Kies je webmail

Wijzigen en annuleren DELTA Mobiel

Gegevens wijzigen

Je kunt je persoonlijke gegevens eenvoudig wijzigen via de DELTA Mobiel-app.

Neem contact op met de klantenservice.

Je kunt je rekeningnummer eenvoudig wijzigen via de DELTA Mobiel-app.

Je kunt je emailadres eenvoudig wijzigen via de DELTA Mobiel-app.

Bundel wijzigen

Dat hangt af van het type abonnement. Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement? Dan kan je maandelijks zowel up- als downgraden. Heb je een 2-jarig abonnement? Dan kan je kosteloos upgraden maar niet downgraden. Na je contractperiode kan je wel zowel up- als downgraden. Je regelt dit eenvoudig in de DELTA Mobiel-app, via 'Abonnement wijzigen'. De wijziging gaat per de 1e van de volgende maand in. Vraag je de wijziging aan via de klantenservice, houd dan rekening met een verwerkingstijd van één werkdag.

Ja, je kunt altijd je bundel verhogen ongeacht je abonnement.

Ja. Tijdens je contract kun je je abonnement maandelijks zonder extra kosten wijzigen. Bij DELTA Mobiel kun je zowel up- als downgraden na je contractperiode. Upgraden kan altijd, downgraden kun je na afloop van jouw contractsperiode doen. Je regelt dit eenvoudig zelf in de DELTA Mobiel-app, of je neemt contact op met onze klantenservice. De wijziging gaat per de 1e van de volgende maand in.

Je kunt eenvoudig je bundel aanpassen via de DELTA Mobiel-app.

Je kunt je abonnement zo vaak wijzigen als je wilt.

Nee, er zijn geen kosten verbonden aan het veranderen van je abonnement.

De wijzigingen gaan pas in vanaf de eerste van de volgende maand. Via de DELTA Mobiel-app zie je precies wanneer je nieuwe bundel in gaat. Heb je je contract vroegtijdig verlengd? Dan gaat het nieuwe abonnement in vanaf de afgesproken datum.

Annuleren en retourneren

Je kan je toestel binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos omruilen of retourneren. De telefoon dient in dat geval geen schade te bevatten en moet in originele verpakking worden opgestuurd.

Na het plaatsen van je bestelling heb je een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze periode mag je kosteloos je abonnement opzeggen in het kader van de wet verkoop op afstand. Heb je tijdens de bedenktijd buiten bundel kosten gemaakt? Dan zullen wij die wel in rekening brengen. Neem voor het annuleren van je bestelling contact op met de klantenservice

Je kan je toestel binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos omruilen of retourneren. De telefoon dient in dat geval geen schade te bevatten en moet in originele verpakking worden opgestuurd.

Na het plaatsen van je bestelling heb je een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze periode mag je kosteloos je abonnement opzeggen in het kader van verkoop op afstand. Heb je tijdens de bedenktijd buiten bundel kosten gemaakt? Dan zullen wij die wel in rekening brengen. Neem voor het annuleren van je bestelling contact op met de klantenservice

Stuur de telefoon in een goed afgesloten doos naar ons retouradres. De telefoon dient onbeschadigd en in de originele verpakking te worden verstuurd. Zorg ervoor dat op de doos ook de volgende gegevens staan: je naam, adres , postcode en plaats. Zo kunnen wij makkelijk controleren van wie de telefoon is.
Retouradres is onze winkel in Middelburg:
- Lange Delft 39
- 4331 AL Middelburg
Stuur je telefoon altijd zonder accessoires (lader, oortjes, ect) op. Voeg daarnaast een brief bij met een duidelijke beschrijving van het probleem en aankoopbewijs.

Als je je telefoon wilt omruilen, neem eerst contact op met de klantenservice. Zodra wij de oorspronkelijke telefoon hebben ontvangen en de nieuwe telefoon op voorraad is, zullen we deze naar je opsturen.

Kom je er niet uit?

Chat

Snelste!

Stel je vraag via chat

open chat

Facebook

Stel je vraag via Facebook Messenger

Open Facebook Messenger

Telefoon

Toon telefoonnummer

Internet via kabel: 0118 22 55 75
Glasvezel: 0118 22 55 25

Onze website werkt niet goed in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan, zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.