Kies je webmail

DELTA Mobiel gebruiken

Alles over het gebruik van jouw DELTA Mobiel abonnement

DELTA Mobiel-app

Ja, met onze mobiel-app kan je onder andere eenvoudig je verbruik of facturen inzien. Maar ook je abonnement aanpassen of een extra tijdelijke bundel kopen. De app is makkelijk in gebruik, duidelijk en overzichtelijk. Download de app voor Android of iOS.

Je kunt de app downloaden via de reguliere app stores; Android of iOS.

Om in te loggen op de Mobiel-app kun je dezelfde gegevens gebruiken die je gebruikt om in te loggen op MijnDELTA Mobiel. Deze gegevens heb je per e-mail ontvangen bij de bestelling van je eerste mobiele abonnement.

Voor de DELTA mobiel-app dient jouw telefoon te draaien op Android OS 6 of IOS 8 of hoger. Draait jou telefoon op deze software of hoger en lukt het nog steeds niet? Neem in dat geval contact op met de klantenservice.

Je kunt al je abonnementen terugvinden in de app. Bij het kopje 'abonnementen' zie je dan hoeveel abonnementen er actief zijn en welke dat zijn. Je kunt per abonnement je gegevens inzien.

Als je je wachtwoord bent vergeten kun je eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen via de link ''wachtwoord vergeten'' op de inlogpagina van de app.

Zo werkt de app

  1. Download de app voor Android of iOS
  2. Log in met je e-mailadres en het wachtwoord dat we je toegestuurd hebben.
  3. Ben je je wachtwoord vergeten dan kun je die in de app gemakkelijk opnieuw aanvragen.
  4. Stel je eigen toegangscode in (dit kan later ook nog).
  5. Je bent nu in de app. Bekijk al je gegevens.

In de video laten we je zien hoe de app werkt en waar je bijvoorbeeld je verbruik kunt bekijken.

Tegoeden en tijdelijke bundels

Op de DELTA Mobiel-app zie je hoeveel tegoed je nog hebt en het resterende aantal dagen tot de nieuwe maand. Heb je jouw bundel helemaal verbruikt, dan betaal je het buitenbundeltarief. Een extra bundel kopen kan ook. Dat regel je eenvoudig in de DELTA Mobiel-app. Deze gaat dan per direct in en is 30 dagen geldig. Zo kun je voordelig weer vooruit.

Je ontvangt een gratis sms als je 80% en 100% van je bundel hebt bereikt. Heb je de 100% bereikt en blijf je jouw mobiel gebruiken, dan betaal je het buitenbundeltarief. De kosten hiervoor vind je een maand later op je factuur. Uiteraard kun je een extra bundel aanschaffen. Voorkom verrassingen achteraf. Bekijk alle tarieven op een rij. Weten hoe je ervoor staat? Bekijk jouw bundel tegoed in de DELTA Mobiel-app.

Je krijgt altijd per de eerste van de volgende maand, jouw nieuwe tegoed.

We informeren je per sms als je internet tegoed op is. Je kunt dan nog wel je internet blijven gebruiken, maar we rekenen hiervoor wel buiten bundel kosten.
Om jouw te beschermen voor ongemerkte hoge kosten, hebben wij standaard een buiten bundel limiet ingesteld op €50. Deze kun je eenvoudig zelf aanpassen via de DELTA Mobiel-app. Je kan er ook voor kiezen een tijdelijke bundel aan te schaffen.
Het volledige tarieven overzicht voor zowel buiten bundel internetten als tijdelijke bundels vindt je hier
Heb je de 100% bereikt en blijf je jouw mobiel gebruiken, dan betaal je het buitenbundeltarief. De kosten hiervoor vind je een maand later op je factuur. Uiteraard kun je een extra bundel aanschaffen. Voorkom verrassingen achteraf. Bekijk alle tarieven.
Weten hoe je ervoor staat? Bekijk jouw bundel tegoed in de DELTA Mobiel-app.

Buiten bundel limiet

Om je tegen onverwachte hoge kosten te beschermen, hebben wij standaard een limiet van 50 euro ingesteld. Het zogenoemde buiten bundel limiet. Deze limiet zorgt ervoor dat je buiten bundel kosten, niet meer dan het ingestelde bedrag kan bedragen. Via de DELTA Mobiel-app kun je eenvoudig zelf deze limiet aanpassen.
We geven een voorbeeld: is het tegoed van je internetbundel op en heb je de limiet bereikt? Dan kun je niet meer internetten. Heb je nog wel belminuten over, dan kun je uiteraard wel bellen. We rekenen geen buiten de bundel kosten als je belt of internet binnen je bundel én in de EU.

Ja, je kunt die eenvoudig zelf aanpassen via de DELTA Mobiel-app. Druk in dat geval op het kopje ''buiten bundel'' in de overzicht pagina. Daarna kun je de limiet zelf instellen op €50, €25, €10 of €0.

Buitenland

Dat hangt af van jouw abonnement. In de DELTA Mobiel-app kan je precies terugvinden hoeveel data je meeneemt binnen de EU. Data verbruik buiten de EU valt nooit binnen de bundel. Wil je toch meer kunnen internetten op reis? Bekijk dan het gehele aanbod van extra tijdelijke bundels in de DELTA Mobiel-app of bekijk hier meer informatie over dit onderwerp.

Als klant neem je altijd (een gedeelte van) je bundel mee als je binnen de EU reist. In het tarievenoverzicht vind je hier extra informatie.

Klanten van DELTA Mobiel maken in Nederland gebruik van het meest bekroonde mobiele netwerk van T-Mobile. In het buitenland schakelt je telefoon automatisch over naar een ander netwerk. Dit heet roaming. Op deze manier kun je gemakkelijk blijven appen, surfen, mailen en bellen. Binnen de EU worden daar geen extra kosten voor in rekening gebracht, zolang je binnen je Nederlandse bundel blijft.

De belangrijkste netwerkinstellingen kun je eenvoudig zelf via de DELTA Mobiel-app aanpassen. Denk hierbij aan onder andere:
Roaming data
Zet deze optie uit wanneer je géén data wilt verbruiken in het buitenland. Internetten is dan alleen mogelijk via wifi.
Roaming bellen
Zet deze optie uit zodat je niet meer kunt bellen in het buitenland. Oproepen ontvangen is wel mogelijk.
Roaming sms
Zet deze optie uit als je geen sms-berichten wilt versturen vanuit het buitenland. Sms-berichten ontvangen blijft wel mogelijk.
Internationaal bellen
Zet deze optie uit als je oproepen naar het buitenland vanuit Nederland wilt blokkeren.
Met voicemail ben je ook bereikbaar als je niet kunt opnemen. Ben je in het buitenland en wil je je voicemail afluisteren, dan bel je naar +31 6 2400 1233.
Om er zeker van te zijn dat je voicemail in het buitenland kunt gebruiken, stel je een wachtwoord in (van minimaal 4 cijfers) via je voicemail menu. Om je voicemail af te luisteren in het buitenland, rekenen we het buiten de bundel tarief (30 cent per minuut). Je voicemail staat standaard al aan.
Je kunt je voicemail aan- of uitzetten via de DELTA Mobiel-app.
In de EU (zone 1) kun je bellen, internetten en sms’en zoals je dat ook thuis doet, gewoon vanuit je bundel.
Ook kun je bellen en sms’en naar een Nederlands mobiel nummer in het buitenland zonder dat daar extra kosten voor in rekening gebracht worden als je binnen je bundel blijft.
Er worden extra kosten (buiten de bundel tarieven) berekend als je :
- belt en smst naar buitenlandse telefoonnummers vanuit Nederland (ook in de EU)
- voor Mobiel 12GB en 30GB, kun je de helft van je databundel in EU gebruiken, daarna brengen we het buiten de bundel tarief in rekening. We informeren je per sms (afzender: 1350) wanneer je 80% en 100% van je verbruik bereikt hebt.
In het tarievenoverzicht vind je een overzicht van alle (buitenland) tarieven, ook voor buiten de EU.

Om je tegen onverwachte hoge kosten te beschermen, hebben wij standaard een limiet van 50,- ingesteld. Het zogenoemde belplafond. Dit belplafond zorgt ervoor dat je buiten je bundel niet meer dan voor het ingestelde bedrag van 50,- kunt verbruiken. We geven een voorbeeld. Is het tegoed van je internetbundel op en heb je het belplafond bereikt? Dan kun je niet meer internetten. Heb je nog belminuten over, dan kun je uiteraard wel bellen. We rekenen geen buiten de bundel kosten als je belt of internet binnen je bundel én in de EU. Internet je meer dan de helft van je internetbundel bij Mobiel 12 GB of 30 GB dan brengen we je de buiten de bundel kosten in rekening. Liever geen buiten de bundel kosten? Verlaag je belplafond eenvoudig via de DELTA Mobiel app.

We leven enorm mee met iedereen die momenteel wordt geraakt door de situatie in Oekraïne. Op onze nieuwsblog vind je alle belangrijke informatie over hoe DELTA omgaat met de huidige situatie.

Kom je er niet uit?

Chat

Snelste!

Stel je vraag via chat

open chat

Facebook

Stel je vraag via Facebook Messenger

Open Facebook Messenger

Telefoon

Toon telefoonnummer

Internet via kabel: 0118 22 55 75
Glasvezel: 0118 22 55 25

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.