vergeten'' op de inlogpagina van de app.
In de video laten we je zien hoe de app werkt en waar je bijvoorbeeld je verbruik kunt bekijken.
Op de DELTA Mobiel-app zie je hoeveel tegoed je nog hebt en het resterende aantal dagen tot de nieuwe maand. Heb je jouw bundel helemaal verbruikt, dan betaal je het buitenbundeltarief. Een extra bundel kopen kan ook. Dat regel je eenvoudig in de DELTA Mobiel-app. Deze gaat dan per direct in en is 30 dagen geldig. Zo kun je voordelig weer vooruit.
Je ontvangt een gratis sms als je 80% en 100% van je bundel hebt bereikt. Heb je de 100% bereikt en blijf je jouw mobiel gebruiken, dan betaal je het buitenbundeltarief. De kosten hiervoor vind je een maand later op je factuur. Uiteraard kun je een extra bundel aanschaffen. Voorkom verrassingen achteraf. Bekijk alle tarieven op een rij. Weten hoe je ervoor staat? Bekijk jouw bundel tegoed in de DELTA Mobiel-app.
Je krijgt altijd per de eerste van de volgende maand, jouw nieuwe tegoed.
Ja, je kunt die eenvoudig zelf aanpassen via de DELTA Mobiel-app. Druk in dat geval op het kopje ''buiten bundel'' in de overzicht pagina. Daarna kun je de limiet zelf instellen op €50, €25, €10 of €0.
Dat hangt af van jouw abonnement. In de DELTA Mobiel-app kan je precies terugvinden hoeveel data je meeneemt binnen de EU. Data verbruik buiten de EU valt nooit binnen de bundel. Wil je toch meer kunnen internetten op reis? Bekijk dan het gehele aanbod van extra tijdelijke bundels in de DELTA Mobiel-app of bekijk hier meer informatie over dit onderwerp.
Als klant neem je altijd (een gedeelte van) je bundel mee als je binnen de EU reist. In het tarievenoverzicht vind je hier extra informatie.
Klanten van DELTA Mobiel maken in Nederland gebruik van het meest bekroonde mobiele netwerk van T-Mobile. In het buitenland schakelt je telefoon automatisch over naar een ander netwerk. Dit heet roaming. Op deze manier kun je gemakkelijk blijven appen, surfen, mailen en bellen. Binnen de EU worden daar geen extra kosten voor in rekening gebracht, zolang je binnen je Nederlandse bundel blijft.
Om je tegen onverwachte hoge kosten te beschermen, hebben wij standaard een limiet van 50,- ingesteld. Het zogenoemde belplafond. Dit belplafond zorgt ervoor dat je buiten je bundel niet meer dan voor het ingestelde bedrag van 50,- kunt verbruiken. We geven een voorbeeld. Is het tegoed van je internetbundel op en heb je het belplafond bereikt? Dan kun je niet meer internetten. Heb je nog belminuten over, dan kun je uiteraard wel bellen. We rekenen geen buiten de bundel kosten als je belt of internet binnen je bundel én in de EU. Internet je meer dan de helft van je internetbundel bij Mobiel 12 GB of 30 GB dan brengen we je de buiten de bundel kosten in rekening. Liever geen buiten de bundel kosten? Verlaag je belplafond eenvoudig via de DELTA Mobiel app.