MijnDELTA
Webmail
Er zijn een aantal checks die je zelf kunt doen:
Heeft je simkaart altijd gewerkt, maar nu ineens niet meer, doorloop dan de volgende stappen:
Werkt het nog steeds niet, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij maken gebruik van het mobiel netwerk van T-Mobile. Misschien is de dekking van internet in dit specifieke gebied minder sterk dan in andere gebieden. Je kunt hier de dekkingskaart zien.
Wij bieden mobiel internetten in heel Nederland. Het kan echter wel zo zijn dat de verbinding in bepaalde gebieden minder sterk is dan in andere gebieden. Bekijk de dekkingskaart om precies te zien waar je verbinding het sterkst is.
Wij bieden helaas nog geen 5G verbinding aan. Je telefoon is wel klaar om gebruik te maken van dit netwerk zodra wij dit wel aanbieden!
Wij maken gebruik van het mobiel netwerk van T-Mobile. Misschien is de dekking van bellen in dit specifieke gebied minder sterk dan in andere gebieden. Je kunt hier de dekkingskaart zien.
Wij bieden mobiel bellen in heel Nederland. Het kan echter wel zo zijn dat de verbinding in bepaalde gebieden minder sterk is dan in andere gebieden. Bekijk de dekkingskaart om precies te zien waar je verbinding het sterkst is.
Het kan zijn dat buitenlandse mobiele netwerken een mindere netwerk dekking hebben dan dat je in Nederland gewend bent. Wanneer je naar het buitenland gaat wordt er automatisch een netwerk voor je gekozen. Je kan echter ook zelf een netwerk kiezen. In sommige gevallen kan dit het probleem oplossen. Raadpleeg hiervoor de handleiding van je telefoon.
Het kan zijn dat buitenlandse mobiele netwerken een mindere netwerk dekking hebben dan dat je in Nederland gewend bent. Wanneer je naar het buitenland gaat wordt er automatisch een netwerk voor je gekozen. Je kan echter ook zelf een netwerk kiezen. In sommige gevallen kan dit het probleem oplossen. Raadpleeg hiervoor de handleiding van je telefoon.
Bezig met ophalen gegevens