Kies je webmail

Storing met DELTA Mobiel

Problemen met mobiel internet

Er zijn een aantal checks die je zelf kunt doen: 

  • Heb je geen mobiele data als je onze simkaart voor het eerst gebruikt? Controleer dan of je abonnement bij ons al is gestart. Dit kun je checken via het contract, in de bevestigings-e-mail of in de DELTA Mobiel-app. Controleer ook of de juiste simkaart in je telefoon zit. 

Heeft je simkaart altijd gewerkt, maar nu ineens niet meer, doorloop dan de volgende stappen: 

  • Controleer of je bereik hebt. Dit check je via het 3G of 4G(+)-symbool bovenin je scherm. In kelders, tunnels en sommige gebouwen is het bereik minder. Loop even naar buiten of een (open) raam om te zien of je bereik beter wordt. 
  • Herstart je mobiele telefoon of wissel even naar de vliegtuigmodus en weer terug. Je mobiel maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk. 
  • In de DELTA Mobiel-app kun je onder ‘Instellingen’ de knop 4G eerst ‘uit’ en weer ‘aan’ zetten. Je mobiel maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk. 
  • Kijk in de DELTA Mobiel-app of jouw bundel al op is. Misschien heb je daarom al te veel kosten buiten je bundel gemaakt. 
  • Check of je alle facturen betaald hebt. Mogelijk hebben we alle mobiele diensten geblokkeerd door een betalingsachterstand. Je kunt je facturen en betalingen checken in de DELTA Mobiel-app of in MijnDELTA Mobiel. Je krijgt weer toegang wanneer het openstaande bedrag betaald is. 
  • Probeer je simkaart met een andere telefoon en kijk of je daarop wel verbinding krijgt. Is dit niet het geval? Dan is je simkaart misschien beschadigd. Neem in dat geval contact met ons op. 
  • Controleer ook of het Toegangspunt (APN) juist geconfigureerd staat. Deze optie vind je op de meeste telefoons onder het kopje 'Verbindingen', 'Mobiel netwerk', ’Toegangspunten’ en/of ’APN’. Alle velden moeten leeg zijn, behalve 'Naam' en 'APN'. Vul daar ‘Internet' en 'smartsites.t-mobile’ in. 

Werkt het nog steeds niet, neem dan contact op met onze klantenservice. 

Wij maken gebruik van het mobiel netwerk van T-Mobile. Misschien is de dekking van internet in dit specifieke gebied minder sterk dan in andere gebieden. Je kunt hier de dekkingskaart zien. 

Wij bieden mobiel internetten in heel Nederland. Het kan echter wel zo zijn dat de verbinding in bepaalde gebieden minder sterk is dan in andere gebieden. Bekijk de dekkingskaart om precies te zien waar je verbinding het sterkst is. 

Wij bieden helaas nog geen 5G verbinding aan. Je telefoon is wel klaar om gebruik te maken van dit netwerk zodra wij dit wel aanbieden!

Problemen met mobiel bellen

Herstart je mobiele telefoon of wissel even naar de vliegtuigmodus en weer terug. Je mobiel maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk.
Controleer of je bereik hebt. Dit check je via het 3G- of 4G(+)-symbool bovenin je scherm. In kelders, tunnels en sommige gebouwen is het bereik minder. Loop even naar buiten of een (open) raam om te zien om je bereik beter wordt.
Stop je simkaart in een andere telefoon en kijk of je daarop wel verbinding krijgt. Is dit niet het geval? Dan is je simkaart wellicht beschadigd. Neem in dat geval contact met ons op.
Controleer in DELTA Mobiel-app of via "Mijn DELTA Mobiel" of je niet te veel kosten buiten je bundel hebt gemaakt. Als die extra kosten de 50,- overstijgen bevriezen we uit veiligheidsoverwegen je bundel. Neem in dat geval even contact met ons op. Onze klantenservice kan je bundel aanpassen, of die limiet van 50,- aanpassen.
Om misbruik te voorkomen bij de Onbeperkt bellen bundel, krijg je een sms- notificatie bij een gebruik van meer dan 2.000 belminuten. Neem contact op met onze klantenservice, om eventueel oneigenlijk gebruik uit te sluiten.
Heb je alles geprobeerd, maar werkt het nog niet? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.

Wij maken gebruik van het mobiel netwerk van T-Mobile. Misschien is de dekking van bellen in dit specifieke gebied minder sterk dan in andere gebieden. Je kunt hier de dekkingskaart zien. 

Wij bieden mobiel bellen in heel Nederland. Het kan echter wel zo zijn dat de verbinding in bepaalde gebieden minder sterk is dan in andere gebieden. Bekijk de dekkingskaart om precies te zien waar je verbinding het sterkst is. 

Het kan zijn dat buitenlandse mobiele netwerken een mindere netwerk dekking hebben dan dat je in Nederland gewend bent. Wanneer je naar het buitenland gaat wordt er automatisch een netwerk voor je gekozen. Je kan echter ook zelf een netwerk kiezen. In sommige gevallen kan dit het probleem oplossen. Raadpleeg hiervoor de handleiding van je telefoon.

Problemen met mobiel internet/bellen in het buitenland

Het kan zijn dat buitenlandse mobiele netwerken een mindere netwerk dekking hebben dan dat je in Nederland gewend bent. Wanneer je naar het buitenland gaat wordt er automatisch een netwerk voor je gekozen. Je kan echter ook zelf een netwerk kiezen. In sommige gevallen kan dit het probleem oplossen. Raadpleeg hiervoor de handleiding van je telefoon.

Bekijk welke deals mogelijk zijn op jouw adres

Even geduld aub

Bezig met ophalen gegevens

Contact opnemen

icon chat
Direct antwoord via chat
Start chat
icon messenger
Stel je vraag via Messenger
Open Messenger
icon phone
Regel het telefonisch
Vragen over glasvezel? Bel 0118-22 55 25 Vragen over internet via kabel? Bel 0118-22 55 75
Beschikbaar:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 21:00
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag (technische helpdesk): 10:00 - 16:00
Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.